Teraz jest 24 wrz 2018, 18:52


Napisz wątekOdpowiedz Strona 20 z 20   [ Posty: 195 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wyzwania N7 v.3 - Drassil's Quests
PostNapisane: 30 maja 2014, 12:31 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
a ja kojarzę i mam takie granaty - granaty lagowe: rzucam oglądam animację rzutu, granat leci, wybucha i nie zadaje obrażeń. Poza tym, że granaty lagowe spełniają restrykcyjne wymogi Zagowego wyzwania, to mają ten plus, że po rzucie nie zmniejsza się ich ilość w wyposażeniu. Ostatnio dysponuję też amunicją homeopatyczną - przykładam lufę do głowy wrogowi, strzelam a on ewidentnie nie wierzy w homeopatię ... Jak tak dalej pójdzie z moim kompem, to będę grał w me3 bez patrzenia, jak w szachy: ja: biegnę na schody, komp: to był błąd tam był grasant, ja: medi i kobra, komp: grasant padł, ja ...

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyzwania N7 v.3 - Drassil's Quests
PostNapisane: 05 cze 2014, 16:07 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Quest XV: Meanwhile, on Earth

Cytuj:


Cel oddziału: trzyosobowy oddział składający się z: Ex-Cerberusa Adepta, Żołnierza Battlefield 3 i Paladyna N7, ma dokonać ekstrakcji (co najmniej ostatni z żywych) na Vancouver w czasie krótszym niż 26 minut, walcząc przeciwko Zbieraczom.
Dostępne bronie: Każdy ma mieć inny typ broni z dostępnych: karabiny szturmowe, karabiny snajperskie, strzelby. W drużynie może wystąpić jedna broń bardzo rzadka [złota obwoluta[, jedna broń rzadka [srebrna obwoluta] i jedna broń powszednia [niebieska obwoluta].
Restrykcje: zabroniony jest trick z biegiem z paczką i premie sprzętowe. W drużynie może znaleźć się najwyżej jedna premia zużywalna na czwartym poziomie. Zabronione są amunicje: drążąca, zapalająca, dysrupcyjna, krio. Tylko osoba nagrywająca film może używać wyrzutnię rakiet typu Kobra.

Każdy z drużyny dostanie sumę punktów według rozpiski (dla najlepszego osiągniętego przez siebie wyniku)***:
Brąz – 1 pkt.; Srebro – 2 pkt.; Złoto – 5 pkt.; Platyna – 9 pkt.;
Oprócz tego każdy z drużyny, która na najwyższym osiągniętym poziomie trudności zdobędzie największą ilość medali za serię zabitych, dostanie dodatkowe 5 punktów. Mecze z przekroczonym czasem nie są brane pod uwagę. W przypadku remisu liczyć się będzie drużyna, która zdobędzie mniej killstreaków za pomocą Kobry. Gdy i tu będzie remis, będzie się liczyć szybsze zdobycie ostatniej serii zabitych.
Bonus: Wykonanie zadania w przekroczonym czasie (nie więcej niż o 3,5 minuty), da drużynie ⅓ wartości punktowej na poziom, czyli odpowiednio (⅓, ⅔, 1⅔ lub 3).

Uwaga: wystarczy, że jedna osoba udokumentuje filmik z meczu, a cel oddziału zostanie zaliczony wszystkim.

Cytuj:


Cel indywidualny: grając solo Żołnierzem Battlefield 3 albo Ex-Cerberusem Adeptem, ukończ cztery pierwsze fale na Londynie, walcząc przeciwko Gethom.
Dostępne bronie: Co najwyżej rzadkie [srebrna albo niebieska obwoluta] karabiny szturmowe.
Restrykcje: Można wystrzelić co najwyżej jedna rakietę, ale tylko na trzeciej fali. Zabroniony jest ekwipunek na czwartym poziome, amunicje: drążaca, zapalająca, dysrupcyjna, krio, premie sprzętowe zwiększające ilość wyposażenia [ekwipunek ratowniczy, itp], premie sprzętowe zwiększające obrażenia od broni oraz pojemność zasobnika na granaty.

Punkty są przydzielane odpowiednio:
Brąz – 1 pkt.; Srebro – 2 pkt.; Złoto – 5 pkt.; Platyna – 9 pkt.;
Oprócz tego osoba, która na najwyższym osiągniętym poziomie trudności zabije najszybciej zrobi drugą falę, dostanie dodatkowe 5 punktów. W przypadku remisu liczyć się krótsze ukończenie czwartej fali.
Bonus: Każdy, kto na najwyższym osiągniętym przez siebie poziomie trudności zdobędzie w pierwszej fali brązowy medal za strzały w głowę, w drugiej fali srebrny medal za strzały w głowę, a w trzeciej fali złoty medal za strzały w głowę, dostanie dodatkowy punkt.

Deadline: 248 godzin, czyli do 2014.06.16 01:07[/quote]

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyzwania N7 v.3 - Drassil's Quests
PostNapisane: 06 cze 2014, 14:52 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012, 14:44
Posty: 247
Gra w: DIRTY BOMB
wyzwanie XIV
Zawsze myślałem, że gra przeciw gethom jest zupełnie pozbawiona finezji. Nie zmieniłem zdania. Odkryłem za to, że gethy to najgłupszy przeciwnik w tej grze(szkoda, że nie wiedziałem tego przed jedym z turniejowych meczy). Oto dowód:
http://youtu.be/vUEvdUh-ZOY
Granie samymi mocami było dla mnie kwintesencją tego czym nie jest mass effect, bo polegało na chowaniu się w krzakach, jak nie przymierzając zboczeniec w parku i nerwowym rozglądaniu czy nikt nie „puka” od tyłu. Wybrałem jednak wersje z perwerswm w krzakach, bo opcja koksa zrobionego pod walkę wręcz i walki wręcz w ogóle, to już dla mnie sado maso ;)
https://www.youtube.com/watch?v=440-ztWCstg

_________________
http://social.bioware.com/n7hq/home/overview/?name=LM_emzio&platform=pc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyzwania N7 v.3 - Drassil's Quests
PostNapisane: 19 cze 2014, 11:43 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Wyniki czternastego wyzwania:
Indywidualne:
emzio, 9 punktów + 5 bonusowych

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wyzwania N7 v.3 - Drassil's Quests
PostNapisane: 19 cze 2014, 12:01 
Volus Mercenary
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2012, 17:56
Posty: 570
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Gra w: RPG (wszelkie, wręcz nałogowo)
Quest XVI: Legion: Wanted Inactive or Active

Cytuj:


Cel oddziału: dwuosobowy oddział składający się z: (Getha Inżyniera lub Żołnierza Gethów Żołnierza bez rozwiniętej mocy płomiennika) oraz (Quariańskiego Snajpera lub Quarianki Inżynierki) ma przejść co najmniej 10 fal na Hazardowym Cyone w czasie krótszym niż 26 minut, walcząc przeciwko Gethom.
Dostępne bronie: Jedna osoba idzie z karabinem snajperskim, druga z ciężkim pistoletem. Gracze dzielą się bronią tak, że jeden z nich bierze broń rzadką (srebrna obwoluta), drugi zaś broń bardzo rzadką (złota obwoluta).
Restrykcje: zabroniony jest trick z biegiem z paczką i premie sprzętowe zwiększające ilość wyposażenia (wzmocnione zasobniki, ekwipunek szturmowy, itd.). Z ekwipunku zyżywalnego w drużynie może się znaleźć co najwyżej jedna rzecz na czwartym poziomie. Z zestawu amunicji: zapalająca, dysrupcyjna i krio, w drużynie może znaleźć się tylko jedna z nich, ale za to na pierwszym poziomie. Osoba nagrywająca filmik w ciągu dziesięciu fal może wystrzelić co najwyżej trzy rakiety.

Każdy z drużyny dostanie sumę punktów według rozpiski (dla najlepszego osiągniętego przez siebie wyniku)***:
Brąz – 1 pkt.; Srebro – 2 pkt.; Złoto – 5 pkt.; Platyna – 9 pkt.;
Oprócz tego każdy z drużyny, która na najwyższym osiągniętym poziomie trudności najszybciej osiągnie pełną ekstrakcję (w limicie czasowym 26 minut), dostanie dodatkowe 5 punktów.
Bonus: Wykonanie zadania w przekroczonym czasie (nie więcej niż o 3,5 minuty), da drużynie ⅓ wartości punktowej na poziom, czyli odpowiednio (⅓, ⅔, 1⅔ lub 3).

Uwaga: wystarczy, że jedna osoba udokumentuje filmik z meczu, a cel oddziału zostanie zaliczony wszystkim.

Cytuj:


Cel indywidualny: grając solo Quarianką Szpieżką z nieultra-rzadkim pistoletem maszynowym, ukończ cztery pierwsze fale na Hazardowym Cyone, walcząc przeciwko Gethom tak, aby w każdej fali co najmniej dwóch wrogów (nie wliczając zabicia sondy czy wieżyczki Behemota) zginęło z rąk nieorganicznych przeciwników.
Restrykcje: Można wystrzelić co najwyżej jedna rakietę, ale tylko na trzeciej fali. Zabroniony jest ekwipunek na czwartym poziome, amunicje: zapalająca, dysrupcyjna, krio, premie sprzętowe zwiększające ilość wyposażenia [ekwipunek ratowniczy, itp].

Punkty są przydzielane odpowiednio:
Brąz – 1 pkt.; Srebro – 2 pkt.; Złoto – 5 pkt.; Platyna – 9 pkt.;
Oprócz tego osoba, która na najwyższym osiągniętym poziomie trudności zabije zabije najwięcej wrogów z rąk nieorganicznych przeciwników, dostanie dodatkowe pięć punktów. W przypadku remisu liczyć się będzie szybsze dojście do ostatniej ofiary.
Bonus: Każdy, kto na najwyższym osiągniętym przez siebie poziomie trudności zdobędzie w pierwszej fali brązowy medal za strzały w głowę, w drugiej fali srebrny medal za strzały w głowę, a w trzeciej fali złoty medal za strzały w głowę, dostanie dodatkowy punkt.

Deadline: 248 godzin, czyli do 2014.06.29 21:02

_________________
Forever Lost - dryfując po obrzeżach szaleństwa, wypatruję krańca udręki.
"To chodź, Zag, idziemy na platynkę, we dwóch se pykniemy!" - złota myśl Chudzieńkiego
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 20 z 20   [ Posty: 195 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules