Teraz jest 20 kwi 2021, 04:10


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Smok - Multiplayer
PostNapisane: 24 paź 2015, 07:36 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 mar 2013, 02:28
Posty: 23
Witam

Mam następujące pytanie.

Aby wezwać smoka na szczyt jest wymagany "przedmiot" aby móc uderzyć w gong. I tu pojawia się mój problem nigdy jeszcze w niego nie uderzyłem nie mam tego "przedmiotu" skąd go mogę dostać ?

Edit.

Znalazłem już rozwiązanie :

Jeśli chcesz walczyć ze smokiem na Obszarze 5. fereldeńskiego zamku, jeden z członków twojej drużyny na ekranie tworzenia broni musi wykonać młot znany jako Smoczy Zew.

W danym meczu twoja drużyna musi dysponować jednym Smoczym Zewem. Jeśli posiadać go będzie każdy członek drużyny, zużyty zostanie tylko Smoczy Zew gracza, który wejdzie w interakcję z gongiem. Pozostali gracze zachowają swoje młoty i będą ich mogli użyć do przyzywania smoków w kolejnych meczach.

https://help.ea.com/pl/article/dragonslayer-multiplayer-expansion-information/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Smok - Multiplayer
PostNapisane: 27 paź 2015, 05:54 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2014, 12:21
Posty: 68
Jedyną niedogodnością jest, że nie ma jak sprawdzić ile smoczych zewów posiadamy. Czasem wypadnie ze skrzyni weekendowej. Można go też stracić a smoka nie zobaczyć bo gong jest na 3 etapie a najtrudniejsi przeciwnicy są na etapie czwartym. Mogę jeszcze doradzić by robić go z materiałów, których jest najwięcej np metale to Blask Patrona a najcenniejsze zostawić tj. Auroryt, Srebryt, Wiecznoryt. Skóry to dawać: skóra barana, bronto, druwołu, łuski smoka a zostawiać zwłaszcza Skóry Wielkiego Niedźwiedzia. Sukna to : jedwab i kraciaste. Wszystkie bawełny są cenne i rzadkie bo w ulepszeniach broni dają % życia za zabicie a to razem z właściwością broni, pierścieniem 5 lub 10 % pkt życia za zabicie jest ważne. Ja mam łuk, który po ulepszeniu daje 57 % pkt życia za zabicie, do tego dochodzi pierścień i 1 % życia za trafienie. Jest ciężko zginąć jeśli nie pchamy się przed tanka. To już nie na temat ale jeszcze dodam, że zacząłem doceniać w drużynie wirtuoza. Jeśli gra akompaniament to jest ok 2-3 % pkt życia za trafienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Smok - Multiplayer
PostNapisane: 09 gru 2015, 18:24 
Casual
Casual

Dołączył(a): 26 mar 2013, 02:28
Posty: 23
Xervex napisał(a):
Jedyną niedogodnością jest, że nie ma jak sprawdzić ile smoczych zewów


Można sprawdzić trzeba wejść w Kosztowności tam są obecnie posiadam ich 17 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules