Kronika Dovahkiinów

Kronika Dovahkiinów

Nowo zapisane karty Smoczych Dusz

TESV 2015-06-02 23-07-06-80.jpg
Dro'Skrez
Khajiici · Mężczyzna · Skrytobójca · Łuk · Przywołanie
20170330142438_1.jpg
Neiize
Elfy Leśne · Kobieta · Mag Bitewny · Miecz jednoręczny · Przywołanie
20160920103140_1.jpg
Thorgrim
Nordowie · Mężczyzna · Wojownik · Miecz dwuręczny · Przywracanie

Dodaj swojego Dragonborna!

Najnowsze posty
Teraz jest 04 kwi 2020, 09:22


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 14 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 19 sie 2012, 19:30 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
Tak jak w temacie czy uważacie, że DLC ma jakiś sens?
Pomijam już kwestie dostępności u nas w kraju. Co może przekonać przeciętnego gracza do zakupu DLC?
1. Nowe smocze bronie ? Fani już dawno je zrobili
2. Poprawiony wampiryzm fani też go zdążyli poprawić.
3. Wilkołak mocniejszy to samo jak w przypadku wampirów.
4. Nowy koń.. fani stworzyli podobne
Jak widać te rzeczy zostały zrobione przez fanów. Nawet questy fanom wyszły ciekawe.
Jedyne co może przyciągać uwagę to nowe bronie, a w zasadzie jeden nowy rodzaj czyli kusza oraz możliwość zgaszenia Słońca.
Może z początku byłem wielkim zwolennikiem rozszerzenia. Obecnie mam je wyłączone i cieszę się fanowskimi rozszerzeniami.
Dla mnie Dawnguard w chwili obecnej warto zainstalować znaczy się kupić jak się naprawdę zrobiło wszystko w Skyrim od A do Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 19 sie 2012, 19:42 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4712
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Mając Dawnguard powiem ci - warto. Itemy, drzewka wampirów i wilkołaków to tylko małe dodatki. Nie wspomniałeś o najważniejszym o questach i lokacjach. Polecam ci zajrzenie do tematu o screenach. Spotkać się ze śnieżnym elfem, zdobyć tarcze i łuk Auriela, zwiedzić zapomnianą dolinę to chwilę, które zapamiętasz. Nie pomnę już o tym, że niektóre walki są epickie. Alduin w Sovangarde wymięka :D

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 19 sie 2012, 21:30 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
No dobra tylko już raz go miałem teraz odhaczyłem bo z tymi sejwami mi się kaszaniło i zastanawiałem się czy warto skoro tyle dodali już fani


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 19 sie 2012, 23:10 
Mistrz pada
Mistrz pada
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, 15:16
Posty: 965
Gra w: Seria TES, HoMM 3, strategie Paradoxu, seria ME, seria DA, seria AC, P:T
Ale dodatki w TESach wcale nie opierały się na dodawaniu jakiś feature'ów w mechanice ;) Jak przypominam sobie KotN, SI, Tribunal, czy Bloodmoon w każdym mieliśmy tylko dodatkową linię fabularną, nową krainę, nowe questy, pewien wkład do lore. Dawnguard się w tę tradycję wpisuje, dostajemy całkiem niezły wątek, całkiem fajne postacie i śliczne krajobrazy. Nie oczekuję niczego ponadto po dodatkach do TESów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 06:38 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
To skąd się wziął problem z crashem przy zapisie i koniecznością cofania się 3 zapisy wstecz ?
Mam Skyrim w najnowszej wersji jaka jest, a z modów tylko te
Apachii.esm
moonpatch.esm
moonpatch_questdata.esm
Alduin`s Son.esp
Avatar od Balthazar.esp
CHood.esp
Deadric Mage Armor.esp
DBShreddedTriss.esp
Dragon Bone Mage Armor.esp
Matys Mithril Armor enchanced.esp
SilverDragonArmor.esp
Uniqueweapons.esp
dragonboneweaponpack01.esp
dragonboneweaponpack02.esp
ExtendedVanilliaWeapon.esp
MoreValuableWood.esp
Potem and Mjoll quest fix,esp
Demon Horse.esp
No helmets Required.esp

używałem większej ilości modów, ale ograniczyłem się tylko do tych więc w czym tkwi problem z sejwami ?
teraz na 3 pozycji jest dawnguard bez modów do niego sprawdziłem też przez Boss i wszystko mam na zielono. Dawnguard, która pozycje w loaderze powinien zajmować teraz jest u mie drugi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 07:13 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 07 sie 2012, 07:24
Posty: 27
Gra w: Skyrim/Crusader Kings II/Civlization V/Endless Space/StarDrive
Oczywiście, że warto kupić, jest to na tyle obszerne rozszerzenie do tak doskonałej gry jak Skyrim, że cieszy dodanie nowych możliwości i contentu w rozgrywce.
Jak na wydawane obecnie DLC do gier, Dawnguard to istny gigant, większość takich rozszerzeń do gier oferuje godzinę lub dwie zabawy a tutaj otrzymujemy znacznie więcej.

Co do modów, to miej żal do ich twórców, że tworząc je nie brali pod uwagę potencjalnych konfliktów z kompatybilnością dodatków jakie wyda Bethesda.
Po drugie jak można w ogóle porównać coś zrobionego oficjalnie z nieoficjalnym tworem community?
Mody tworzone przez ludzi ZAWSZE będą produktem klasy B nie ważne jakby były dobre, zawsze to będzie coś gorszego bo jest NIEOFICJALNE i tak należy je traktować, to również dotyczy innych gier.
Weźmy hipotetyczny przykład, Pan X wrzuca mody na bronie, jakieś lokacje nowe np dom, ewentualnie coś co zmienia mechanikę gry, podczas gdy Pan Y używa jedynie czystego Skyrima z Dawnguardem, czy obaj grają w tą samę grę, nie tylko ten drugi ma "prawdziwego" Skyrim, ten pierwszy ma jakiś modyfikowany twór skyrimopodobny który może przechodzić się nieco inaczej niż oryginalną grę i to jak przewidywali twórcy(potem kiedyś będą rozmawiać, wymieniać poglądy i okaże się, że są różnice w tym jak się przechodziło na skutek używania modów).
Mod to taki dodatek jak już wszystko się przeszło i widziało, sam przechodzę właśnie Skyrima po raz piąty a dopiero przy czwartym podejściu zacząłem instalować z ciekawości pierwsze mody(jednak teraz nie mam żadnego).

Reasumując, najważniejsze są treści oficjalne, które wychodzą od twórców gry np Dawnguard(wszystko to pochodzi z pierwszej ręki od osób które stworzyły przed laty universum Tamriel) podczas gdy mody i fani dodają to co im wpadnie do głowy i jest to zwykle niekanoniczne z lore TES, dlatego DG i każdy kolejny DLC będzie wart zakupu(o ile nie zaczną wydawać kaszanki takiej jak twórcy Mass Effecta).
Dodatkowo na bazie zmian jakie wprowadza Dawnguard będą się pojawiać kolejne mody robione z myślą o nim, podobnie na 100% wszystkie stare zostaną poprawione i znikną problemy z kompatybilnością.


ps Mody w większej ilości zawsze potrafiły szkodzić grom z serii TES, pamiętam jak Oblivion mi się wysypywał i wyrzucał do pulpitu gdy mody same z sobą powodowały konflikty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 10:19 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
No tu się nie zgodzę, że wszystkie fanowskie mody to klasa B. Wielokrotnie zdarzało się, że mod wywoływał opad szczęki u samych twórców. Był jeden taki do Obka, a CS to też z początku fanowska modyfikacja i ją też nazwiemy produkt klasy B ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 10:21 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4712
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
90% modów nie ma głosu albo innych ważnych elementów, nie wpasowuje się w lore itd. Te 10% to perełki, o których mówisz, tak więc mody zawsze będą niżej na podium niż oficjalne dodatki, bo za nimi stoi firma, budżet, ludzie. Mod to w większości dzieło jednej lub kilku osób

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 11:12 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2012, 12:26
Posty: 420
Lokalizacja: TYCHY
Gra w: Skyrim, Oblivion , Morrowind, STALKER
mówię o tych perełkach np quest o ojczyźnie kociaków, są też fajne retextury broni oraz kilka dobrych pancerzy pasujących do lore gry. Ja instaluje tylko takie, które nie niszczą klimatu zero anime mangi itp bzdet. Spróbuje raz jeszcze wbić Dawnguarda może teraz z małą ilością modów konflitku nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy Dawnguard jest potrzebny ?
PostNapisane: 20 sie 2012, 11:15 
Kapituła FCoA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2012, 14:04
Posty: 4712
Lokalizacja: 42 Wallaby Way, Sydney
Albo po prostu rozejrzyj się, czy nie ma aktualizacji. Większość twórców modów już zdążyła dopasować swoje mody do Dawnguard

_________________
Obrazek
Kliknij w sygnaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 14 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules