Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24 Posty: 5327 Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Jako również gracz DnD wiem o co ci chodzi.
Jak wszyscy wiemy, w DnD rzucało się na wyczucie pobudek. Tutaj, jeśli odpowiednio się z kimś porozmawia takowy rzut nie występuje. No chyba że osoba jest wyszkolona w wyczuciu pobudek. Przykładowo Tyrion to osoba o takowym perku. Gada to co inni chcą usłyszeć i są skłonni w to wierzyć. Złotousty po prostu pozwala obrać w odpowiednie słowa argumenty, tak żeby rozmówca chciał uwierzyć w blef. Czy działa na Postacie Graczy? W pewnym sensie tak, ale nie wmówisz im, że niebo jest zielone. Po prostu przy dyskusji sprawiasz wrażenie prawdomównego.
Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24 Posty: 5327 Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
No... tak. Zawsze możesz stworzyć postać, która przesiedziała ostatni rok w ciemnicy i dowiadywać się wszystkiego na bieżąco. No i są jeszcze opcje jak ktoś zza wąskiego morza.
Dołączył(a): 11 sty 2012, 12:41 Posty: 29005
Gra w: Wiedźmin, Dragon Age
Jeśli opanuję jakieś wikie i poczytam sobie (spoiler alerty) więcej to postaram się wyrzeźbić jakąś postać. Nigdy nie grałam dziwką. Może czas spróbować
_________________
Aedd Gynvael - Złodziej
Dział RPG - Awanturnik
"Walkę kończy śmierć, każda inna rzecz walkę jedynie przerywa." - Ciri
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników