Teraz jest 23 lis 2019, 00:24


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Berło przodków
PostNapisane: 25 sie 2014, 17:27 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 16 sie 2014, 09:15
Posty: 28
Gra w: Risen 3, Wolfenstein New Order, HoMM 3-6
diabloopos napisał(a):
Zapewne nie przeczytaliście jednego z trzech posągów dopiero potem porozmawiać trzeba z szamanką i wtedy powinno byc zaznaczone na mapie


tak, wszystko było prawidłowo, jak się okazało te muszle leżały w miejscu, ale nie dało się 2-3 z nich podnieść. Pobrałem grę ze steamu zamiast instalować z płyty i mimo identycznej wersji wszystko śmiga aż miło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Berło przodków
PostNapisane: 08 wrz 2014, 21:38 
Casual
Casual

Dołączył(a): 13 gru 2011, 01:00
Posty: 4
Znalazłem rozwiązanie w którym nie tracimy żadnego postępu w grze:

Cytuj:
You need hex editor (if you don't have one, google for hxd, install it, it's simple to use).
With it, open the savegame with the problem.
Search for this value (search option or press F3 in hxd): Player_FindSeersEye
After that value you'll see a sequence: C2 00 00 00 02 00 01 00 ...
Change that 01 into 02, so it'll look like: C2 00 00 00 02 00 02 ...

Save, start the game, load it and go talk to Tenya.
Have fun with the game!


Potwierdzam, działa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules