Wczytywanie
Teraz jest 08 maja 2021, 21:24


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 5   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 14:37 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2012, 19:02
Posty: 58
Lokalizacja: Gdzieś tam leżę.
Gra w: Dragon Age, Mass Effect, The Old Republic, Neverwinter Nights, Deus Ex: Human Revolution,
Odrętwienie ciała nie chciało ustąpić. Na domiar złego jego kubki smakowe wyczuwały słodko-gorzki smak wydzielin, sączących się ze świeżej rany na jego twarzy.
Zdołał wydać z siebie wibrujący jęk, ale nikt nie odpowiedział.
Cały oddział był martwy.
Jego oddział.
Poniósł klęskę jako dowódca. Niezależnie od tego, czy z tymi bestiami dało się wygrać konwencjonalnymi metodami.
Próbował się czołgać, ale jego wysiłki zdawały się bardziej przypominać nerwowe podrygi pyjacka schwytanego we wnyki.
Odartą z pancerza dłonią sięgnął w kierunku jednego z martwych żołnierzy. Pistolet na race ocalał.
Był pewien jednego - jeżeli to przetrwa, to bydlak odpowiedzialny za śmierć jego towarzyszy nie będzie musiał zgadywać, z której strony nadleci strzał, który pozbawi go życia.
Siłując się z własną ręką posłał racę ku niebu, które jeszcze kilka godzin temu czerwieniło się od ognia i opadających na ziemię jednostek wroga.
Tuż przed utratą przytomności skierował zdrowe oko ku swojej ojczyźnie, Palavenowi.
Ale to co ujrzał, w niczym nie przypominało domu, który pamiętał.


Obrazek


Ziemia i Palaven zostały spisane na straty. Inwazja Żniwiarzy postępuje w zastraszającym tempie. W chwili gdy Komandor Shepard usiłuje zjednoczyć rasy Galaktyki do walki z wrogiem, Oddziały Specjalne N7 rozpoczęły zakrojoną rekrutację wśród wszystkich ras. Celem tych wyspecjalizowanych jednostek jest walka wszędzie tam, gdzie zwykli żołnierze ponieśliby klęskę.

Sesja Mass Effect: Choices of Few przeznaczona jest dla 8-10 graczy, którzy wcielą się w członków jednego z takich Oddziałów, przed którym zostanie postawione bardzo istotne zadanie, mogące odwrócić losy tej nierównej wojny.

Ale po kolei - zacznijmy od klas postaci. Opisy fabularne w lekko zmodyfikowanej formie pochodzą z polskiej mass effect wikia, zgromadziłem je tutaj, byście nie musieli za bardzo skakać po sieci. ;)

Klasy Postaci


Obrazek

Żołnierz

Dostępne Rasy: Człowiek, Turianin, Salarianin, Kroganin, Batarianin, Drell,

Żołnierz to wytrzymały wojownik, potrafiący poradzić sobie z każdą sytuacją na polu walki. Klasa ta cechuje się najlepszym zdrowiem, dostępem do wszystkich rodzajów broni oraz ciężkich pancerzy. Żołnierze rzucają się w wir walki, dobierając broń odpowiednią do sytuacji i starając się wyeliminować przeciwników. Największą słabością żołnierzy jest brak zdolności biotycznych czy technicznych, co wymusza poleganie na członkach drużyny dysponującymi takimi zdolnościami.

Talenty:

Skok Adrenaliny - Nagły przypływ Adrenaliny umożliwia Żołnierzowi na oddawanie celniejszych i potężniejszych strzałów.
Strzał Wstrząsowy - Potężny, pojedynczy strzał. Skuteczny przeciw barierom biotycznym. Jest w stanie ogłuszyć i powalić słabszych przeciwników.
Mina Zbliżeniowa - Żołnierz wystrzeliwuje minę, która eksploduje po spotkaniu z przeciwnikiem.
Rzeź - Żołnierz rozszarpuje przeciwnika na strzępy dzięki temu potężnemu wystrzałowi. Skuteczny przeciw ciężkim pancerzom.
Mistrzostwo Zbrojeniowe - Potężny żołnierz jest w stanie dźwigać więcej amunicji i broni.

Obrazek

Adept


Dostępne Rasy: Asari, Człowiek, Drell, Salarianin, Turianin

Adepci to mistrzowie w manipulacji ciemną energią, której mogą używać jako broni (odkształcenie) czy pancerza (bariera). W celu polepszenia zdolności adepci dobierają wzmacniacze biotyczne tak, aby zwiększały one efekty ich mocy lub skracały czas ładowania przed ponownym ich użyciem. Najlepszymi biotykami w galaktyce są asari, które rodzą się ze zdolnościami biotycznymi, zaś przedstawiciele innych ras, jak np. ludzie, mogą je nabyć poprzez wystawienie na działanie promieniowania pierwiastka zero w okresie prenatalnym czy poprzez specjalne szkolenia. W związku z używaniem biotyki i skupianiu się tylko na niej, adepci mają bardzo dobrze rozwiniętą korę mózgową, a ich procesy myślowe muszą zachodzić szybciej niż u innych ludzi, aby w pełni rozwinąć ich wolę w zamierzony efekt.

Talenty:

Odkształcenie - Emituje potężne pole efektu masy, siejące spustoszenie na poziomie subatomowym. Osłabia pancerz i zadaje z czasem obrażenia przeciwnikom znajdującym się w polu działania.
Rzut - Odrzuca wrogów, zadając im obrażenia jeśli w coś trafią.
Osobliwość - Grawitacyjna studnia chwyta przebywających wokół niej przeciwników, unosząc ich w powietrze i czyniąc wrażliwymi na atak.
Przyciągnęcie - Przyciągnięcie generuje pole efektu masy, które unosi wrogów w powietrze, sprawiając że bezradnie dryfują w stronę biotyka.
Fala Uderzeniowa - Wąski strumień wstrząsowych pól efektu masy, które powalają na ziemię wszystkie cele na swojej drodze.

Obrazek

Inżynier

Dostępne Rasy: Batarianin, Człowiek, Salarianin, Quarianin,

Inżynier jest specjalistą od techniki. Sprawnie manipuluje otoczeniem, wykorzystując specyficzne umiejętności. Walka inżynierem koncentruje się na wsparciu towarzyszy, leczeniu rannych oraz osłabianiu wrogów poprzez niszczenie broni lub usuwanie tarcz obronnych. Inżynierowie posługują się wszystkimi umiejętnościami technologicznymi, korzystają jednak wyłącznie z lekkich pancerzy i pistoletów i nie posiadają mocy biotycznych. Za sprawą dostępu do medycyny i pierwszej pomocy są bardzo efektywnymi uzdrowicielami.

Talenty:

Przeciążenie - Poprzez potężny impuls elektromagnetyczny zadaje spore obrażenia tarczom i wrogom syntetycznym
Sonda Strażnicza - Inżynier może przywołać sondę, która będzie walczyła w jego obronie, bądź też dokonywała napraw w jego pancerzu.
Pierwsza Pomoc - Inżynier jest w stanie dokonywać zaawansowanych zabiegów medycznych nawet na polu walki. W dodatku potrafi do tego celu zużyć mniej medi-żelu, niż klasy bez przeszkolenia medycznego.
Sabotaż - Doświadczeni Inżynierowie potrafią hakować nie tylko systemy zabezpieczeń, ale i niektóre syntetyczne jednostki wroga.
Kriowybuch - Za pomocą Omni-Klucza Inżynier wysyła serię schłodzonych cząstek sub-atomowych, które są w stanie zamrozić przeciwnika, bądź uczynić jego pancerz bardziej kruchym.

Obrazek

Strażnik


Dostępne Rasy: Asari, Batarianin, Człowiek, Kroganin, Quarianin, Salarianin, Turianin

Strażnicy wykorzystują moce technologiczne i biotyczne, sabotując wrogów i ochraniając współtowarzyszy. Przygotowani na każdą sytuację, wyszkoleni w wielu technikach, są bardzo przydatną jednostką w każdym oddziale.

Talenty:

Pancerz Technologiczny - Za pomocą Omni-Klucza Strażnik wzmacnia swój pancerz, czyniąc się jeszcze bardziej wytrzymałym.
Przeciążenie - Poprzez potężny impuls elektromagnetyczny zadaje spore obrażenia tarczom i wrogom syntetycznym.
Odkształcenie - Emituje potężne pole efektu masy, siejące spustoszenie na poziomie subatomowym. Osłabia pancerz i zadaje z czasem obrażenia przeciwnikom znajdującym się w polu działania.
Rzut - Odrzuca wrogów, zadając im obrażenia jeśli w coś trafią.
Kriowybuch - Za pomocą Omni-Klucza Strażnik wysyła serię schłodzonych cząstek sub-atomowych, które są w stanie zamrozić przeciwnika, bądź uczynić jego pancerz bardziej kruchym.

Obrazek

Szpieg

Dostępne Rasy: Człowiek, Drell, Quarianin, Salarianin, Turianin

Szpieg to wojownik o zdolnościach technicznych, które wykorzystuje do szybkiego obezwładniania i likwidowania przeciwników. Żołnierz ten skupia się na odnajdywaniu alternatywnych dróg, uzyskiwaniu dostępu do nowego, lepszego ekwipunku oraz tworzeniu taktyki wygodnej do likwidacji przeciwnika.

Talenty:

Kamuflaż Taktyczny - Zatrzymując regenerację tarcz, otacza użytkownika polem czyniącym go niewidzialnym dla przeciwników.
Atak z Ukrycia - Pozwala na błyskawiczne przedarcie się do przeciwnika i przeprowadzenie niespodziewanego ataku.
Spalenie - Rozgrzane cząstki subatomowe, wysłane z Omni-Klucza zostają wystrzelone w kierunku przeciwnika, powodując liczne poparzenia, lub też naruszając strukturę pancerza.
Sabotaż - Doświadczeni Szpiedzy potrafią hakować nie tylko systemy zabezpieczeń, ale i niektóre syntetyczne jednostki wroga.
Mistrzostwo Operacyjne - Szpiedzy potrafią się poruszać bezszelestnie, nawet w pancerzach. W dodatku ich umiejętności na polu walki czynią ich bardziej "gibkimi" od innych przedstawicieli ich ras.

Obrazek

Szturmowiec

Dostępne Rasy: Asari, Człowiek, Drell, Kroganin

Szturmowiec łączy w sobie moce ofensywne dwóch klas: żołnierza i adepta. Ma dostęp do wielu broni i pancerzy, a także części mocy biotycznych. Dzięki tym zdolnościom może on bardzo skutecznie pozbywać się przeciwników.

Talenty:

Szarża- Szturmowiec niesiony biotyczną potęgą szarżuje bezpośrednio na przeciwnika, powodując niewiarygodne zniszczenia.
Przyciągnęcie - Przyciągnięcie generuje pole efektu masy, które unosi wrogów w powietrze, sprawiając że bezradnie dryfują w stronę biotyka.
Fala Uderzeniowa - Wąski strumień wstrząsowych pól efektu masy, które powalają na ziemię wszystkie cele na swojej drodze.
Nowa- Czerpiąc z biotycznych barier, Szturmowiec wytwarza wokół siebie biotyczną eksplozję, która odrzuca przeciwników znajdujących się wokół.
Mistrzostwo Ataku- Szkolenie Szturmowca sprawiło, że jest on w stanie wzmacniać swoje zwykłe ataki biotyką, czyniąc z niego bardzo efektownego wojownika.

Rasy:


Asari
Obrazek

Cechy Rasowe:
Biotyczna Wirtuozeria - Jako naturalne biotyczki, Asari potrafią posługiwać się nadnaturalnymi zdolnościami lepiej i szybciej niż większość ras.
Wolna Regeneracja - Chociaż Asari cieszą się dobrą regeneracją komórkową, która umożliwia im długowieczność zostały pokrzywdzone przez los wolniejszym gojeniem się ran. Przedstawicielki tej rasy dłużej dochodzą do siebie po odniesionych ranavh.

Talenty Rasowe:
Zastój - Asari jest w stanie schwycić przeciwnika w biotyczne pole zastojowe, unieruchamiając go na kilka sekund i czyniąc podatnym na ataki.
Bariera Biotyczna - Asari mogą utworzyć barierę biotyczną wokół sojuszników, chroniącą ich przed obrażeniami.

Batarianie
Obrazek

Cechy Rasowe:
Czworooczność - Dwie pary oczu czynią Batarian doskonałymi snajperami i obserwatorami.
Wrażliwy Wzrok - Wszelkiego rodzaju rozbłyski i broń szkodliwa dla oczu jest dla Batarian szczególnie groźna.

Talenty Rasowe:
Ostrza Balistyczne - Batarianin wystrzeliwuje ze swojego Omni-Klucza serię Ostrzy Balistycznych, zatapiających się w ciele przeciwnika.
Siatka Pojmań - Batarianin wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika elektryczną siatkę, krępującą jego ruchy.

Drelle
Obrazek

Cechy Rasowe:
Pamięć Absolutna - Niesamowita pamięć Drelli umożliwia im na dogłębne analizowanie przestrzeni wokół nich, co czyni ich świetnymi zwiadowcami.
Sucholubność - Wilgotny klimat jest dla Drelli szczególnie niebezpieczny. Takie warunki klimatyczne znacznie pogarszają ich skuteczność.

Talenty Rasowe:
Nadzwyczajna Gibkość - Drelle mogą się poszczycić nie lada zwinnością, a uniki do których są zdolni mogą zbić z tropu niejednego oponenta.
Sztuki Walki - Drelle są zdolne do zadawania błyskawicznych ataków wręcz, celem wytrącenia przeciwnikowi broni.

Kroganie
Obrazek

Cechy Rasowe:
Krogańska Wytrzymałość - Charakterystyczna budowa Krogan czyni ich żywymi murami, które bardzo ciężko zranić.
Ociężałość - Masa ciała i sylwetka niosą za sobą konsekwencje - Kroganie nie są mistrzami uników, a krycie za przeszkodami bywa dla nich bardzo utrudnione.

Talenty Rasowe:
Krogański "Atak z Dyńki" - Ciężka czaszka Kroganina może być użyta jako wyjątkowo niebezpieczna broń.
Krogański Szał - W ogniu walki Kroganin może wpaść w szał zwiększający jego potencjał bitewny. Jest on jednak niebezpieczny dla wszystkich - wrogów i sprzymierzeńców.

Ludzie
Obrazek

Ludzie są bardzo zróżnicowaną rasą. Nie posiadają szczególnie mocnych, lub słabych stron. Jednakże ich wszechstronność daje umożliwia im na początkowe rozdanie 5 punktów talentów zamiast zwyczajowych trzech.

Quarianie
Obrazek

Cechy Rasowe:
Smykałka Technologiczna - Lata życia na wędrownej flocie uczyniły z Quarian MacGyverów Galaktyki. Potrafią zbudować coś z niczego, a wszelkie naprawy dokonują dzięki improwizowanemu sprzętowi.
Uzależnienie od Kombinezonu - Nawet najmniejsze uszkodzenie kombinezonu może być dla Quarian śmiertelnie niebezpieczne.

Talenty Rasowe:
Skan Taktyczny - Quarianie są w stanie wykryć słabe punkty przeciwnika i przesłać informacje do swoich towarzyszy za pośrednictwem Omni-Klucza.
Wieżyczka - Quarianie potrafią na prędce zmontować zdalnie sterowane wieżyczki mogące atakować przeciwników, bądź ładować sojusznicze tarcze.

Salarianie
Obrazek


Cechy Rasowe:
Głowa na Karku - Salarianie myślą i działają szybko. Potrafią analizować sytuację szybciej niż przedstawiciele innych ras, co przydaje się w szczególnie kryzysowych sytuacjach.
Lekka Budowa - Delikatna budowa Salarian czyni ich szczególnie podatnymi na obrażenia i złamania.

Talenty Rasowe:
Przynęta - Holograficzna technologia umożliwia Salarianom na stworzenie kopii, której zadaniem jest odciągnięcie uwagi wroga.
Wysysanie Energii - Salarianie opracowali technologię przechwytywania energii z baterii tarcz swoich przeciwników.

Turianie
Obrazek

Cechy Rasowe:
Wojskowa Dyscyplina - Społeczeństwo Turian jest zbudowane na najlepszych tradycjach wojskowych. Są przyzwyczajeni do wysiłku, siniaków i blizn.
Skład Chemiczny - Unikatowa budowa chemiczna Turian sprawia, że muszą mieć przy sobie rodzime racje żywnościowe. Z punktu widzenia chociażby ludzi, otrucie Turianina nie jest trudne.

Talenty Rasowe:
Szybkostrzelność - Bystre oczy Turian i ich niezwykłe przeszkolenie umożliwiają im na skuteczne oddanie błyskawicznej salwy pocisków.
Podwójne Omin-Ostrza - Turianin może wytworzyć dwa Omni-Ostrza, zamiast standardowego jednego.


Karta Postaci


Okej, to teraz czego będę wymagał na karcie postaci. :)

1. Imię:
2. Rasa:
3. Wiek:
4. Miejsce Urodzenia:
5. Historia + Rys Psychologiczny: (jedna strona A4)
6. Talenty - Na początek dostajecie 3 punkty talentów zwykłych i 1 rasowy (ludzie dostają po prostu 5). Każdy talent rozwija się indywidualnie dla danej postaci. Znaczy, że dostosowuje się do Waszego stylu gry, dlatego sam będę wam wysyłał propozycje rozwoju na bieżąco. :)

Co dostaniecie ode mnie:
1. Dodatkowa motywacja/misja - powinna pozostać tajemnicą dla innych graczy. Można powiedzieć, że to taki dodatkowy wątek postaci. ;)
2. Listę dostępnego ekwipunku - każdy będzie mógł wybrać 2 bronie zwykłe i jedną ciężką. Żołnierz z talentem może wybrać 3 zwykłe.
3. Położenie fabularne.

Na zgłoszenia w postaci PW czekam do 22 sierpnia. 9 najlepszych historii zakwalifikuje się do rozgrywki. ;)
Oczekuję z niecierpliwością.

W razie pytań, zadawać je tu.

Vorcha Out!

_________________
"Bardzo dobre użycie paraleli!" - Tomreck, 18.07. 2014

"I was born as I am, an outsider amongst my kind. Why? I do not know."


Ostatnio edytowano 15 sie 2012, 17:10 przez Havelock_Gravedigger, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 15:11 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Dzięki za linka :). Super, że zjazd ME/DA przyniósł świeżą krew do działu.
Na pewno wezmę udział w kwalifikacjach do rozgrywki ;). Potrzebuję jeszcze z jeden - dwa dni na ogarnięcie się ze światem, a potem wracam do RPG-owania pełną parą.
Na chwilę obecną rzuciło mi się jedno pytanie. Podpunkt piąty - czy historia postaci to musi być dokładnie jedna strona +/- błąd pomiaru, czy też może to być "co najmniej jedna strona"? Pytam, bo w tym zakresie lubię się rozpisywać.

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 15:39 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2012, 19:02
Posty: 58
Lokalizacja: Gdzieś tam leżę.
Gra w: Dragon Age, Mass Effect, The Old Republic, Neverwinter Nights, Deus Ex: Human Revolution,
Co najmniej. Jeżeli ktoś mi się rozpisze, wezmę to na plus, chociaż też nie przesadzajcie z elaboratami na temat ulubionej potrawy mojej postaci. ;-)
Wszystko co uznacie za stosowne i co chcecie by było wykorzystane w wątkach indywidualnych. :-)

_________________
"Bardzo dobre użycie paraleli!" - Tomreck, 18.07. 2014

"I was born as I am, an outsider amongst my kind. Why? I do not know."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 16:38 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2012, 22:23
Posty: 12641
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża
Karty wstawiać w tym temacie czy na PW?

_________________
Nie znosisz ludzi, kontaktów z nimi, czujesz się źle za każdym razem, gdy opuszczasz swoją siedzibę. Gdy już musisz wchodzić w interakcję ze społeczeństwem, dajesz się poznać jako osoba wyjątkowo nieprzyjemna, neurotyczna, sakrastyczna i groźna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 17:11 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2012, 19:02
Posty: 58
Lokalizacja: Gdzieś tam leżę.
Gra w: Dragon Age, Mass Effect, The Old Republic, Neverwinter Nights, Deus Ex: Human Revolution,
Oczywiście PW, zapomniałem o tym wspomnieć w głównym poście. ^^"
Już naprawione!

_________________
"Bardzo dobre użycie paraleli!" - Tomreck, 18.07. 2014

"I was born as I am, an outsider amongst my kind. Why? I do not know."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 17:29 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2011, 17:24
Posty: 7339
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: DA, ME, TES, TLJ
Przepraszam, nie na temat, ale musiałam, bo mnie urzekło.

Jaki śliczny temat rekrutacyjny. <3

_________________
To nie ja! To postać! - SESJE RPG
Aedd Gynvael - Bywalec


Obrazek

Dubhenn haern am glǎndeal, morc'h am fhean aiesin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 18:35 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, 10:14
Posty: 172
Lokalizacja: Warszawa
Gra w: Giatns: Obywatel Kabuto, Blade X
Masz mój Oszczep!

Widzę, że muszę się brać za tworzenie postaci bo zaraz miejsc braknie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 18:44 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2012, 22:23
Posty: 12641
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża
Ja już jestem w trakcie tworzenia. Wysmażenie historii postaci okazuje się być wyzwaniem.

_________________
Nie znosisz ludzi, kontaktów z nimi, czujesz się źle za każdym razem, gdy opuszczasz swoją siedzibę. Gdy już musisz wchodzić w interakcję ze społeczeństwem, dajesz się poznać jako osoba wyjątkowo nieprzyjemna, neurotyczna, sakrastyczna i groźna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 19:42 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka

Dołączył(a): 28 sty 2012, 22:31
Posty: 452
Lokalizacja: Oslo, Norwegia.
Gra w: inFamous 2, God of War: Collection, Deus Ex: Buntt Ludzkościi, Battlefield: Bad Company 2
Gdyby nie to, że nie grałem jeszcze w ME3, chętnie bym zagrał.

_________________
Aedd Gynvael - Nowicjusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mass Effect: Choices of Few - Rekrutacja
PostNapisane: 15 sie 2012, 20:10 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 20:04
Posty: 861
Lokalizacja: Opolszczyzna
Gra w: AC 1-4, Mass Effect 1-3, Resident Evil 1-6, Silent Hill 1-4
Została mi historia do napisania :P Tylko mi pomożecie, bo ja ze 4 lata nie grałem w taką sesje.

_________________
Letni Zlot GameWalk! => viewtopic.php?f=44&t=15033


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 5   [ Posty: 45 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules