Wczytywanie
Teraz jest 21 kwi 2021, 04:59


Napisz wątekOdpowiedz Strona 76 z 232   [ Posty: 2317 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:15 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Zapomniałbym czy w tych nowych czarach obecnie w zasięgu Kearyisa są te, których używały w walce z Lucjuszem i naszą grupą?

Zauważyłem, że nie ma leczenia, którego użył, ale z tego co mówił wydawało mi się, że to nie jest zbyt wysokopoziomowe.

I czy gdybym wziął wiązanie sfer to czy mógłbym sprowadzić ciało Rashy, jastrzębia Kearisa i konia Natashy?

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:22 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24
Posty: 5327
Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Niestety nie, ponieważ nie znasz ich dokładnych "namiarów"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:28 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Dobrze. Czekam na odpowiedzi na pozostałe pytania?

Ilu było poziomowe uzdrowienie, którego użył wcześniej Gilbert?

Teraz będę miał system czarów 4/4/4/3/2/1. Mogę tak jak poprzednio zrezygnować z czarów niskopoziomowych biorąc w zamian więcej wyższopoziomowych zaklęć?

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:30 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24
Posty: 5327
Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Tak, ale w schemacie 1+1 = 1 wyżejpoziomowy

Co do uzdrowienia, to było raczej proste połączenie dwóch kawałków rozciętej skóry, które potrafi wykonać każdy mag.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:36 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Aha. Rozumiem, że Kearis również. W prawdzie uzdrawianiem zajmują się kapłani, ale tak myślę bym wziął sobie uzdrowienie jako zaklęcie. Tylko nie wiem czy mogę skoro zajmują się tym kapłani, a jeśli bym mógł to ilu poziomowe miałoby być? Tak sobie pomyślałem, że to zaklęcie byłoby odpowiednikiem tego z DAO.

To zaklęcie, którego Gilbert użył by Kearis zawisł w powietrzu musiałoby być wyżej od sześćiopoziomowego.

Skoro Gerri potrzebuje teraz pomocy to czy wśród tych zaklęć, które na swym obecnym poziomie ma Kearis do dyspozycji jest takie, które mogłoby ją wyrwać z iluzji?

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:45 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Biszkoptex napisał(a):
Generalnie, wizja została przerwana w momencie przerwania gry na flecie, ale nadal twój umysł doświadczył kilku tygodni okrutnych tortur więc nic dziwnego że jest nieprzytomna. Ale niebawem dojdzie do siebie. Po prostu musi się "zregenerować".


Ona już nie jest w iluzji

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 12:49 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Fakt. Chodziło mi o takie, które mogłoby ją wybudzić.

Lodowa osobowość – Zamraża podłogę dookoła maga, więżąc wszystkich dookoła.

Gdybym wziął to zaklęcie to mógłbym po tym lodzie swobodnie chodzić czy wtedy ten lód uwięziłby także i mnie.

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 14:37 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24
Posty: 5327
Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Nie, fala szła by dookoła ciebie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 14:42 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
OK.

Edit. Poprawiłem bo było źle

O ile mogę wziąć uzdrowienie to wziąłbym takie zaklęcia:

Czary pierwszego poziomu

Sen - mag sprawia, że istota na, którą rzucono zaklęcie zapada w sen (krótką drzemkę)

Magiczna Zbroja – wzmacnia pancerz maga. Jeśli cel ma na sobie zbroje cięższą niż zwykłe szaty – nie działa.

Kamienny pocisk - uderza w cel magicznym głazem o małej wielkości, który zadaje niewielkie obrażenia

Czary drugiego poziomu

Uzdrowienie - rzucający zaklęcie sprawia, że rany i obrażenia w cudowny sposób się zasklepiają. Sojusznik zostaje natychmiast uleczony ze średniej ilości obrażeń

Czary trzeciego poziomu

Lodowa osobowość – Zamraża podłogę dookoła maga, więżąc wszystkich dookoła

Błyskawica - uderza w wybrany cel błyskawicą, która ma także szanse na odbicie się i uderzenie następnego celu

Czary czwartego poziomu

Kamienna ściana - przywołuje ścianę z litego kamienia. Jest ona niezwykle odporna i w przeciwieństwie do Lodowego Bloku, pozostaje na zawszę w miejscu gdzie została przyzwana.

Spopielenie - Podpala cel. Ogień ten może być ugaszony tylko przez maga rzucającego ten czar, lub przez innego, który jest w stanie kontrczarować

Niewidzialność – otacza samego maga lub jego jak i towarzyszy aurą niewidzialności (Czas trwania do ustalenia)Tego zaklęcia nie było w czterozpozimowych, ale w jednopoziomowych, ale słabsze. Także pomyślałem sobie, że istnieje takie samo zaklęcie, ale mocniejsze o wyższym poziomie

Moc - tworzy dookoła maga falę uderzeniową, która odpycha pobliskich wrogów, a także pociski i niektóre fizyczne czary

Czary piątego poziomu

Ochrona przez trucizna - Na 20 minut chroni maga, lub inną osobę przed trucizną (rozumiem, że przed każdą nie tylko tą z tego zaklęcia trującej chmury, którym można się otruć)

Czary szóstego poziomu

Iluzja - Zamyka cel w iluzji na 30 minut, mag musi ją cały czas kontrolować, lecz może w nią mieszać dodatkowe zaklęcia

Teleportacja - Mag przenosi się w miejsce w zasięgu jego wzroku

Chyba, że jest jakieś zaklęcie, którym mógłbym wybudzić Gerri to bym ewentualnie, któreś z tych co wybrałem bym wymienił. I co z zaklęciem teleportacji skoro je wybrałem to mogę korzystać również z tego czaru dzięki któremu Gilbert z pomocą Kearisa przeniósł towarzyszy pomijając wrogów?

Wtedy byłby to system czarów 4/2/3/4/1/2.

Powiedz Biszkopt czy takie zaklęcia mogą być i czy pasują odpowiednio z poziomami.

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Legendy Anrubi - komentarze
PostNapisane: 29 sie 2013, 17:39 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24
Posty: 5327
Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Tak, ale to uzdrowienie mi nie pasuje. Gilbert po prostu wtedy "zszył" ranę, a nie uleczył. Poza tym ok. Acha i co do Iluzji. Kiedy ją bierzesz automatycznie odblokowujesz wszystkie podpunkty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 76 z 232   [ Posty: 2317 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 232  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules