Wczytywanie
Teraz jest 19 sty 2021, 15:52


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spełniacz Życzeń - Rekrutacja
PostNapisane: 10 maja 2014, 07:23 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lip 2013, 16:55
Posty: 226
Lokalizacja: Kalety
Gra w: Mass Effect 1-3, Crysis1-3, Gears of war 1-4, Stalker 1, Red Faction Gurila, MORTAL KOMBAT
Obrazek


Zona. Dwadzieścia lat po katastrofie w elektrowni jądrowej dochodzi do kolejnego wybuchu. Nikt nie wie dlaczego. Mówią, że to za sprawą jakichś tajnych eksperymentów. Ludzie i zwierzęta zaczynają mutować, pojawiają się nieznane dotąd anomalie i artefakty. Kolejne dwa lata i kolejny wybuch. Później pojawiają się oni. Stalkerzy.
Strefa w północnej części Ukrainy przyciąga, zachęca i wabi. Niebezpieczne tereny usiane są anomaliami, zapewniają doskonałe kryjówki dla mutantów i rodzą artefakty. Te ostatnie stanowią cenne znaleziska dla stalkerów. Codziennie dochodzi tu do potyczek niezliczonych rzeszy mutantów, wojsk a także samych stalkerów. Dzień w dzień każdy z nich walczy o swój teren. Wojskowi, starający się chronić Zonę przed szabrownikami i pilnujący jej najskrytszych tajemnic. Mutanty, walczące między sobą o teren do egzystencji. I wreszcie sami Stalkerzy. Przebywający nielegalnie w Zonie, starający się nadać swojemu życiu jakiś sens.

Obrazek


Kordon. Brama do świata Zony. To tutaj trafia każdy "nowy", który zdoła się przedrzeć przez liczne wojskowe posterunki. Przybywają z różnych powodów. Jedni szukają sławy i bogactwa, inni ekstremalnych przygód a jeszcze inni zapomnienia. Każdy od początku wie na co się porywa. Wielu z nich już po pierwszym spotkaniu kontrolera czy tylko chłeptokrwija zwanego tez jako pijawka, rezygnuje z stalkerskiego miana. Lecz niektórym nie jest dane nawet spotkanie z legendarnymi mutantami. Jeden nieuważny krok i giną w żarniku, karuzeli czy też innej z anomalii.

Obrazek


Od kiedy stalker zwany jako Naznaczony dezaktywował Mózgozwęglacz a później odnalazł Spełniacz Życzeń minęło kilka tygodni. Po owym stalkerze zaginął słuch. Jedni powiadają, że przystąpił do projektu Świadomość-x i dał się zahibernować, inni, że wypowiedział nieroztropnie życzenie. Jedno jest pewne. Wieść o Spełniaczu Życzeń rozeszła sie po całym świecie. Do Zony ściągają Stalkerzy pragnący wypowiedzieć własne życzenie. Jest jednak jeden problem. Nikt nie wie, gdzie owy monolit się znajduje. Po zaginięciu Naznaczonego, został przeniesiony, a jego nowe miejsce utajnione.



Witam wszystkich w wątku rekrutacyjnym poświęconym uniwersum gier S.T.A.L.K.E.R. oraz samej Zonie. Cel gry jest jeden. Sesja zakończy się gdy grupa stalkerów odnajdzie ukryty Spełniacz Życzeń i wypowie życzenie. Jakie? To już zależy od Was. Nie mam ustalonej dokładnej linii wydarzeń. Na ogólną grę wpłynie zachowanie Waszych postaci, podjęte decyzje i szczęście. Nie przewiduje wiele zgonów, chyba, że sami będziecie się podkładać ( np. próba złapania żywego kontrolera z pewnością zakończy się zgonem).


Założenia gry:
1. Historia będzie prowadzona jako Storytelling, ale w spotkaniach z mutantami, niebezpiecznych sytuacjach (itp.) posłużę się kośćmi by było sprawiedliwie.
2. Odpisy przewiduje dwa razy na tydzień chyba że będziecie chcieli częściej. Ja się dostosuję.
3. Ekwipunek oraz dropienie itemów. Jak wiadomo w grze jest wiele pancerzy, lecz każdy (oprócz egzoszkieletu) umożliwia noszenie ekwipunku o wadze maksymalnej 60kg. Powyżej tego gracz jest unieruchomiony w miejscu. Gdy przekroczycie wagę ekwipunku 50 kg prędkość ruchu oraz energia szybko spadają tak więc dobrze jest nie przekraczać tej pięćdziesiątki, zwłaszcza w momencie spotkania z mutantami. Wasz ekwipunek będzie liczony identycznie jak w grze np. paczka amunicji 0,5kg, apteczki, jedzenie tak samo, ale broń już od 1 do 10 kg. (w zależności od tego, co będziecie nosić). Pojawi się możliwość zdobycia egzoszkieletu. Dropienie: Tu będę rzucać kośćmi w przypadku dropienia z wrogów będących ludźmi. Jeśli chodzi o mutanty to trofeum bierze stalker, który zabił stwora (ponownie rzut kośćmi).
4. Dopuszczam wszystkie dostarczone przez was karty ale z góry zaznaczam, że do gry zatwierdzę maksymalnie 1 (słownie jedną) kobietę, jeśli ktoś nią zechce grać. W S.T.A.L.K.E.R.ze owe niewiasty się nie ukazują.
5. Powrócę jeszcze do ekwipunku. Każdy dowolnie ustala ekwipunek ale to ja zadecyduje czy nie jest za bardzo OP
6. Pancerz będzie dawał takie same bonusy (odporność itp.) jak w grze komputerowej.
7. Gra zakończy się po odnalezieniu przez Was Spełniacz Życzeń.
8. W trakcie odpoczynku (np. w barze, na wysypisku), można przyjmować poboczne zlecenia.
9. Dowolna modyfikacja broni

KARTA POSTACI.
Najważniejsze co chce wiedzieć o każdej z postaci to dlaczego przybył do Zony. Oczekuję także historii postaci i jej opisu. Narodowość dowolna, choć wiadomo, że im głębiej w Zonę tym rzadziej można spotkać kogoś kto nie jest Ruskiem bądź Ukraińcem. Warunek konieczny. Każdy musi znać język rosyjski (Sesja oczywiście będzie prowadzona w języku polskim).

Najważniejsze dane które powinna zawierać karta postaci:
1. Imię i nazwisko. (Ksywa zostanie dodana w krótkim czasie po rozpoczęciu gry).
2. Narodowość. (Tak jak już wspomniałam).
3. Historia bohatera.
4. Wiek. (Można grac postacią w dowolnym wieku [wyjątek stanowią dzieci, nie akceptuje ich w grze], ale to więcej niż pewne, że byle snork czy pijawka od razu zabije starca.
5. Charakter.
6. Wygląd. ( Zdjęcie nie obowiązkowe.)
7. Zdolności bohatera. Tutaj wybór macie dowolny. Najwyżej skoryguję go za Waszą zgodą po otrzymaniu KP.
8. Punkty zdolności. (przydadzą mi się, pomimo, że w grze komputerowej one nie występują)

PUNKTY ZDOLNOŚCI:
1. Chyba najważniejsza. Odporność psychiczna. Będzie ważna szczególnie przy spotkaniu z kontrolerem. Postacie, które dostaną więcej punktów w tej zdolności łatwiej oprą się urokowi kontrolera, łatwiej też będzie im przejść przez ciemnie podziemia, których nie pominę.
2. Siła i wytrzymałość. Przydatna do noszenia ekwipunku, szaleńczej ucieczki przed wojskiem, czy tez walki z mutantami/wojskowymi. Będzie to też miało wpływ na obrażenia, jeśli jakieś otrzymacie (a w to nie wątpię).
3. Spryt i inteligencja. Ten punkt odnosi się głównie do tego w jaki sposób przedrzecie sie przez trudno dostępne miejsca, zabijecie sforę ślepych psów, a także do wykrywania anomalii.
4. Szczęście. Posłuży wam w wielu momentach, także do znajdowania artefaktów (w tym i tych cennych).

PRZYDZIELAM WAM 10 PUNKTÓW. Możecie nie przydzielić ani jednego punktu do któregoś z punktów zdolności, ale wtedy będzie wam ciężej.

NA WASZE KP CZEKAM DO 20 MAJA.


Mam nadzieje, że zechcecie grać. Jest to moja pierwsza sesja, więc już z góry przepraszam za ewentualne błędy i niedomówienia. Mam nadziej, że w razie czego wspomożecie mnie w zakładce KOMENTARZE. Postaram się też odpisywać ciekawie i ciekawie prowadzić fabule, żywcem nie ściągając z gry, choć miejscówki będą te same (możliwe, że nie odwiedzicie wszystkich, albo też pojawią się nowe). Będą niespodzianki w postaci czegoś, czego w grze na PC nie było.
NIECH ZONA BĘDZIE Z WAMI. Pozdrawiam


Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spełniacz Życzeń - Rekrutacja
PostNapisane: 20 maja 2014, 19:18 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lip 2013, 16:55
Posty: 226
Lokalizacja: Kalety
Gra w: Mass Effect 1-3, Crysis1-3, Gears of war 1-4, Stalker 1, Red Faction Gurila, MORTAL KOMBAT
NOWA INFORMACJA.


Po długiej walce samej z sobą, niestety muszę zrezygnować z wszelkich upgradów. W zamian za to jednak, daje możliwość przyłączenia się do jednej z 3 grup w Zonie:
- Wolność
- Powinność
- Naukowcy.

Jednak od razu uprzedzam, dobrze zastanówcie się, czy chcecie dołączyć do kogokolwiek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules