Wczytywanie
Teraz jest 26 lip 2021, 23:11


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: UPADEK - Rekrutacja
PostNapisane: 14 sty 2014, 01:59 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, 10:18
Posty: 3677
Gra w: Seria Assassins Creed,
„W najczarniejszych momentach. Gdy całe życie przebiega nam przed oczami. Odkrywamy coś. Coś, co daje nam siłę by iść dalej”

~Lara Croft - Tomb Raider 2013


Obrazek



Grupa ocalałych i jeden cel – przeżyć.


Godzina 21.30. Samolot trasy Londyn – Johanesburg podnosi się do lotu. Dla kilku wybrańców liczącego sobie 234 miejsc samolotu Boening 757 najbliższe godziny będą prawdziwym sprawdzianem. Czy uda im się przetrwać? To zależy już tylko od nich, ich determinacji, sprytu, wiedzy, ale przede wszystkim szczęścia. Czy będą w stanie połączyć siły? Czy rozpierzchnął się by samemu poszukiwać drogi do cywilizacji. Wśród nich na pewno znajdzie się wielu skorych do poświęceń, ale i takich, którzy gotowi są zabić by ocalić własne życie.

To wy piszecie te historie, w tej brutalnej i realistycznej sesji RPG. Tutaj jeden błąd może kosztować życie...

Witam w temacie rekrutacyjnym sesji „Upadek”.Sesji prowadzonej w prawdziwych realiach naszej rzeczywistości. Rozgrywka skupiać się będzie na przetrwaniu i szeroko pojętej sztuce survivalu. Cel jest tylko jeden – przetrwać. Ostrzegam, że odgrywka prowadzona będzie w dość bezwzględny sposób. O śmierć tutaj bardzo łatwo. Sesja nie ma ustalonej linii fabularnej, poza kilkunastoma scenariuszami, które nawiedzać was będą losowo. Tak jak napisałem wyżej to wasze działania kształtują historie i to one ostatecznie doprowadzą do tego, czy innego zakończenia.

Obrazek



Mechanika i ciekawostki

1.Preferuje storytelling, więc to właśnie w taki sposób prowadzona będzie rozgrywka. Kości jednak będą używane niejawnie od czasu do czasu ;)

2.Podczas zabawy będzie można poznać kilka prawdziwych technik survivalowych, bo to właśnie na nich opierać się będzie ewentualne przetrwanie waszych postaci.

3.Do gry wstępnie dopuszczam wszystkie nadesłane przez was karty. Ostateczny skład wyklaruje się w przeciągu kilku pierwszych tur.

4.Sesja nie ma właściwego zakończenia, jednak najlogiczniejsze są dwa: śmierć całej drużyny, lub odnalezienie cywilizacji.

5.W grze bardzo dużą rolę pełni temat ekwipunku i statystyk, który założę po jej rozpoczęciu. Będziecie mogli znaleźć tam krótki opis, zdjęcie, statystyki waszej postaci, zebrany ekwipunek, oraz stan zdrowia.

6. Czas sesji ustalimy z graczami po zakończeniu rekrutacji.

Tworzenie Postaci i Statystyki

Wybór postaci jest dowolny. Może to być niemal każda osoba, każdej narodowości. Nie przyjmuje jednak kart postaci przesadnie znających się na sztuce survivalu. Także jeśli ktoś zrobi Beara Gryllsa lecącego do ciotki w Johanesburgu z przypadkowo spakowanym sprzętem wspinaczkowym, zapasem jedzenia na 3 tygodnie, zestawem surowic, namiotem i nadajnikiem GPS to weźmie oczywiście udział w sesji, jednak uśmiercę jego postać podczas kilku pierwszych tur :P


UWAGA: KARTY POSTACI SKŁADAĆ MOŻNA DO 22 STYCZNIA

Wyjątkiem jest sytuacja w której ktoś poprosi mnie o dodatkowy czas, lub gdy nie znajde odpowiedniej ilości graczy.





Karta postaci powinna zawierać:

-Imię i Nazwisko ( tutaj wiadomo )

-Wiek ( można grać nawet 2 latkiem, ale to się wiąże z ograniczeniami)

-Narodowość ( wpisujecie dowolną)

-Charakter ( czyli tak ogólnie jaka jest wasza postać )

-Historie (czyli kilka słów o pochodzeniu postaci )

-Wygląd ( kilka słów o wyglądzie bohatera, ewentualnie zdjęcie )

- Opis zdolności ( czyli 7 głównych umiejętności waszej postaci. Wybór macie dowolny. )

- Przydział punktów statystyki

Pkt statystyki
Obrazek

Sesja prowadzona będzie w oparciu o 5 drzewek rozwoju postaci. Każdy w 9 stopniowej skali. Powodzenie akcji danego typu zależeć będzie od udanego rzutu na daną ceche w statystykach waszej postaci. Do wyboru macie 5 kategori


Siła i wytrzymałość – Ma wpływ na odporność waszego organizmu. Obrażenia zadawane w ewentualnej walce, akcje fizyczne takie jak skok, bieg, pływanie, podnoszenie ciężarów i tak dalej. Wysoki atrybut siły i wytrzymałości wpłynie też na zdrowie i podatność na zmęczenie waszej postaci.

Inteligencja – Bardzo przydatna cecha gdyż wspiera wszystkie myślowe akcje postaci. Bystry wzrok, większa wiedza, szybsze przystosowanie, oraz szybsze zapamiętywanie i adaptacja mogą okazać się niezwykle pomocne.

Psychika – Kolejny bardzo ważny atrybut bez którego żadna z postaci się nie obejdzie. Odporność psychiczna decyduje jak szybko wasza postać straci wole walki i zginąć. Im wyższa psychika tym łatwiej przejść okresowe testy na załamanie nerwowe ;) Które dają dodatkowo kary do rzutów w normalnej grze.

Zręczność – Opierają się na niej akcje związane z budowaniem schronienia. Precyzyjne, jak na przykład medycyna i zaszywanie ran, oraz wszelkiego rodzaju crafting, czyli przygotowanie przedmiotów.

Rozdawanie punktów:

Punkty rozdajecie według własnego mniemania przy tworzeniu postaci. Pomiędzy cechy przedstawione powyżej. Do wydania macie 15 pkt.

UWAGA: Każdej cesze przeznaczyć należy minimalnie 1 pkt.

W czasie gry zdolności postaci będą rosnąć, lub spadać. Wszystko zależy od sytuacji i sposobu gry,

Testy okresowe

Podczas gry od czasu do czasu wykonywał będę tak zwane testy okresowe. Rzuty na cechy waszej postaci, podobnie jak ten na załamanie nerwowe o którym pisałem wcześniej. Owe rzuty zdecydują o tym która z postaci zapadnie na mniej lub bardziej poważną chorobę. Oczywiście na początku szansa powodzenia takiego rzutu będzie niewielka.

Podsumowanie

Mam nadzieje, że podoba wam się ten pomysł i chcielibyście wziąć udział w mojej sesji. W razi pytań, proszę o składanie je w temacie z komentarzami do sesji.

_________________
Ave Vadi Koks!

Sesje RPG - Początkujący Gawędziarz


Kanał na YouTube, Gry, Dragon Ball i Ciekawostki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UPADEK - Rekrutacja
PostNapisane: 28 sty 2014, 16:29 
Status Widmo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2012, 10:18
Posty: 3677
Gra w: Seria Assassins Creed,
Zasady pisania postów

Jako, że sesja "Upadek" ma charakter survivalowy, posty muszą się trochę różnić od tych znanych wam z innych sesji. Oto zasady, których wymagam przy odpisach :)

1. Dokładność - Czyli opisujecie mi dokładnie wszelkie akcje w stylu: bierze łyk wody, zakrywa głowę chustą itp
2. Sygnalizowanie w jakim języku mówi dana postać - Wasze postacie mówią różnymi językami, dlatego dobrze by było abyście opcje dialogowe wstawiali w spoilery np

Bear Grylls

Spoiler:
(ang)

Postacie, które nie potrafią mówić w języku angielskim po prostu nie patrzą w spoiler. Jednak angielski znają jako tako wszystko postacie, wiec w przypadku tego języka spoiler jest niepotrzebny. Inaczej sytuacja ma się np z Polskim czy Rosyjskim.

_________________
Ave Vadi Koks!

Sesje RPG - Początkujący Gawędziarz


Kanał na YouTube, Gry, Dragon Ball i Ciekawostki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules