Wczytywanie
Teraz jest 21 cze 2021, 07:35

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 3 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gry strategiczne Paradoxu [ankieta]
PostNapisane: 12 lut 2013, 23:56 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Witam wszystkich! Wiem, że jest to forum poświęcone trochę innym grom niż strategie wydawane przez Paradox Interactive (serie "Europa Universalis", "Hearts of Iron" itp.), ale mimo wszystko liczę, że znajdzie się choć jedna osoba, która będzie mogła mnie wspomóc w moich małych i skromnych badaniach ;).

Mam na imię Marcin i jestem studentem historii ogólnej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Niedawno zgłosiłem swój udział w organizowanej w marcu sesji naukowej, na której poruszane będą zagadnienia kulturowych i społecznych aspektów gier historycznych. Mój wybór padł na gry ze wspomnianego Paradox Interactive, a ściślej mówiąc na sposób, w jaki twórcy ukazują różne procesy lub wydarzenia historyczne.

Wszystkie chętne osoby, które miały lub nadal mają styczność z grami Paradoxu, prosiłbym - w imię wprowadzania gier komputerowych do obszaru zainteresowań polskiej nauki :D - o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej odbioru treści historycznych zawartych we wspomnianych grach. Brzmi to trochę poważnie, ale w gruncie rzeczy jest to zbiór prostych, ale bardzo ważnych dla mnie pytań:

http://www.ankietka.pl/ankieta/106487/o ... ctive.html

Doskonale wiem, że Gamewalk zajmuje się zupełnie innym typem gier komputerowych, ale link do ankiety rozsyłam po różnych forach - między innymi dlatego, żeby móc zebrać opinie jak najszerszego grona osób, niekoniecznie uważających się za fanatyków serii.

P.S. Mam również nadzieję, że nie łamię swoją prośbą żadnego z punktów regulaminu.

Tytuł: Re: Gry strategiczne Paradoxu [ankieta]
PostNapisane: 16 lut 2013, 23:39 
Nałogowiec
Nałogowiec

Lokalizacja: Zgubiłem się w lesie, posty piszę ze smartfona, którego nie mam
Gra w: Gry Fallout (te dobre), Dark Souls 2, Żywot Ludzki: The Game- serwer: Polska full PVP