Teraz jest 26 wrz 2018, 05:40


Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 5 z 5   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 21 cze 2014, 20:34 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2012, 15:51
Posty: 509
Dwa głosy zostały oddane na pulę 4 i jeden na pulę 0, zatem 4 odpada. Niedługo zostanie podana obowiązująca pula.

Reszta z dzielenia piątej największej liczby w wieczornego losowania przez 4.

70/4 zatem obowiązuje pula 2.

2) Wódz-w-boju, Łowczyni Asari, Kabała, Inżynier Salarianin, Krogański Żołnierz, Turianin Żołnierz, Vorch Łowca, Szpon bez rozwiniętej mocy Min Kain, Ex-Cerbrus Adept

Do jutra (22/06/2014) do 21-szej Liderzy powinni podać zestawienie postaci na 3 mecze platynowe rundy finałowej.

Pojawił się już odpowiedni temat.

_________________
Origin Server Status

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 22 cze 2014, 20:31 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2012, 15:51
Posty: 509
Info o losowaniu konfiguracji i hazardów dla ostatniej rundy.

Spoiler:


Konfiguracje:
Vancouver Cerberus
Arvuna Cerberus
Cyone Cerberus
Hazardowy Benning Żniwiarze
Hazardowa Tuchanka Zbieracze
Palaven Cerberus
Londyn Zbieracze
Hazardowy Sanctum Gethy

Hazard Broni:
0) Jeżeli liczba wylosowana w Multi Multi, która określiła ten hazard, będzie parzysta, wtedy w drużynie nie mogą występować bronie powszednie (niebieska obwoluta). W przeciwnym wypadku w drużynie nie mogą występować bronie bardzo rzadkie (złota obwoluta).
1) Zakaz używania pistoletów maszynowych i ciężkich pistoletów.
2) Zakaz powtarzania kategorii broni w drużynie (przez kategorię broni rozumiemy karabiny snajperskie, karabiny szturmowe itp). Dodatkowo co najmniej jedna osoba musi wziąć dwie bronie.
3) W obrębie drużyny osoba, która w przeciągu dotychczasowego Turnieju najwięcej razy użyła broni powszedniej (niebieska obwoluta), musi wybrać broń ultra-rzadką (obwoluta N7); osoba, która najmniej razy użyła broni powszedniej, musi wziąć broń powszednią; zaś trzeci gracz jest zobowiązany do wzięcia broni bardzo rzadkiej (złota obwoluta). W przypadku wykorzystania wśród graczy takiej samej ilości broni powszedniej, kolejność wśród nich będzie określona częstotliwością broni rzadkich, itd.
4) Jeżeli liczba wylosowana w Multi Multi, która określiła ten hazard, będzie parzysta, wtedy każdy w drużynie musi wziąć (inny) karabin snajperski. W przeciwnym wypadku, każdy w drużynie musi wziąć (inny) pistolet maszynowy.
5) Adepci i Szturmowcy będą musieli używać jedynie karabinów snajperskich; Żołnierze i Szpiedzy - jedynie pistoletów maszynowych. Inżynierowie będą musieli mieć i strzelbę, i pistolet; Strażnicy - i strzelbę, i karabin szturmowy;

Hazard Ekwipunku:
0) Jeżeli w drużynie występuje postać z mocą opartą na granatach, nie może wziąć premii sprzętowej dającej możliwość zwiększenia ilości granatów (wliczając w to ekwipunek szturmowy). Jeżeli w drużynie nie występuje postać z granatami, nikt nie może wziąć premii sprzętowej specjalnej ani wyjątkowej.
1) Każdy w drużynie może zrezygnować z jednego ekwipunku zużywalnego i premii sprzętowej, a dwa pozostałe ekwipunki zużywalne może wziąć na trzecim poziomie, omijając limit slotów specjalnych. Jeżeli więcej niż jedna osoba zrezygnuje z ekwipunku zużywalnego, każda z nich musi zrezygnować z innego (premia do uzbrojenia, premia do broni, premia do pancerza). Jeżeli cała drużyna skorzysta z tej możliwości to dostaje możliwość użycia jednego ekwipunek na czwartym poziomie.
2) Każdy w drużynie musi wziąć tylko jeden ekwipunek zużywalny (każdy inny: premia do uzbrojenia, itd.) na maksymalnym poziomie, ale w drużynie może pojawić się tylko jeden ekwipunek na czwartym poziomie. Na przykład wybranie amunicji dysrupcyjnej automatycznie uniemożliwia wybór modulatora spiralnego i modułu wzmacniania mocy, zaś wybór wzmocnienia mocy automatycznie pozostania do wyboru tylko amunicje szynową, wybuchową lub fazową.
3) Jeżeli drużyna nie weźmie broni overpowered ani ultra-rzadkiej, dostanie bonusowy slot specjalny. Dodatkowo, jeżeli wśród wybranych broni będzie tylko jedna bardzo rzadka (bez overpowered i ultra-rzadkich), dostanie kolejny dodatkowy slot specjalny. Każdy slot specjalny jest do wykorzystania przez innego gracza. Tylko jeden slot można zamienić na slot specjalny.
4) Drużyna nie może wziąć modulatorów spiralnych i ogniw zasilających tarcze.
5) Ekwipunek zużywalny i premie sprzętowe mogą być wybierane jedynie z określonej listy i każdy musi mieć inną premię sprzętową. Amunicja Wybuchowa III, Amunicja Wybuchowa I, Amunicja Fazowa II, Amunicja Szynowa II, Krio-pociski I, VI Celownicze I, VI Celownicze II, VI Celownicze III, Wzmacniacz Siły II, Wzmacniacz do Pistoletu Maszynowego I, Moduł Wzmaniania Mocy IV, Moduł Adrenaliny I, Moduł Wydajności Mocy II, Moduł Stabilizujący I, Moduł Stabilizujący III, Batariańska Rękawica, Ulepszenie Ognia Zaporowego, Pakiet Szału Bojowego, Zagęszczona Amunicja, Multikondensatory.

Shepard's Nightmares:
0) Gracze mogą brać tylko rzadkie premie sprzętowe (srebrna obwoluta).
1) Do broni overpowered i ultra-rzadkich nie można wkładać moyfikacji. Bronie bardzo rzadkie i rzadkie można wyposażać jedynie w jedną modyfikacje. Restrykcje nie obejmują broni powszednich.
2) Każdy z graczy będzie mógł brać bronie (włącznie z modyfikacjami), ekwipunek zużywalny i premie sprzętowe, które wykorzystywał w pierwszej bądź drugiej turze. Wszelkie limity, typu limitu na broń czy slot specjalny muszą być zachowane. W przypadku kolidacji z hazardem ekwipunku, gracz nie będzie mógł wziąć ekwipunku/premii sprzętowej. W przypadku kolidacji z hazardem broni, gracz będzie musiał pójść po najmniejszej linii oporu, przykładowo jeśli musi wziąć na mecz ciężki pistolet, a jeszcze nie brał pistoletu, wtedy musi wziąć niebieską broń - M-3 Predator. W razie wątpliwości pytania należy kierować do Sędziów.
3) Przejście pierwszej fali daje 2,5 punktu zamiast 10, a każdej następnej fali o 2,5 punktu więcej od poprzedniej. Dodatkowo dla każdej osoby, która nie zaliczy ekstrakcji, koszt każdego zużytego ekwipunku będzie zwiększony o 1.
4) Gracze grają dwa razy konfigurację, której dotyczy hazard. Jeżeli liczba wylosowana w Multi Multi, która określiła ten hazard, będzie parzysta, wtedy na drugi mecz Lider bierze postać Gracza 1, Gracz 1 postać Gracza 2, a Gracz 2 postać Lidera. W przeciwnym razie Lider bierze postać Gracza 2, Gracz 1 postać Lidera, a Gracz 2 postać gracza 1. (Tylko postać, ekwipunek zużywalny i premia sprzętowa zostaje ta sama. co w pierwszym podejściu do meczu). Średnia harmoniczna z obu misji będzie wynikiem całkowitym za ten mecz.
5) Drużyna dostaje maksymalnie 13 punktów na wykup ekwipunku (w drużynie nie może być więcej niż jeden ekwipunek na czwartym poziomie) i maksymalnie 13 punktów na na wykup broni (w drużynie nie może być więcej niż jedna broń overpowered). Każdy punkt powyżej 8-ego wydany na broń lub ekwipunek (uwzględniamy wyższą wartość z tych dwóch) to -10 punktów od całego wyniku meczu.

_________________
Origin Server Status

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 22 cze 2014, 21:30 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2012, 15:51
Posty: 509
4, 6, 7, 8, 13, 14, 21, 24, 27, 29, 38, 42, 48, 50, 51, 58, 59, 60, 62, 64

Pierwszy Mecz
Konfiguracja
60/8 - Hazardowa Tuchanka Zbieracze

>>Hazard Broni
59/6 - 5) Adepci i Szturmowcy będą musieli używać jedynie karabinów snajperskich; Żołnierze i Szpiedzy - jedynie pistoletów maszynowych. Inżynierowie będą musieli mieć i strzelbę, i pistolet; Strażnicy - i strzelbę, i karabin szturmowy;

>>Hazard Ekwipunku
58/6 - 4) Drużyna nie może wziąć modulatorów spiralnych i ogniw zasilających tarcze.

>>Shepard's Nightmares
51/6 - 3) Przejście pierwszej fali daje 2,5 punktu zamiast 10, a każdej następnej fali o 2,5 punktu więcej od poprzedniej. Dodatkowo dla każdej osoby, która nie zaliczy ekstrakcji, koszt każdego zużytego ekwipunku będzie zwiększony o 1.

Drugi Mecz
Konfiguracja
50/7 - Arvuna Cerberus

>>Hazard Broni
48/5 - 3) W obrębie drużyny osoba, która w przeciągu dotychczasowego Turnieju najwięcej razy użyła broni powszedniej (niebieska obwoluta), musi wybrać broń ultra-rzadką (obwoluta N7); osoba, która najmniej razy użyła broni powszedniej, musi wziąć broń powszednią; zaś trzeci gracz jest zobowiązany do wzięcia broni bardzo rzadkiej (złota obwoluta). W przypadku wykorzystania wśród graczy takiej samej ilości broni powszedniej, kolejność wśród nich będzie określona częstotliwością broni rzadkich, itd.

>>Hazard Ekwipunku
42/5 - 2) Każdy w drużynie musi wziąć tylko jeden ekwipunek zużywalny (każdy inny: premia do uzbrojenia, itd.) na maksymalnym poziomie, ale w drużynie może pojawić się tylko jeden ekwipunek na czwartym poziomie. Na przykład wybranie amunicji dysrupcyjnej automatycznie uniemożliwia wybór modulatora spiralnego i modułu wzmacniania mocy, zaś wybór wzmocnienia mocy automatycznie pozostania do wyboru tylko amunicje szynową, wybuchową lub fazową.

>>Shepard's Nightmares
38/5 - 4) Gracze grają dwa razy konfigurację, której dotyczy hazard. Jeżeli liczba wylosowana w Multi Multi, która określiła ten hazard, będzie parzysta, wtedy na drugi mecz Lider bierze postać Gracza 1, Gracz 1 postać Gracza 2, a Gracz 2 postać Lidera. W przeciwnym razie Lider bierze postać Gracza 2, Gracz 1 postać Lidera, a Gracz 2 postać gracza 1. (Tylko postać, ekwipunek zużywalny i premia sprzętowa zostaje ta sama. co w pierwszym podejściu do meczu). Średnia harmoniczna z obu misji będzie wynikiem całkowitym za ten mecz.
Czyli wersja - na drugi mecz Lider bierze postać Gracza 1, Gracz 1 postać Gracza 2, a Gracz 2 postać Lidera


Trzeci Mecz
Konfiguracja
29/6 - Hazardowy Sanctum Gethy

>>Hazard Broni
27/4 - 4) Jeżeli liczba wylosowana w Multi Multi, która określiła ten hazard, będzie parzysta, wtedy każdy w drużynie musi wziąć (inny) karabin snajperski. W przeciwnym wypadku, każdy w drużynie musi wziąć (inny) pistolet maszynowy.
Czyli - każdy w drużynie musi wziąć (inny) pistolet maszynowy.

>>Hazard Ekwipunku
24/4 - 0) Jeżeli w drużynie występuje postać z mocą opartą na granatach, nie może wziąć premii sprzętowej dającej możliwość zwiększenia ilości granatów (wliczając w to ekwipunek szturmowy). Jeżeli w drużynie nie występuje postać z granatami, nikt nie może wziąć premii sprzętowej specjalnej ani wyjątkowej.

>>Shepard's Nightmares
21/4 - 1) Do broni overpowered i ultra-rzadkich nie można wkładać moyfikacji. Bronie bardzo rzadkie i rzadkie można wyposażać jedynie w jedną modyfikacje. Restrykcje nie obejmują broni powszednich.

_________________
Origin Server Status

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 26 cze 2014, 18:15 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Podsumowanie Pierwszej Rundy Tury Finalnej

Burnin' Slayers:
http://www.dailymotion.com/video/x1zqv4 ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zr1j ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x202ki ... videogames

Samotne Wilki:
http://www.dailymotion.com/video/x1zoe3 ... a-i-mecz-1
http://www.dailymotion.com/video/x1zq4h ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zqal ... videogames

KIEP:
http://www.dailymotion.com/video/x1zqgl ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zqnx ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zquc ... videogames

PanDrassilum
http://www.dailymotion.com/video/x1zuxv ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zn5h ... videogames
http://www.dailymotion.com/video/x1zn6v ... videogames

Link do pliku XLS z danymi przedstawionymi w tabeli.
http://ultrashare.net/hosting/fl/d0483de72d

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 10 sie 2014, 18:14 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Podsumowanie Drugiej Rundy Tury Finalnej

Burnin' Slayers:
1 http://www.dailymotion.com/video/x214vp ... ultiplayer
2a http://www.dailymotion.com/video/x211ke ... ultiplayer
2b http://www.dailymotion.com/video/x211l3 ... ultiplayer
3 http://www.dailymotion.com/video/x214ou ... ultiplayer

Samotne Wilki:
1 http://www.dailymotion.com/video/x211x0 ... videogames
2a http://www.dailymotion.com/video/x212iu ... videogames
2b http://www.dailymotion.com/video/x212rq ... videogames
3 http://www.dailymotion.com/video/x2130v ... videogames


KIEP:
1 part 1/2 http://www.dailymotion.com/video/x20iki ... videogames
1 part 2/2 http://www.dailymotion.com/video/x20ipe ... videogames
2a http://www.dailymotion.com/video/x20ipe ... videogames
2b http://www.dailymotion.com/video/x20iqz ... videogames
3 http://www.dailymotion.com/video/x20ir2 ... videogames

PanDrassilum
1 part 1/2 http://www.dailymotion.com/video/x213oh ... part-01-02
1 part 2/2 http://www.dailymotion.com/video/x213pm ... part-02-02
2a http://www.mediafire.com/watch/ybgxuqm5 ... pair_1.avi
2b http://www.dailymotion.com/video/x211ng ... ultiplayer
3 part 1/2 http://www.dailymotion.com/video/x2141y ... part-01-02
3 part 2/2 http://www.dailymotion.com/video/x2142j ... art-021-02
Film z pierwszego podejścia do drugiego meczu uległ uszkodzeniu. Jeśli ktoś potrafiłby odzyskać z podanego linku zawartość, bylibyśmy wdzięczni. Natomiast do wyników zebraliśmy dane, które się udało odzyskać czy to z pamięci, czy z pliku. Czyli nie naliczyliśmy dodatku za czas za misje ani nikogo z ekstrakcji.

Link do pliku XLS z danymi przedstawionymi w tabeli.
http://ultrashare.net/hosting/fl/0afeed5105

Ze swojej strony dziękuję white'owi za współorganizację Turnieju. Bez Ciebie wszystko byłoby o wiele trudniejsze do ogarnięcia :). Oczywiście podziękowania należą się wszystkim uczestnikom, do następnego Turnieju!

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: III Edycja Drużynowego Turnieju Multiplayer ME3: Regulam
PostNapisane: 10 sie 2014, 18:18 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2012, 15:51
Posty: 509
Nie umilkły jeszcze ryki Krogan, a Volusy wciąż podliczają kredyty zarobione podczas minionego turnieju. Niemniej jednak opadający kurz z pola bitwy odsłonił sylwetki żołnierzy, bohaterów, którzy dzielnie stawiali czoła przeciwnościom losu. Mimo wielu trudności, nie poddawali się i dzięki nim wciąż możemy z nadzieją patrzyć w przyszłość galaktyki.

Gdy dzielni obrońcy udali się na zasłużony odpoczynek, dowództwo Przymierza postanowiło nadać godnym do naśladowania bohaterom odznaczenia za nadzwyczajną służbę i walkę w obronie suwerenności wszystkich ras Galaktyki. Najwyższym odznaczeniem - "Platynowym Półksiężycem Zasługi w Walce o Obronę i Suwerenność Galaktyki oraz Godną Pochwały Bohaterską Postawę" - uhonorowano oddział "Samotnych Wilków", który bez strachu i z niezłomną motywacją wypełniał kolejne misję, uniemożliwiając najeźdźcy zajęcie strategicznych sektorów przestrzeni gwiezdnej. Nie zapomniano też o dokonaniach szwadronu "PanDrassilum", który dzielenie opóźniał inwazję i sabotował działania wrogów na ich terenie. Oddział „PanDrassilum” został wyróżniony "Złotym Krzyżem Odwagi" - drugim najważniejszym odznaczeniem Sił Przymierza. "Srebrny Medal Zasługi" przyznano jednostce "Burnin' Slayers" za bohaterską postawę i dzielne wspieranie działań sił alianckich na linii frontu. Nie poddawali się mimo przeważających sił wroga, nie opuszczali broni i wciąż wierzyli w zwycięstwo. Warto dodać, że jest to jedno z wyższych odznaczeń Sił Przymierza jakie mogą otrzymać żołnierze; wyższymi są tylko "Złoty Krzyż" i "Platynowy Półksiężyc". Specjalnym, wyróżnieniem - "Brązową Krwawą Łzą" - uhonorowano najemników "KIEP" za poświęcenie i wytrwałość. Mimo poniesionych strat, nie ustawali w wysiłkach i kontynuowali powierzoną misję, dzielnie zabezpieczając tyły Przymierza oraz wspomagając żołnierzy powracających z pola bitwy. Polegli, zostali wpisani na pamiątkową tablicę upamiętniającą ich czyny w wojnie o spokojne jutro.

Mimo iż wojna wciąż trwa, nadzieja nie gaśnie. Patrząc, jak kolejne oddziały motywują się działaniami naszych bohaterów, możemy wierzyć, że zwycięstwo kiedyś nadejdzie...

_________________
Origin Server Status

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowanyOdpowiedz Strona 5 z 5   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules