Wczytywanie
Teraz jest 11 gru 2018, 16:10


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 13 z 67   [ Posty: 667 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 67  Następna strona

Czy byłbyś/byłabyś chętny/a do wzięcia udziału w turnusie?
Tak 66%  66%  [ 65 ]
Nie 34%  34%  [ 33 ]
Liczba głosów : 98
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 12:27 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2011, 09:34
Posty: 900
Lokalizacja: Bydgoszcz
Gra w: Thief, DA, ME, Black Mirror, AC, Deus Ex
Amu, dodaj, że darmowe do zawsze działa :P

_________________
Assassin's Creed

Status Widmo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 13:00 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, 16:11
Posty: 3567
Lokalizacja: cz-wa
Gra w: Skyrim, Mass Effect, AC, DA, Wiedźmin, Fallout
Ktoś mówił o ciasteczkach? :P Może też ktoś skusiłby się na torcik?
Obrazek
Obrazek

Obrazek

:P

_________________
Zimowy Zlot GameWalk
Status Widmo
Warownia Starego Morza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 13:12 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 sty 2012, 00:42
Posty: 2379
Lokalizacja: Gdynia
Takie mógłbym jeść zamiast śniadania, obiadu i kolacji <3 <3 <3

Assasins Creed na śniadanie, Dragon Age na obiad i Mass Effect na kolację ^^

_________________
Obrazek

Fan page Status Widmo --> https://www.facebook.com/StatusWidmo

tumblr Status Widmo --> http://statuswidmo.tumblr.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 14:07 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
O nie, takie cuda to aż szkoda zjeść, za ładne :D

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 14:48 
InSkyrim
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012, 21:16
Posty: 685
Lokalizacja: Częstochowa
Gra w: Mass Effect, Dead Space, Dragon Age, Wiedźmin, TES, Assassin's Creed, Prince of Persia,
To trzeba wziąć Salariańskie urządzenia do klonowania i codziennie torcik klonować :D

_________________
Obrazek


YouTube: Assgard vas Neema
Steam: Assgard vas Neema Origin: Zwilku92 Uplay: Zwilku92 Xfire: Zwilku92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 30 sie 2012, 22:06 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2012, 00:06
Posty: 191
Lokalizacja: Tychy
Gra w: ME3, ME2, ME, AC, AC2, DA, DA2, Skyrim, AliceMR
... darmowe ciasteczka i poncz ;)

A takich tortów to szkoda, prędzej bym sobie zrobił z nimi zdjęcia niż je wsunął. Poza tym, niestety - ja umiem tylko jabłecznik upiec :P
Także liczę na Was dziewczyny xD

_________________
-My system has adapted. No moRe negative Reaction to you anymoRe. That's how we suRvive.
-Is it how we survive? Adapting?
-To a cold, oR inteR-species contact, yes. To the ReapeRs, no.


*Pierwszy Playboy Orzammaru.*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 31 sie 2012, 17:07 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2012, 14:58
Posty: 278
Gra w: ME 1, 2, 3, DA 1, 2, Skyrim, Fable 2, 3, WoW
Ja ten ze smokiem umiałabym zrobić :P Nie natknęłam się jeszcze niestety w Polsce na idealną masę cukrową, z której można by zrobić figurki ME :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 31 sie 2012, 17:32 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012, 20:43
Posty: 35
Lokalizacja: Pabianice
Gra w: Gothic 2 Noc Kruka,Silent Hill 2,League of Legends.
Yeah! :D Z racji tego iż zdałem poprawki śpiewająco w szkole (aż szkoda gadać o tym no ale... :D) moi rodzice stwierdzili że mnie puszczą na wyjazd i mi nawet dorzucą troszkę kaski do niego! :D Ale szaał,no i tak btw. w końcu po tym weekendzie będę mieć czas żeby usiąść i pomontować wszystkie materiały co mam na kompie a nie było jak ich montować wcześniej bo nauka,nauka ^.^ cały czas się jaram tym sylwestrem i próbuję namówić jakiś znajomych żeby ze mną się wybrali ale chwilowo ciężko mi to idzie :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 01 wrz 2012, 01:48 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2011, 21:45
Posty: 48
Kurczę, niestety pierwszy zlocik mnie ominął, powiedziałem sobie, że na drugim muszę być, a tu znowu lipa bo w tym terminie akurat wyjeżdżam.
Mam nadzieję, że trzeci będzie mi terminowo odpowiadał, o ile taki będzie, w co nie wątpię czytając Wasze posty.
No nic, bawcie się dobrze i po zlocie zdajcie relacje jak wypadło tym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy Zlot GameWalk!
PostNapisane: 01 wrz 2012, 17:12 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, 16:11
Posty: 3567
Lokalizacja: cz-wa
Gra w: Skyrim, Mass Effect, AC, DA, Wiedźmin, Fallout
Poszukiwana, poszukiwani: Czy wśród uczestników Zlotu są osoby mające doświadczenie w prowadzeniu Sesji RPG? I czy te osoby miałyby ochotę przygotować Sesje na Zlocie ( tematyka dowolna, byle akcja działa się w uniwersum ME,DA,Wiedźmina lub AC) ?


Prosiłabym o zgłaszanie się do mnie :P

_________________
Zimowy Zlot GameWalk
Status Widmo
Warownia Starego Morza


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 13 z 67   [ Posty: 667 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 67  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules