Wczytywanie
Teraz jest 21 maja 2019, 23:08


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sesja - Ostatnia granica - Rekrutacja
PostNapisane: 12 mar 2013, 23:09 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21761
Witajcie w mojej 3 sesji. Tym razem autorskiej. To dopiero moja 3 sesja jako mistrza gry także wciąż liczę na wyrozumiałość. Akcja toczyć się będzie się za 3 stulecia.

Wcielicie się w osoby żyjące pod koniec 23 wieku. Jesteście jednymi z najlepszych w swoim fachu (jak ekipa, którą zbierał Shepard w ME2). Praktycznie nikt nie może was tknąć, ale to może wkrótce to może ulec zmianie, a świat jaki znacie zmieni się nieodwracalnie. Będzie walczyć o to by się nie zmienił lub wręcz przeciwnie.

Przydatne Wam informacje znajdziecie w leksykonie, a także w osi czasu. Zasady prawie takie same jak w Grze pozorów. Do wyboru macie osiem klas, ale tym razem wybór podrasy terminuje wybór klasy bowiem nie wszystkie klasy są dostępne dla wszystkich grup z tego świata z wyjątkiem jednej, która jest dostępna dla wszystkich no prawie dla wszystkich. Ta klasa nie jest dostępna dla telekinetów.

Więcej informacji o klasach znajduje się w leksykonie. Najważniejszym punktem w karcie dla mnie jest oczywiście historia. Jeśli będzie zbyt krótka poproszę Was o jej wydłużenie. Rekrutacja trwa dwa tygodnie od dziś. Chyba, że wcześniej zbiorę komplet. Następują pewne zmiany w stosunku do wcześniejszych rekrutacji, które prowadziłem.

Tym razem proszę kart postaci przesłać mi na PW. Po zakończonej rekrutacji wstawię informacje na Wasz temat, które mogę być jawne lub wstawię nieco okrojone informacji na Wasz temat.

Rekrutacja będzie wyglądało trochę podobnie do tej Nata z tym, że kiedy zaakceptuje wasze karty automatycznie dostaniecie się do sesji. Będę o tym informował w komentarzach do sesji by inni wiedzieli ile jeszcze wolnych miejsc zostało.

Przeglądając moce postaci możecie mieć wrażenie, że są one magiczne i nie bardzo pasują do klimatu sesji. Zapewniam wszystkie moce opierają się na technologii lub na czymś co można zwać połączeniem ciała z duchem, ale ponieważ jest ich sporo nie wyjaśniałem dokładnie na jakiej zasadzie działają. Jednak jeśli będziecie chcieli by wyjaśnił dokładniej na jakiej zasadzie polega moc danej postaci to Wam to dokładnie wyjaśnię. To wszystko. Jeśli jesteście zainteresowani to możecie się zabrać za tworzenie karty postaci. Życzę Wam szczęścia w dostaniu się do sesji.

Prolog


Człowiek w czarnym kapturze szedł prosto przed siebie jego serce zaczęło szybciej bić. Nastał w końcu czas wykonania zadania. Zatrzymał się i spojrzał w gwiaździste niebo podążając wzrokiem ku konstelacji Oriona. Wracał myślami do rozmowy ze starszym mężczyzną od którego otrzymał zadanie. Spodziewał się, że kiedyś ten moment nadejdzie, ale nie sądził, że stanie się to teraz. Jednak czas działania nadszedł. Wspomnienie ostatniej rozmowy powoli zastępowało myśli na temat wykonania powierzonego zadania. Nie mógł zawieść. Nie teraz. Przestał patrzeć na gwiazdy. Poprawił kaptur i ruszył przed siebie. Zatrzymał się ponownie kiedy dotarł na miejsce. Zerknął na zegarek. Pośpieszył się. Przyszedł za wcześnie, ale było mu to obojętne. Wiedział, że za chwilę rozpocznie misje. Musiał tylko trochę poczekać.

Jak widzicie prolog jest enigmatyczny i króciutki, bo pewne rzeczy chce Wam dopiero zdradzić w momencie startu sesji. Jednak z prologu już dowiedzieliście się, że pewien człowiek otrzymał zadanie, które właśnie zamierza wykonać, ale z jakiegoś powodu musi się jeszcze chwilę wstrzymać z wykonaniem misji. Tyle na razie musi Wam wystarczyć.

Wzór Karty postaci:

Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Płeć:
Rasa:Człowiek
Podrasa:Czysty, Animals np. Kot (podajcie zwierzę, którego geny otrzymaliście), Cybernetyk, Nietscheanin, Cybergetyk, Telkineta
Grupa krwi:A, B, O, AB (podajcie czy Rh+ czy Rh-)
Zawód: Nie ma ograniczeń. Może wybrać jako tylko zawód chcecie. Złodziej to też zawód. Przynajmniej w sesji
Kraj pochodzenia: W przypadku urodzenie się w kraju gdzie panuje korporacja podajcie nazwę korporacji i dawne państwo np. Arktanis (dawne USA)
Kategoria: R1, R2 itd. (1 do 12 to pole wypełniają tylko telekinetycy. Pozostali gracze nie uwzględniają tej kategorii w karcie)
Języki: Jeśli Wasza postać aktualnie zna jakieś języki dzięki transneuronowi to podajcie je
Umiejętności: Podajacie umiejętności, który aktualnie macie dzięki następcy trasnneurona
Zdolności: Te, które zdobyliście się naturalnie
Przedmioty: To co aktualnie macie przy sobie
Klasa: Duch, Inżynier - Netrunner, Adept, Łowca, Tank, Healer, Żniwiarz, Centaurion
Historia:
Tym razem bez rubryki charakteru. Niech charakter się kształtuje w sesji. W Przeklętej Wyspie takie rozwiązanie się sprawdziło. Także może i w tej sesji się sprawdzi.

Zasady sesji

1.) Mistrz gry ma zawsze rację.

2.) Jeśli jej nie ma, patrz punkt pierwszy. Oczywiście Mistrz Gry może się pomylić wtedy uświadamiacie mu w tym temacie, iż popełnił błąd, a Mistrz Gry obiecuje poprawę.

3.) Zauważyłem, że nie ma sensu w sesji trzymać graczy, którzy nie odpisują, bo oni albo do sesji nie wracają albo w ogóle z niej rezygnują. Także by tym razem uniknąć takich sytuacji. Wprowadzam zasadę karnych jeżyków. Jeśli nie odpiszecie w terminie i nie poinformujecie mnie o tym dostajecie ode mnie karnego jeżyka. W przypadku kiedy zbierzecie 3 karne jeżyki wasza postać zaczyna stać na granicy przepaści co to znaczy, że jeśli znowu nie odpiszecie w terminie na koncie trzy karne jeżyki to Wasza postać ginie (co oczywiście nie znaczy, że postacie, które odpisują są nieśmiertelne. Wszyscy w sesji możecie zginąć). Chyba, że zapomnę i się Wam upiecze, ale pamiętajcie, że w każdej turze w której nie odpiszecie i nie poinformujecie mnie o tym Wasza postać może zginąć jeśli ma na koncie 3 karne jeżyki. Jeżyki dostajecie tylko za nieodpisywanie w terminie i nie poinformowanie mnie o tym. Jeżyk jest za jedną turę. Także jeśli ktoś przez 4 turę nie odpisuje. To 5 tury jego postać raczej nie przeżyje. W najgorszym przypadku zostanę bez graczy.

Ten punkt jest do ustalenia. Chcecie by obowiązywał w sesji czy nie? A może wolicie bardziej łagodne jeżyki to znaczy, że jeżyk byłby za ciąg nie odpisywań w turze jeśli by się tak zdarzyło. Oczywiście za nie odpisanie w jednej turze i nie poinformowanie o tym byłby jeżyk, ale raz można by dostać za nieodpisanie w turze, a później za ciąg. Decydujcie chcecie by ta zasada obowiązywała czy nie, a jeśli chcecie to w jakiej formie?


4.) Odpisujecie na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" czyli kolejność jest dowolna.

5.) Stosujemy zasadę "Jeden post gracza na turę" co oznacza, iż na każdy post mistrza gry przypada jeden post gracza, ale ta zasada nie ma zastosowania przy prowadzeniu rozmów między bohaterami.

6.) Od napisania przeze mnie posta macie 72 godzin na odpisanie w sesji. Po upływie tego czasu odpisuje niezależnie od tego czy ktoś odpisał czy nie. Chyba, iż gracz mnie uprzedzi, iż nie może odpisać wtedy poczekam dłużej z odpisem (6 dni wliczając w nie już te 72 godzin), ale jeżeli nikt z graczy mi nie zgłosi, iż nie da rady odpisać, to po upływie 72 godzin odpisuje.

7.) Odpisuje w ciągu 72 godzin od napisania posta ostatniego gracza, który wziął udział w turze. Nie ostatniego posta w sesji, ale ostatniego, który wziął udział w turze (posty graczy w których gracze rozmawiają nie zaliczają się do tury w sesji).

8.) Jeśli ktoś zgłosi dłuższą nieobecność, to mamy trzy wyjścia:
Przejmuję postać takiego gracza i do jego powrotu kieruje nim jako NPC-em, Robi to inny gracz, Wymyślam zdarzenie, które kieruje sprawia, iż postać gracza ląduje w szpitalu lub gdzieś indziej i na jakiś czas postać będzie wyłączona z gry. Wybór rozwiązania zależy od gracza.

9.) Jeśli z jakiś powodów nie będę mógł prowadzić sesji przez dłuższy czas to o tym poinformuje. W takim wypadku sesja zostanie na jakiś czas zawieszona chyba, iż uda się na czas mojej ewentualnej nieobecności znaleźć zastępczęgp Mistrza Gry, ale jeśli nie to będzie musieli poczekać.

10.) W czasie sesji pewnie wyskoczą jakieś świętą czy coś innego w takim przypadku sesja może zostać zawieszona na ten czas, ale to zależy od graczy. Jeśli chcecie zawiesić sesję na jakiś czas to zgłoście to w tym temacie i podajcie na ile dni chcecie zawiesić grę.

Tradycyjnie chce od 4 do 6 graczy. Chociaż przy większym zainteresowaniu sesją jestem skłonny przyjąć 8 osiem osób. To wszystko.

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sesja - Ostatnia granica - Rekrutacja
PostNapisane: 29 mar 2013, 18:32 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21761
David Venter - Dość wysoki (1,84 m) i dobrze zbudowany. W „cywilu” chodzi ubrany w drogie ubrania w kolorze czerni lub szarości (zazwyczaj nosi długi płaszcz). Stara się wyglądać dobrze i uchodzić za bogatego biznesmena. Jego średniej długości czarne włosy są zazwyczaj starannie uczesane. Na ręku nosi staromodny, srebrny zegarek (który jest jednym z jego nielicznych dziwactw). Ma raczej bladą cerę, z którą kontrastują ciemne, prawie że czarne oczy (jest to ich naturalna barwa, ale często ją zmienia, czasami, gdy ma taką fantazję zgodnie ze zmianami nastroju, np. gdy coś go cieszy zmienia barwę oczu na niebieskie). Na twarzy zazwyczaj gości uprzejmy, acz nieco zmęczony wyraz, mówiący „to niewątpliwie bardzo ciekawe, ale mam ważne spotkanie i bardzo mi się spieszy”.


Obrazek


Lena Sulik


Obrazek


Nathaniel Nevemore


Obrazek


Rosalie Crynot


Obrazek


Rebecca Storm


Obrazek


Katarzyna "Kayla" Rylska


Obrazek


Sierra "Tinka" Gianni


Obrazek


Sara Kwiatkowska

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sesja - Ostatnia granica - Rekrutacja
PostNapisane: 01 paź 2014, 16:33 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21761
Aktualni Bohaterowie


David Venter - Dość wysoki (1,84 m) i dobrze zbudowany. W „cywilu” chodzi ubrany w drogie ubrania w kolorze czerni lub szarości (zazwyczaj nosi długi płaszcz). Stara się wyglądać dobrze i uchodzić za bogatego biznesmena. Jego średniej długości czarne włosy są zazwyczaj starannie uczesane. Na ręku nosi staromodny, srebrny zegarek (który jest jednym z jego nielicznych dziwactw). Ma raczej bladą cerę, z którą kontrastują ciemne, prawie że czarne oczy (jest to ich naturalna barwa, ale często ją zmienia, czasami, gdy ma taką fantazję zgodnie ze zmianami nastroju, np. gdy coś go cieszy zmienia barwę oczu na niebieskie). Na twarzy zazwyczaj gości uprzejmy, acz nieco zmęczony wyraz, mówiący „to niewątpliwie bardzo ciekawe, ale mam ważne spotkanie i bardzo mi się spieszy”.

Obrazek


Lena Sulik


Obrazek


Rosalie Crynot


Obrazek


Sierra "Tinka" Gianni


Obrazek


Sara Kwiatkowska


Obrazek

Dean Kruger

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules