Teraz jest 18 mar 2019, 14:23


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Risen ModStarter
PostNapisane: 12 gru 2009, 14:43 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2009, 22:32
Posty: 549
Lokalizacja: Serwer GW
Gra w: Skyrim, Orcs Must DIe, Dungeon Siege III, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Super Meat Boy
Risen ModStarter to fanowski program umożliwiający uruchamianie modyfikacji do gry Risen. Powstał on na bazie także fanowskiego Gothic 3 ModStartera. Aplikacja ta jest obecnie jedynym programem pozwalającym na odpalanie modów, oficjalnego startera się nie doczekamy. Do ModStartera zalecany jest miniModPack zawierający najlepsze dotychczas wydane mody do Risen.

Pobierz Risen ModStarter + miniModPack

Poniżej znajdziecie instrukcję obsługi programu oraz poradnik o tym jak dodawać ręcznie inne mody do ModStartera niż te z miniModPacka.

Cytuj:
Instrukcja obsługi:

Pobieramy ModStarter wraz z ModPackiem. Ściągnięty plik uruchamiamy, ukazuje nam się instalator. Instalacja przebiega standardowo, podczas zapytania o ścieżkę zostawiamy standardową lub podajemy dowolną. Po zakończeniu instalacji możemy skorzystać z automatycznego uruchomienia Startera (Launch ModStarter), uruchomić ręcznie plik rmds.exe z podanej wyżej lokalizacji lub skorzystać z stworzonego skrótu na pulpicie (wymaga pozostawienia opcji Create a desktop icon podczas instalacji). Jeżeli zrobimy wszysto tak jak wyżej po uruchomieniu program poinformuje nas o braku pliku Risen.exe. Musimy wskazać położenie pliku gry, domyślnie znajduje się w: C:/Program Files/Deep Silver/Risen/bin. Mamy teraz przed sobą listę zainstalowanych modyfikacji. Teraz wybieramy z listy Select Mods what you want play modyfikacje, które chcemy zobaczyć w grze. Po zaznaczeniu pól przy wybranych modach klikamy Integrate mods, a następnie czekamy. Gdy operacja się powiedzie możemy kliknąć Start game i uruchomić grę.


Cytuj:
Dodawanie modyfikacji do Risen ModStartera:

Jeżeli modyfikacja jest dostarczona przez twórcę moda w odpowiedniej formie (tj. folder, a w nim katalog common/compiled, pik .ini i .rtf, obrazek prezentujący efekt moda z rozszerzeniem .jpg) to po prostu skopiuj dostarczony folder do katalogu FanMods w RisenMDS. Wtedy mod już powinien znaleźć się na liście.

Poniżej znajduje się dokładna instrukcja dołączania niekompletnych modyfikacji lub po prostu własnych.

W twoim folderze FanMods stwórz folder na pliki modyfikacji. Muszą się tam znaleźć:

- co najmniej jeden folder compiled lub common z plikiem o rozszerzeniu . p0x. Są to właściwe pliki moda.

- jeden plik o rozszerzeniu .jpg (wielkość - 330х327 lub 315х312, gdy będzie inna plik zostanie przeskalowany). Powinien przedstawiać screen z moda, przeważnie to co zmienia. Jeżeli go nie dodasz ModStarter użyje standardowego obrazka.

- jeden plik o rozszerzeniu .rtf (plik WordPad) z pełnym opisem moda wyświetlanym w starterze.

- jeden plik ModName.ini, stworzony np. w notatniku. Zawartość:

[Name]
Caption=tutaj_wpisz_nazwę_moda

- jeden plik readme.txt lub readme.rtf - krótki opis/plik CzytajTo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules