Teraz jest 09 maja 2021, 23:15


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Replay zgonów
PostNapisane: 07 maja 2013, 09:47 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 maja 2013, 09:19
Posty: 3
Gra w: Crysis 3, Aion, LoL
Cześć!
Doświadczam ostatnio dosyć często "oszukanych replay'ów" zgonów i nie bardzo wiem czym to jest spowodowane. Rzecz w tym, że kiedy po śmierci odtwarza ostatnie kilka s. z perspektywy zabójcy często wygląda to dosyć dziwnie. Np. strzał z bow'a bez napinania cięciwy i praktycznie bez celowania czy też postrzał z Gaussa przy celowaniu przez lunetę która wygląda na "zaślepioną"...
bądź headshot po serii ze Scara która wyraźnie powinna przelecieć obok.

Ktoś spotkał się z podobnymi replay'ami?

Do tej pory myślałem że to jakiś chacki ale zdarzyło mi się zaobserwować replaye z podobnymi błędami z mojej strony w momencie odtwarzania ciekawszych killi po skończeniu meczu i sprawa chacków stała się mniej oczywista.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Replay zgonów
PostNapisane: 07 maja 2013, 11:25 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, 12:06
Posty: 759
To jest po prostu wina kiepskiej synchronizacji/ lagów/ różnych ilości FPSów. To samo było w Crysis 2 na multi. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Przynajmniej na razie.

_________________
Obrazek
http://crysiscore.pl <--- zapraszam
http://www.youtube.com/user/CrysisCorePL <-- i tu, na kanał użytkownika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Replay zgonów
PostNapisane: 07 maja 2013, 12:06 
Casual
Casual

Dołączył(a): 07 maja 2013, 09:19
Posty: 3
Gra w: Crysis 3, Aion, LoL
Aha, trochę mnie uspokoiłeś ;]
Faktycznie wina skoków fps'ów aż za dobrze pasuje do mojego indywidualnego przypadku przez cholerny throttling CPU na większych mapach.
Zastanawia mnie jak często podobne błędy skutkują voice kickiem. Bo w takiej sytuacji na prawdę ciężko jest cokolwiek stwierdzić i co druga akcja wygląda jak autoaim a wiemy przecież że dziury są i gównarzerii niewyżytych 12 latków dalej sprawią przyjemność korzystanie z tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Replay zgonów
PostNapisane: 08 maja 2013, 17:28 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, 12:06
Posty: 759
Nastały czas gdy single player jest na 3h, a dzięki multi gra "żyje". Poza tym gry są coraz bardziej złożone. Dziś 15GB na dwóch DVD nikogo nie dziwi. Poza tym twórcy znacząco sobie nie mogą pozwolić na wydłużanie czasu produkcji, bo by zbankrutowali (80% projektów programistycznych kończy się fiaskiem). Biorąc to pod uwagę należy stwierdzić z pewnym prawdopodobieństwem, że gry - o ile wyrobią się z wydaniem na ustaloną datę premiery - będą bardzo zbugowane, a następnie łatane niekończącą się ilością patchów ważących po kilka GB.

_________________
Obrazek
http://crysiscore.pl <--- zapraszam
http://www.youtube.com/user/CrysisCorePL <-- i tu, na kanał użytkownika


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 4 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules