Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 09 kwi 2020, 06:35


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 4 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 15:18 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Tak, kusze będą fajne - ale z tego co wiem jako wampir też będziemy mieli kuszę, gdyż dostajemy ją już na początku... ale nie będzie ulepszona.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 16:16 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4714
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Pomijając, że kusze będą cholernie wolne, gdy przeciwnik wystrzeli jeden bełt ja zdążę mu wsadzić 5 strzał w kolano :D A i tak jest najlepszy ten zwykły długi łuk z pierwszego levela, małe obrażenia, ale prędkość jak z karabinu. A wracając do kusz to wątpię, żeby były przydatne w zwarciu jak i w szybkim eliminowaniu wielu celów. Za długo się po prostu ładują. Jeżeli powrócę do mojego bosmera (na razie gram Dunmerem magiem) to kusza będzie stanowiła jedynie broń rozpoczynającą tzn. wypuszczam wcześniej naładowany bełt i przeskakuje na łuk :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 17:40 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Nie wiadomo czy kusze będą wolne aż tak jak mówisz.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 18:34 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4714
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Było mówione, że będą wolno się ładować, dlatego można je załadować już za wczasu. W rzeczywistości ładowanie kuszy to też dość długi proces

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 19:20 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Ja sobie z tego zdaję sprawę - grywałam w Stronghold gdzie wiecznie wkurzałam się na powolnych kuszników :D

Ale wiesz, Peragon - z kuszami tak jak z bronią dwuręczną. Zadaje więcej obrażeń niż broń jednoręczna, ale jest wolniejsza.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 31 lip 2012, 20:29 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Dokładnie, coś na rzecz czegoś. Tutaj obrażenia na rzecz prędkości.

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 02 sie 2012, 07:22 
Casual
Casual

Dołączył(a): 21 lip 2012, 21:50
Posty: 12
Gra w: Skyrim, Diablo3, Minecraft, GuildWars,
Mam nadzieje, że obrażenia w kuszy będą przynajmniej 40 % większe niż w łuku bo inaczej raczej mało się będzie opłacało mieć ta kusze... Chyba, ze dla typowego wojownika który wbija do jaskini raz strzela z kuszy a potem rozwala wszystkich bronią białą. Tak to by było fajne ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 02 sie 2012, 09:45 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2012, 23:21
Posty: 451
Gra w: Skyrim, Assassin's Creed, AC 2, AC Brotherhood, AC Revelations
Sądzę, że kusza wcale nie będzie się aż tak wolno ładować. Kusza to broń pomocna do walki z wampirami (zwłaszcza przy naszej pierwszej misji, gdzie bez względu na to, którą drogę wybieramy musimy ich sporo pozabijać) i nie może zawodzić.

_________________
"...Strzała Śmierci, Dziecię Wojny,
Wtedy to on był Bogiem,
I walczył jak Bóg;
A bogowie go chcieli u siebie..."


Mój nick nie oznacza "Dziewczyna Dovahkiina", tylko "Dovahkiin-Dziewczyna". Warto zapamiętać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 02 sie 2012, 10:03 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2012, 11:48
Posty: 20571
Gra w: gry
Według mnie w Dawnguard, kusza dość szybko strzela:
filmik:

_________________
Aedd Gynvael- ranga III= Mieszkaniec
Sesje RPG- Poszukiwacz Przygód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe drzewka umiejętności
PostNapisane: 02 sie 2012, 11:36 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4714
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Pragnę przypomnieć, że ładowanie zależy też od umiejętności strzelectwa. Co do filmiku to mimo wszystko dla mnie jest wolno. Mój elf strzela jak z kałacha :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 4 z 6   [ Posty: 52 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules