Wczytywanie
Teraz jest 10 gru 2019, 03:43


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 03 sty 2014, 19:47 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Drakenborg

Grube mury, przepełniona cela, wilgoć, smród i jęki.
Codzienność wszystkich osadzonych w forcie więźniów.


Obrazek


Redania toczy wojnę nie tylko z siłami Nilfgaardu. Krucjata przeciw wiedźmom, pogromy nieludzi, szpiegowskie intrygi między tymczasowymi północnymi sojusznikami. Państwo przypomina wrzący tygiel szalonego alchemika, ale skazanych w Drakenborgu coraz mniej obchodzi świat zewnętrzny. Zbliża się zima. Sytuacja jest ciężka, głód zagląda w oczy poddanym króla Radowida. Nie ma się więc co dziwić, że od wielu dni więźniowie dostają tylko miskę wody i spleśniałe skórki chleba. Niedawno byli tu tylko nieludzie, teraz cele są przepełnione wszelkim „wywrotowym elementem” z okolic. Z wyjątkiem zatwardziałych fanatyków, którzy zdają się nie potrzebować do życia nic więcej oprócz swych ideałów, reszta pochłonięta jest prymitywną walką o przetrwanie kolejnego dnia. A przynajmniej tak było do dzisiaj, gdyż właśnie dziś rano strażnik zamiast garści odpadków na śniadanie przyniósł wam rozkazy nowego komendanta. Czytał wiele razy, przystając niemal przed każdą celą. Komendant okazuje łaskę. Nie będziecie konać z głodu i chorób, męcząc się tygodniami. Wyroki nawet za drobniejsze przestępstwa zamieniono na jeden. Powieszenie. Nie dalej niż za tydzień. Cieśle już budują nowe szubienice. Niektórzy ze skazańców powitali zapowiedź egzekucji z ulgą. Szybka śmierć nie jest najgorsza. Inni złorzeczą i bluźnią. Ktoś zanucił piosenkę wisielców.

Przez małe okienko pod sufitem celi przesiąka do środka zapach smoły. Czarownice nie mają tyle szczęścia co „wesołki”. Na dziedzińcu znów zapłonie stos.



Witam w rekrutacji do mojej pierwszej w tym dziale sesji

Gracze wcielą się w postacie więźniów przebywających w jednej celi. Wszyscy dostaliście właśnie wyrok śmierci i nie ma wiele czasu przed egzekucją. Może to ostatnia chwila, aby żałować za grzechy, może ostatnia, aby błagać o jeden przyzwoity posiłek? Może kiedy przyjdzie stanąć na pieńku, z pętlą na szyi, będzie warto poprosić o szklankę wody, bo któż wie, co może się zdarzyć...



1. Zasady ogólne:

- sesja będzie się rozgrywać w uniwersum znanym z książek i gier WIEDŹMIN, po prologu jednak możecie liczyć na kilka niespodzianek mojego wymysłu. Z wiadomych względów nie biorę pod uwagę tego, co zostanie zwarte w powstającej trzeciej części gry.
- pożądana liczba graczy: 8. Jeśli zgłosi się więcej osób decydować będzie losowanie kart. Przewidziane miejsca rezerwowe.
- Karty postaci należy wysłać na PW. Nie wstawiać ich do tematu rekrutacyjnego.
- Po rozpoczęciu nowej tury na jeden post MG przypada jeden post gracza (kolejność dowolna, chyba, że będzie osobny wymóg, podany w przypisach w turze). Wyjątkiem są rozmowy.
- w większości sesja będzie prowadzona jako storytelling, sytuacje sporne i walkę rozstrzygną kości
- na bieżąco będą się pojawiać informacje dostępne dla graczy w postaci leksykonu i ogłoszeń organizacyjnych.
- przewiduję średnie tempo sesji, około 2 tur na tydzień, ale w zależności od dyspozycji graczy (i mojej) mogą być w tej kwestii pewne odstępstwa zawsze zapowiedziane w komentarzach i ogłoszeniach.
- z góry ostrzegam o dużym prawdopodobieństwie wystąpienia zgonów

W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach lub na PW – nie w temacie rekrutacyjnym

2. Karta postaci (na PW!!)

- imię i nazwisko
- płeć
- rasa
- klasa postaci oraz ewentualnie gildia
- wygląd (opis lub – mile widziany – obrazek)
- zachowanie (nie charakter – zachowanie może być pozą i nie zgadzać się z autentycznymi intencjami osoby)
- charakter (prawdziwe motywacje)
- historia (jeśli nie uwzględnicie czym podpadliście redańskiej władzy, zostawiacie ta kwestię mi – a to pewne ryzyko)
- ciekawostki dotyczące postaci

Nie piszecie w karcie ekwipunku, z racji, że wszyscy macie wyłącznie więzienne łachy. Wszystko co chcecie będziecie musieli zdobyć później.

Charakter i historia będą niejawne po wstawieniu przyjętych do gry KP.


3. Dostępne rasy:

- człowiek
- elf
- krasnolud
- niziołek
- gnom
- doppler
- driada
- wilkołak
- mieszańce (dotyczy tylko 4 pierwszych ras: CZŁOWIEK, ELF, KRASNOLUD, NIZIOŁEK) półkrwi, ćwierćkrwi i jakie tam chcecie (liczę na rozsądek graczy, że nie przegniecie)

4. Klasy

Magicy:
- czarodziej
- druid
- guślarz

Rzemieślnicy:
- alchemik
- kupiec
- oberżysta
- płatnerz
- medyk
- łowca

Wojownicy:
- rycerz
- strażnik
- najemnik
- strzelec

Łotrzykowie:
- złodziej
- oszust
- zabójca
- szpieg
- pirat

Inne:
- bard
- kapłan
- mnich
- prostytutka
- chłop (rolnik)

Specjalne:
- wiedźmin
- psionik

UWAGA: może być NAJWYŻEJ jeden wiedźmin i jeden psionik i nie będą konieczni do ukończenia misji

UWAGA: klasy mogą wydawać się bardzo zróżnicowane pod względem siły, ale pamiętajcie, że walka jest tylko jedną z możliwości rozwiązywania napotkanych problemów (i nie zawsze będzie najlepszym)

UWAGA: Klasy można łączyć w granicach rozsądku (np. kupiec-szpieg, pirat-oszust, najemnik-złodziej, prostytutka-zabójca – ale zawsze wybieracie tylko 10 umiejek)


5. Gildie i przynależności

Gildia kupców
Scoia’tael
Gildia złodziei
Zakon płonącej róży
Cech rzemieślników
Można stworzyć własną

6. RASOWE OGRANICZENIA WYBORU KLASY:
- człowiek (wszystkie dostępne klasy)
- elf (niedostępne: guślarz, rycerz, kapłan, wiedźmin)
- krasnolud (niedostępne magiczne, wiedźmin, psionik)
- niziołek (niedostępne: czarodziej, druid, płatnerz, rycerz, najemnik, kapłan, wiedźmin)
- gnom (niedostępne: czarodziej, druid, łowca, rycerz, strażnik, najemnik, zabójca, pirat, wiedźmin)
- doppler (niedostępne magiczne, rycerz, wiedźmin)
- driada (do wyboru TYLKO łowca)
- wilkołak (niedostępne magiczne, wiedźmin)
- mieszańce (wiedźmin dostępny tylko dla co najmniej w 50% ludzi, pozostałe klasy dostępne jeśli któraś ze zmieszanych ras na nią pozwala. Przykład: mieszaniec krasnoluda z niziołkiem nie będzie czarodziejem, ale jeśli ma domieszkę krwi ludzkiej już może)

7. Umiejętności:

Każdy wybiera dla swojej postaci 10 umiejętności.

4 umiejętności podstawowe - będą traktowane jako wyuczone na wysokim stopniu. Bez względu czy np. wojownik wybierze walkę toporem, czy kupiec negocjację cen, czy złodziej kradzież kieszonkową – chodzi o to, że w tym jesteście po prostu specjalistami.
6 dodatkowych – dopełnienie „obrazu” postaci. Tu możecie wybierać wszystko, co związane z życiem praktycznym i historią. Przykład: płatnerz na skutek licznych wypadków przy pracy nabył odporności na ból, a dziwka – chłopska córka z podrzędnego burdelu nauczyła się czytać od zakochanego w niej młodego pisarczyka.

Umiejętności można wybierać z listy poniżej, lub dodać własne (zawsze jednak 10 jak podano wyżej)

UWAGA: W wyborze umiejętności liczę na rozsądek i znajomość uniwersum. Przykładowo nie ma w podpowiedziach nic dotyczącego zbroi i ubrania. Nawet wiotka barmanka może spróbować założyć ciężki pancerz... i po kilku krokach paść ze zmęczenia. Wedle waszego uznania. Takie sprawy będą jednak brane w ocenie sytuacji podczas gry.

LISTA UMIEJĘTNOŚCI – PODPOWIEDZI
Spoiler:


Uniwersum powinno być znane, jeśli jednak chcecie zawarcia jakichś kluczowych informacji w LEKSYKONIE piszcie śmiało. Słownik starszej mowy, kalendarz, ważniejsze wydarzenia polityczne itp. zawsze łatwiej szukać w jednym miejscu niż po różnych wikiach. W momencie zakończenia prologu wpisy w Leksykonie będą się pojawiać w zależności od działań postaci.

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:55 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Nyriern Rin
Człowiek, mężczyzna, 24 lata
Czarodziej

Umiejętności:
Podstawowe:
- magia bojowa
- jazda konna
- Znaki
- walka bronią jednoręczną (miecz)
Uzupełniające:
- gry hazardowe
- pływanie
- wiedza uniwersytecka
- przetrwanie (survival)
- kłamstwo
- magia uzdrowicielska

Wygląd:
Blodyn o niebieskich oczach o ujmującym wyglądzie nastolatka

Zachowanie:
Nyriern jest miłą sympatyczną osobą. Przeważnie spokojny, ale zdarza mu się też czasem zachować jak narwaniec. Lubił sobie pożartować jak i posłuchać żartów. Czasem potrafi być złośliwy, ale zwykle złośliwość ma na celu rozładowanie napięcia i nie ma zamiaru zranić. Przeważnie się udaje. Nyriern nie stronił od uciech życia i chętnie z nich korzysta. Jest wrażliwy dla krzywdę niewinnych. Często kłamie lub to mu się zdarza. Sam dokładnie nie jest do końca pewien jak z tym jest. Ostatnio rok sprawił jednak, że trochę się zmienił i zmarkotniał

Zatrzymany za morderstwo, obciążony także zarzutem praktykowania magii i spisku pomimo braku dowodów. Wyrok z urzędu: śmierć na stosie.

Ekwipunek
Spoiler:


Podboje:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:56 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Graciella (Gracja) Feriel
Człowiek, kobieta, 24 lata
Czarodziejka

Umiejętności
podstawowe:
- magia bojowa
- magia uzdrowicielska
- alchemia
- wiedza uniwersytecka
- telepatia (umiejętność awansowana poprzez wykorzystanie talentów Obserwatora)
dodatkowe:
- nieczysta walka
- taktyka
- magia natury
- dyplomacja
- walka bronią improwizowaną

Wygląd:
Wdzięczna, niesamowicie eteryczna kobieta o wydatnych ustach, błękitnych oczach i białych niczym śnieg włosach i równie bladej, gdzieniegdzie soczyście zaróżowionej cerze. Kobieco zaokrąglona, mierząca metr siedemdziesiąt wzrostu.

Zachowanie:
Gracja to chodząca elegancja, nie ważne gdzie i kiedy, musi dać do zrozumienia, że jest damą i tak też należy ją traktować. Chód ma płynny i lekki. Kokieteryjna maniera niejednokrotnie ułatwiała jej życie i przyciągała uwagę wielu mężów. Jej postawa wzbudza zaufanie i sympatię. Mimo pozorów jakie sprawia jest bardzo ludzka i empatyczna. „Jedna ze swoich w skorupie księżnej.”

Zatrzymana pod zarzutem spiskowania z Nilfgaardem. Wyrok z urzędu: powieszenie.

Ekwipunek
Spoiler:


Notatki:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:56 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Esmeralda zwana Rysiem
Człowiek, kobieta, lat 22 (wygląda na 16)
Oszust-Pirat

Umiejętności:
Główne
- gry hazardowe
- kłamstwo
- kradzież kieszonkowa
- dyplomacja
- walka bronią improwizowaną (awans zdolności dzięki korzystaniu z treningu u nauczyciela)
Dodatkowe
- nieczysta walka (umiejętność nabyta w sesji dziki treningom u nauczyciela)
- walka dwiema broniami
- wiedza szkolna: czytanie, pisanie etc.
- znajomość języków obcych: wspólny, dialekt Nilfgaardzki, dialekt Skellige
- skradanie
- pływanie
- akrobatyka (umiejętność nabyta, dzięki uczestnictwie w konkursie)

Zachowanie:
Esmeralda przyjmuje pozę prawdziwej twardzielki, której nic ani nikt nie obchodzi. Z nonszalancją odzywa się do innych, zachowuje się jakby świat należał tylko do niej, a pozostali są tylko dla jej przyjemności. Pozornie nie potrafi powściągnąć języka, wszystko dla niej jest zabawą i grą, w której można oszukiwać i wygrać, kiedy się wie za jakie sznurki pociągnąć. Sprawia wrażenie niedojrzałej, rozkapryszonej dziewczynki, która zawsze dostaje to, co chce. I nigdy nie musi o to prosić, a tym bardziej za coś przepraszać. Wydaje się być za bardzo pewna siebie, jakby coś starała się ukryć przed światem, zakładając maskę lekceważenia. W tym wszystkim jest niezwykle czarująca i kobieca. Mężczyzn traktuje jako trofea, twierdząc, że życie jest za krótkie, by cnotę schować do pudełka.
Gdyby ktoś na nią spojrzał chłodnym wzrokiem zobaczyłby wciąż niedorosłe dziecko, dla którego sensem życia jest zabawa i przyjemność. Unika spięć i zatargów, woli się wycofać i nawet zostać uznaną za tchórza, kiedy widzi, że jest bez szans.

Zatrzymana pod zarzutem współudziału w morderstwie syna szlachcica. Wyrok z urzędu: powieszenie

Ekwipunek:
Spoiler:


Notatki:
Spoiler:


Podboje:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:57 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Meallah Corrhyn aep Nearlah
Człowiek , mężczyzna, 32 lata
Najemnik-Zabójca

Umiejętności
mistrzowskie:
- akrobatyka (umiejętność podrasowana dzięki uczestnictwie w konkursie)
podstawowe:
- Walka dwiema broniami (miecz + sztylet),
- Walka bronią jednoręczną (miecz),
- Skradanie,
dodatkowe:
- Taktyka,
- Jazda konna,
- Nieczysta walka,
- Tradycja,
- Wiedza szkolna,
- Dyplomacja

specjalne:
- odporność na magię (umiejętność nabyta dzięki przystaniu do złodziejskiej gildii)

Wygląd:
Wysoki, mierzy jakieś 1,8 metra wzrostu. Jest dość szczupły, ale z pewnością nie słaby – wygląda raczej na „żylastego”. Trzyma się prosto i chodzi miękkim, cichym krokiem, wręcz nieco zaskakującym u człowieka jego wzrostu. Czarne włosy zazwyczaj ścina krótko. Jego twarz okala również kilkudniowy zarost, który przycina, ale nigdy nie goli go do końca. Pociągłą twarz znaczy kilka blizn. Całości obrazu dopełniają zielone oczy, o jak niektórzy mówią „niepokojącym” wyrazie. Jak gdyby cały czas Meallah szukał słabości przeciwnika. Mówi we wspólnym z dość wyraźnym Nilfgaardzkim akcentem.

Zachowanie:
Nie można powiedzieć o tym, że istnieje jeden wzór zachowania Meallaha. Zazwyczaj zachowuje się spokojnie i z nienaganną uprzejmością, jak gdyby urwał się z dworu jakiegoś możnowładcy. Lekko uśmiechnięty, mówi spokojnie, jednocześnie zachowując się jak „swój chłop”. Chętnie popije, pośpiewa czy będzie prawił pięknym dziewczynom komplementy. Gdy jednak poczuje się zagrożony, lub dorwie swój cel zmienia się nie do poznania. Staje się całkowicie zimnym i bezemocjonalnym zabójcą – na jego twarzy nie widać żadnych emocji, a każdy ruch jest dokładnie przewidziany. Jedno tylko nigdy się nie zmienia – niezależnie od tego jak się zachowuje, jego oczy zawsze patrzą na innych badawczo i świdrująco – jak gdyby nawet u przyjaciół szukał słabości.

Zatrzymany za szpiegostwo na rzecz Nilfgaardu. Wyrok z urzędu: powieszenie

Ekwipunek
Spoiler:


Notatki:
Spoiler:


Podboje:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:58 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Shagrath Reyvent
Wilkołak, mężczyzna, 33 lata
Łowca

Umiejętności:
Główne
-Wyczulony węch
-Zmiennokształtność
-Siła
-Łucznictwo
Dodatkowe
-Gry hazardowe
-Zastraszanie
-Chyża stopa
-Walka wręcz
-Wiedza szkolna
-Odporność na ból

Wygląd:
W postaci człowieka nosi czarne, zaczesane do tyłu włosy, ma brązowe oczy i wąskie wargi. Brwi nieco łukowate. Pod oczami wory spowodowane wiecznym niewyspaniem. Mierzy 186 centymetrów i jest dość barczysty. Średniej wielkości połamany nos osadzony jest na wydłużonej, pokrytej zarostem twarzy. Umięśnione ręce pozwalają naciągać większość wyprodukowanych łuków.

Zachowanie:
Reyvent stara się jak może aby utrzymać pozory ogłady. Na co dzień jest miły, kulturalny oraz chce bezinteresownie pomagać innym. Tolerancyjny człowiek, cierpliwy i co najważniejsze ma czas na wysłuchanie problemów innych oraz w miarę możliwości pomóc im w ich rozwiązaniu. Stara się życzliwie uśmiechać, co mu nigdy nie wychodziło, nie wychodzi i nie będzie wychodzić. Po prostu taki już ma ryj... W miarę stara się być empatyczny i czuły na potrzeby czy to ludzi, elfów, niozłków, krasnoludów oraz całej reszty tej bandy stworzeń żywych.

Zatrzymany za kradzież królewskich listów i dokumentów. Wyrok z urzędu: pozbawienie wolności w forcie Drakenborg, do czasu złożenia zeznań i wydania swoich zleceniodawców lub wspólników.

Ekwipunek:
Spoiler:


Podboje:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 16:58 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
"Jednooka" Brenda Keelin
Człowiek, kobieta, 35 lat
Medyk

Umiejętności:
Główne:
- wiedza uniwersytecka (medycyna)
- zielarstwo
- walka wręcz
- walka bronią jednoręczną - miecz
Dodatkowe:
- wiedza polityczna
- zaradność życia codziennego
- nieczysta walka
- zastraszenie
- mocna głowa
- jazda konna
Specjalne
- wytrzymałość (obrażenia w walce - 1, nabyte dzięki modyfikacjom w kryjówce renegatów)

Wygląd:
Nie wygląda na medyka. I nie dziwota, twarde, żołnierskie życie odcisnęło na niej swoje widoczne piętno. I nie mówię tu tylko o przepasce, osłaniającej pusty oczodół i widocznej spod niej paskudnej bliźnie. Z całej postaci Brendy, ze sposobu w jakim mówi, jakby wykrzykiwała kolejne słowa, chociaż wcale nie podnosi głosu; w jaki chodzi - jakby zawsze maszerowała; nawet z tego jak stoi, zawsze wyprostowana, z uniesioną głową i zaciętym grymasem na ustach - wszystko to mówi, krzyczy wręcz: "Widziałam wszystkie najgorsze bitwy ostatnich dziesięciu lat, a ty złamasie, czym się możesz pochwalić?".
Wzrostu średniego, o sylwetce chudej, żylastej wręcz. Umięśnieniem ustępuje wojowniczkom, ale nie można jej nazwać cherlawą. Widać, że jeśli chce, potrafi przypieprzyć. Tak, że zęby lecą. Twarz, poznaczona już lekko zmarszczkami (Brenda ma już coś koło 35 lat) i dodatkowo zeszpecona blizną, ciągnącą się od lewej skroni, przez policzek aż do nasady żuchwy, była kiedyś zapewne wcale urodziwa. Dziś jest na pewno rozpoznawalna. Charakterystyczna. Niepokojąca. Ale nie można powiedzieć, że ładna.
Włosy ciemne, sięgające karku, niezbyt równo przycięte. Jedyne jej oko jest jasnobłękitne, w zależności od nastroju zimne i groźne, lub pogodne i wesołe. Skórę ma ogorzałą od słońca i wiatru.
Także jej ubiór przywodzi na myśl raczej najemniczkę, niż lekarkę. Męski, ze wszech miar praktyczny - wąskie spodnie wpuszczone w długie, jeździeckie buty, lniana koszula, skórzany kaftan, czasem uzupełniany o krótką kolczugę. Nigdy nie rozstaje się z bronią oraz torbą lekarską, pełną najróżniejszych, niezwykle przydatnych narzędzi i specyfików. Cóż, słowo "nigdy" jest tu pewnym nadużyciem. W Drakenborgu była zmuszona się rozstać.
Jedynym, co wskazuje na jej prawdziwą profesję są dłonie - długie, delikatne, o szczupłych, zwinnych palcach. Dłonie chirurga.

Zachowanie:
Zachowuje się tak, jak przystało na kogoś, kto dziesięć lat spędził w wojsku. Nieważne, że były to służby medyczne. Wojsko, to wojsko, dyscyplina, surowość i charyzma są równie ważne dla żołnierza, co dla felczerki. I taka jest Brenda. Na pierwszy rzut oka surowa, konkretna i dosadnie szczera. Wulgarna, mimowolną wojskową wulgarnością. Zdyscyplinowana i pewna siebie. Rzekłbyś - oficer, nie lekarka.

Zatrzymana za kolaborację ze Scoia'tael, szpiegostwo i zdradę. Wyrok z urzędu: powieszenie.

Ekwipunek:
Spoiler:

Notatki:
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 01 lip 2014, 17:00 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
POLEGLI



Obrazek
Auron an Drummond
Człowiek-mutant, mężczyzna, lat 32
Wojownik-Rycerz
R.I.P.- poległy na torturach w Drakenborgu, nie zdradził żadnego z towarzyszy.

Umiejętności.
Główne:
- Walka bronią jednoręczna i tarczą (miecz)
- Odporność na ból
- Walka wręcz
- Osiłek
Poboczne:
- Wiedza szkolna
- Wytrwałość w marszu
- Nawigacja
- Płatnerstwo
- Jazda Konna
- Języki Obce.

Wygląd:
Auron jest ponadprzeciętnie wysoki i potężnie zbudowany. Wzrostem przewyższa większość znanych mu ludzi. Ma krótko obcięte włosy, intensywny zarost. Jego twarz przecina jedna blizna, która przechodzi przez lewe oko do rogu ust. Jego prawe oko jest ciemno niebieskie. Lewe zostało poważnie uszkodzone i nigdy go nie otwiera. Resztę jego mocno umięśnionego ciała zdobi wiele innych blizn. Dodatkowo u lewej ręki brakuje mu dwóch palców. Niewielu ludzi zna go jednak aż tak dobrze, by poznać jego wygląd. Auron niemal zawsze nosi swój pancerz z czarnej stali. Zbroja ta jest tak ciężka i wielka, że nadaje mu wygląd chodzącej fortecy. Dodatkowo efekt ten poprawia wielka tarcza i miecz. Wielu ludzi na sam widok wojownika schodzi mu z drogi.

Zachowanie:
Zimny, milczący, wiecznie spokojny i opanowany – tak każdy określa zachowanie Aurona. Ciężko powiedzieć czy cokolwiek robi na nim wrażenie. Uśmiech rzadko pojawia się na jego ustach. Kiedy coś powie, wszyscy słuchają.

Zatrzymany za morderstwo redańskiego kapitana gwardii. Wyrok z urzędu: powieszenie

***

Obrazek
Jarostryj "Zaręba" Bożebór
Człowiek, mężczyzna
Wojownik - Szermierz z Bandy Czarnych Kundli.
R.I.P.- zabity z litości przez dopplera Ciatrema "żeby go wilki żywcem nie pożarły".

Umiejętności:
Główne
- walka bronią jednoręczną,
- jazda konna,
- mocna głowa,
- zastraszanie,
Poboczne
- nieczysta walka,
- odporność na ból,
- powożenie ,
- wytrwałość w marszu,
- zaradność życia codziennego,
- wiedza szkolna,

Wygląd:
Jarostryj to człek rosły, bowiem kapki mu brakło by magiczny próg metrów dwóch przebić. Ponura przy tym zdaje się przez swą krępą posturę, bowiem lata na roli spędzone mięsień pokaźny w jego ciele wykształciły. Przy tym cala nawet nie traci, cały czas, niczym żołnierz, wyprostowany chodzi, a sztywno niczym zbroja najcięższa ożywiona!

Zachowanie:
Powiadam wam, brateńki, gbura drugiego jak on ze świecą w ręku i ciężko będzie znaleźć! Choć milczek z niego, za szabelkę chwyta równie łatwo co miód, a wiedzieć trzeba, że żadnej karczmie nie przepuści i chęcią skosztowania trunków lokalnych motywując rozrzutność, swe pieniądze przepuści co do grosza jeżeli zasmakuje mu gorzałczyna! Broń Melitele by jakiś nieludź napatoczył mu się po chmielu, bo choć ich nienawidzi, trzeźwy często przepuści, lecz pod wpływem trunków gotów jest z własnych kaleson skręcić sznur by ostrouchego czy przykrótkiego powiesić.

Zatrzymany za rozboje. Wyrok z urzędu: powieszenie

***

Obrazek
Slavko z Poręby
Człowiek, mężczyzna, lat 41
Chłop-Zdun
R.I.P.- zabity przez łapaczy lorda w równie bohaterskiej co głupiej obronie obcej dziewczyny przed lokalną sprawiedliwością.

Umiejętności:

Główne:
-Naprawa i znajomość pieców
-Szermierka szablą (dziadek wojak go nauczył)
-Zielarstwo
-Medycyna (matka była guślarką)

Pozostałe
-Czytanie i pisanie
-Rachunki
-Wiedza geograficzna
-Walka wręcz
-Podstawy kowalstwa
-Kłusownictwo

Wygląd:
Jak na zduna i wieśniaka Slavko jest dość przystojny. Mówią, że ma w sobie romantyczną duszę i redańską dziką naturę. No dobra… Slavko wygląda jak szlachetka, a przynajmniej tak się stroi. Jego twarz zdobi przaśny wąs i kilka blizn wojennych. Oczy ma niebieskie a na jego głowie burza rudych włosów. Wzrostu jest średniego, około 1,74 cm.

Zachowanie:
Slavko nie udaje. Większość rzeczy puszcza mimo uszu. Nie zna oblicza strachu i jest niezwykle szczery. Jako nowa osoba z przyjemnością poznaje inne osoby, przede wszystkim urodziwe panny, z którymi próbuje flirtować.

Zatrzymany za zabójstwo syna wójta oraz napaść na urzędnika państwowego, a tym samym zdradę. Wyrok z urzędu: powieszenie.

***

Obrazek
Ajrat Amta
Człowiek, kobieta, 20 lat
Prostytutka-szpieg
R.I.P. - poległ odmówiwszy współpracy z renegatem, Mansonem Tillym

Umiejętności:
Główne:
-Wiedza polityczna
-Nawigacja
-Walka bronią improwizowaną.
-Walka krótką bronią jednoręczną (noże, sztylety)
Poboczne
-Kłamstwo
-Otwieranie zamków
-Przetrwanie
-Znajomość języków obcych
-Wiedza szkolna
-Chyża stopa

Wygląd:
Arjat jest niską, miłą dla oka, wyglądającą na 20 lat dziewczyną. Ma krótkie, niezgrabne i wydepilowane nogi, które są tak małe, że nawet krasnoludy często przewyższają ja wzrostem.
Na twarzy, pod wielkimi, zielonymi oczętami są małe, okrągłe usta, które ciągle układają się jej w życzliwy uśmieszek.
Jej fryzura jest równie w wielkim nieładzie co jej stan emocjonalny. Rude kładki nierównie układające się na każde strony dodają jej wdzięku. Na jej okrągłych policzkach jest kilka małych piegów.

Zachowanie:
Stara się zachowywać adekwatnie do sytuacji. Wśród przyjaciół będzie się wygłupiać, rzucać żarty, ogólnie rzecz biorąc – będzie miła. Natomiast wśród obcych ludzi, będzie grać małe „role”, za każdym razem będzie starała się być inną osobą.

Zatrzymana pod zarzutem szpiegostwa na rzecz Nilfgaardu. Wyrok z urzędu: powieszenie

Prawdziwa tożsamość: doppler Ciatrem
Spoiler:


***

Obrazek
Wiechu z Ard Carraigh
Człowiek, mężczyzna 46 lat
Najemnik-chłop
R.I.P. -zginął podczas upadku ze skały po nieudanej teleportacji

Umiejętności:
Główne:
-Walka bronią jednoręczną i tarczą (miecz)
-Walka wręcz
-Taktyka
-Jazda konna
Dodatkowe:
-Wiedza Polityczna
-Wiedza Szkolna
-Mocna Głowa
-Przetrwanie
-Wytrwałość w marszu
-Chyża Stopa

Wygląd:
Wiechu to mężczyzna wzrostu średniego, w przybliżeniu 175 centymetrów, średnio zbudowany. Ma krótkie, czarne włosy z oznaką siwnizny w wielu miejscach. Na czole widać już zmarszczki, w końcu wiek oraz zawód robi swoje. Jego oczy natomiast są koloru piwnego. Cały wygląd zadartego nosa wskazuje na to, że nie jednokrotnie był złamany. Niżej ma jako-takiej wielkości wąsik. Lubi mówić że jest on zrobiony "na szlachecką modę". Posiada też gęsty zarost. Ogólnie na całej twarzy widać zmarszczki zmęczonego wojną żołnierza. Ma sporo różnych blizn na rękach, szyi, plecach i na brzuchu. Na codzień idzie go zobaczyć w standardowym "mundurze" wojska Kaedwen.

Zachowanie:
Przeważnie spokojny, szczery, uczciwy, bezpośredni, cichy, myśli zanim coś powie, mało agresywny ale jak go kto wkurzy to musi się liczyć z obitą mordą. Lubi pić, uwielbia przebywać w towarzystwie, a także dzielić się życiowym doświadczeniem.

Zatrzymany za obrazę majestatu, dywersję i zdradę. Wyrok z urzędu: powieszenie.

***

Obrazek
Connell
Człowiek, mężczyzna, lat 34
Wiedźmin (Szkoła Kota)
R.I.P. -zginął zastrzelony przez tajemniczego rozbójnika na obrzeżach Korath

Umiejętności:
Podstawowe:
-Walka Bronią Półtoraręczną- Miecz
-Znaki
-Walka Wręcz
-Alchemia
Dodatkowe:
- Odporność na Ból
-Nieczysta Walka
- Wiedza Szkolna
-Zielarstwo
-Znajomość Języków Obcych
-Akrobatyka

Wygląd:
Connell to 34 letni mężczyzna mający 190 cm wzrostu. Ma zbliżoną do atletycznej budowę ciała i dobrze wyrzeźbione mięśnie, których trochę ma. Pigment skóry Connella wyblakł nieco, ale wiedźmin nie może być nazywa przez to albinosem. Jego twarz na pierwszy rzut oka ma nawet przyjemny wyraz. Czarne włosy wiedźmina obcięte są w taki sposób, że na środku głowy przebiega ich grubszy pas, a na reszcie głowy są obcięte bardzo krótko. Ma pospolite brwi, rzęsy w takim samym kolorze co włosy, a także pospolity nos i nieco wklęsłe policzki. Jego brodę pokrywa zarost koloru czarnego, który też obcinany jest w dosyć specyficzny sposób. Ma nieduże uszy, a w lewym uchu ma nieduży, okrągły kolczyk. Jego oczy mają żółty kolor, jednak nie przypominają, aż tak kocich- nie mają wąskich, pionowych źrenic. Na lewej ręce, na nadgarstku Connell nosi skórzaną bransoletę. Na szyi nosi medalion w kształcie kociej głowy z wyszczerzonymi kłami. świadczący o tym w jakiej wiedźmińskiej szkole się uczył.
Na lewej ręce przez prawie całą długość ma jedną, długą bliznę po mieczu. Na plecach, mniej więcej między łopatkami ma pięć blizn będącymi "pamiątką" po pazurach topielca. Ma też pokaźną bliznę ciągnącą się po skosie od lewego ramienia do prawej strony brzucha.

Zachowanie:
Nie jest rasistą, każdą rasę traktuje na równi z innymi. Stara się być neutralny i nie mieszać się w sprawy, które nie dotyczą jego osoby, bądź osób, które są mu znajome. Gdy dostaje zlecenie wykonuje je na tyle profesjonalnie, na ile umie. Medalion uważa za najcenniejszy skarb i na prawdę trudno mu się z nim rozstać. Stara się traktować innych na równi, z tym jak inni traktują jego. Cieszą go podróże i przygody.

Zatrzymany za wielokrotne morderstwo. Wyrok z urzędu: łamanie kołem

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zwierciadło Nehaleni - rekrutacja i Postacie Graczy
PostNapisane: 21 sty 2017, 12:58 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41
Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Obrazek
Yssaia Avenbold zwana Gynvael (dawniej Feainnewedd)
Człowiek, kobieta, wiek: 80 lat
Czarodziejka

Umiejętności
podstawowe:
- magia bojowa,
- magia uzdrowicielska,
- zaklinanie przedmiotów,
- walka wręcz
dodatkowe:
- zielarstwo,
- jazda konna,
- dyplomacja,
- wiedza szkolna,
- telepatia,
- przetrwanie

Wygląd:
Płomiennowłosa kobieta o niesamowicie zielonych, wręcz szmaragdowych oczach. Jasna cera, delikatne rysy twarzy sprawiają, że każdy uważa czarodziejkę za młodszą niż w rzeczywistości jest. Mierząca 170 cm, szczupła. Zazwyczaj ubiera się w barwy czerni.

Zachowanie:
Sympatyczna, acz czasami wredna. Potrafi być złośliwa, czasem irytująca. Jednakże w większości to uczynna osoba, skora do pomocy. Swoim sposobem bycia określa się ją na kobietę z gracją, wzbudzającą sympatię. Bez obaw, chyba nie zabija spojrzeniem pełnym lodu.

Ekwipunek
Spoiler:

_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik


Obrazek

"Walkę kończy śmierć, każda in­na rzecz walkę je­dynie przerywa." - Ciri


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules