Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 28 lut 2020, 11:25


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 30 lip 2012, 23:31 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Ciekawy jest jeden z tych nowych krzyków co wysysa HP i manę z przeciwnika.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 30 lip 2012, 23:39 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
Nie powiem gra wampirami w tym dodatku staje się coraz bardziej zachęcająca. Próbowałem grać nimi i w vanilli, ale śmieszne moce i konieczność ciągłego żywienia spowodowały, że szybko się z tego wyleczyłem. Tutaj widzę naprawdę smakowite moce i mimo, że nie z początku nie chciałem grać złym to stanę chyba po stronie lorda Haarkona. BTW powiedzcie mi moi współbracia i współsiostry w TESie jak te drzewka się rozwija? Bo z tego co słyszałem to nie używa się do tego normalnych skilli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 30 lip 2012, 23:55 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Owszem. Wilkołak: żywisz się szczątkami i się rozwijasz.
Wampir: żywisz się ludzką krwią (już nie na śnie, atakujesz ich) i się rozwijasz.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 00:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
A ja nie wyrzekam się człowieczeństwa i zostaję wierny humanoidom bez żadnych przemian ;)

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 00:21 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
To będzie odrobinkę nudne, ale bez wątpienia dodaje szczypty aury i poczucia wypełnienia obowiązku w grze.
Ja też zagram jako Dawnguard... mam nadzieję, że przyjmą kota ;(

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 07:41 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4711
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
@UP
Zawsze mnie dziwiło jak kot może przemienić się w psa :lol:, ale w TES jest wszystko możliwe.
A tak w temacie to nie dodadzą jakiegoś specjalnego perku do kusz?

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 09:48 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Peragon napisał(a):
@UP
Zawsze mnie dziwiło jak kot może przemienić się w psa :nawet nie wiem co to znaczy, ale ok:, ale w TES jest wszystko możliwe.
A tak w temacie to nie dodadzą jakiegoś specjalnego perku do kusz?

Wilkołak to połączenie wilka z człowiekiem, nie pies. Chyba, że chodzi ci o rodzinę psowatych to wtedy wilka można do niej dopisać.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 13:44 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Diablodevil lubi wilkołaki, Peragon, a ja koty... więc uważaj na nas, razem tworzymy nieposkromioną armię :rotfl:

Wiem, że osobnego drzewka do kusz nie będzie, ale w Dawnguard (jako fortecy) na 100% będzie jakaś możliwość rozwijania swojego kusznictwa XD

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 14:14 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4711
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
diablodevil78 napisał(a):
Wilkołak to połączenie wilka z człowiekiem, nie pies. Chyba, że chodzi ci o rodzinę psowatych to wtedy wilka można do niej dopisać.

Oj tam, Wilkołak to taki większy piesek!
I tak Bosmer w świecie TES ma lepszą przemianę ]:-> , chociaż nie zawsze wraca do swojej elfiej formy :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 15:02 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
DovahkiinGirl napisał(a):

Wiem, że osobnego drzewka do kusz nie będzie, ale w Dawnguard (jako fortecy) na 100% będzie jakaś możliwość rozwijania swojego kusznictwa XD

Ja biorę kuszę tak czy inaczej, wolę kuszę od łuku. Kusze bardziej celne są i więcej obrażeń zadają, cięciwa w kuszy wystrzeliwana jest z większą siłą i to nadaje bełtowi większej prędkości przy czym może zadać on więcej obrażeń.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 3 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules