Teraz jest 20 lis 2019, 12:24


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 17 sie 2014, 16:39 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 05 lip 2012, 18:21
Posty: 124
Cóż, jestem w 3 rozdziale, mam juz zwerbowanych wszystkich sojusznikow. Musze powiedziec, ze gra jest fantastyczna i nie dziwota, ze recenzenci oraz gracze piszą tak dobre opinie o tej grze. Teraz moich kilka pytan:


1.kurczę, udalo sie komukolwiek wygrać pojedynek w silowaniu na reke? Bo to jest niewykonalne, w moim przypadku. Gra każe klikać przyciski - ok. Nagle zaczyna sie, ze musze nakurwiac w jeden klawisz - nakurwiam po czym podczas napieprzania w ten klawisz pokazuje sie inny i z automata wraca mi do początku pojedynku. Piranie to chuowo zrobily.
2.Jak mam sie dostać do tej calej wyroczni na Kila? Otóż widze groty pająków ale tam wejsc nie moge, bo pajeczyna wszystko zastawia....
3.Też macie takiego buga, że niektorych "specjalnych" przedmiotow nie ma tam gdzie powinny być? Chodzi mi o te "legendarne" o ktorych czytamy a potem musimy je znaleźć. A konkretniej chodzi o te, co wystepują u kupców - przykladowo Monokl z czegoś tam u Tubylcy na Kili i jeszcze jedna rzecz u pirata na Kili. Obydwie mam pokazane, ze musza byc u handlarza, tymczasem oni ich nie mają... a szkoda, bo te przedmioty dają fajne boosty do statystyk.


Tak swoją drogą - to moja postać, 3 rozdzial - Łowca Demonów:

http://images70.fotosik.pl/89/5f0652f11f59c494.jpg

Ekwipunek to:
Hełm (u Łowców Demonów)
Miecz Koronacyjny Calradii
Ciężka Zbroja (zadanie jednego ze zwierzęcych członków załogi)
Spoiler:

Spodnie łowców demonów
Buty Morgana

I jakies tam pierscionki, kolczyki i amulety dodające boosty do otwierania zamków, kradziezy, złotoustwa i zastraszania.

_________________
.


Moje polonizacje modów do RimWorlda -> NEXUS


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 17 sie 2014, 17:04 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 sie 2014, 17:11
Posty: 14
1. Ja po prostu nawalam tak szybko jak mogę i się udaje.
2. Należy przejść przez świątynie, dalej wszystko się samo potoczy. Jedynie czeka cie walka z mocarnym bossem. Warto kupić dużo rumu lub grogu, jakieś zaklęcia na przyzwanie pomocników i zwoje na deszcz ognia/lodu/czegoś śmiercionośnego.
3. Bardzo często zdarza się, że aby zdobyć legendarny przedmiot trzeba wykonać zadanie dla kogoś. W przypadku monokla trzeba wykonać zadanie dla pirata imieniem Harry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 17 sie 2014, 17:27 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 05 lip 2012, 18:21
Posty: 124
BBrus napisał(a):
1. Ja po prostu nawalam tak szybko jak mogę i się udaje.
2. Należy przejść przez świątynie, dalej wszystko się samo potoczy. Jedynie czeka cie walka z mocarnym bossem. Warto kupić dużo rumu lub grogu, jakieś zaklęcia na przyzwanie pomocników i zwoje na deszcz ognia/lodu/czegoś śmiercionośnego.
3. Bardzo często zdarza się, że aby zdobyć legendarny przedmiot trzeba wykonać zadanie dla kogoś. W przypadku monokla trzeba wykonać zadanie dla pirata imieniem Harry



1.Ale nie o to chodzi. Nawalam szybko, tylko zawsze po tej sekwencji szybkich klikniec jest pokazywany inny klawisz, ktorego nie klikne bo klikam szybko ten poprzedni.
2.Jak przejsc swiatynie? Z wizji astralnej widzialem, że dzwignia jest za sciana i za cholere nie moge przez nia przejsc.
3.U Harryego? Ale mi pokazuje ten monokl u innego pirata a zadania dla Harryego juz wykonalem.

_________________
.


Moje polonizacje modów do RimWorlda -> NEXUS


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 17 sie 2014, 19:22 
Casual
Casual

Dołączył(a): 29 lip 2013, 16:29
Posty: 12
Na pytanie 2: Zaraz po wejściu po lewej masz grobowiec. W środku jest ghul i nerfrytowe popiersie (albo jak to tam się zwało). W głównej sali, w lewym przednim rogu będzie piedestał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 18 sie 2014, 08:19 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 05 lip 2012, 18:21
Posty: 124
Dobra, dzieki za pomoc. Teraz mam inny problem - otoz pokonuje bossa (margoloth), wlacza sie cutscenka, cutscenka mija po czym Margoloth przestaje walczyć ale nadal zsyla na mnie cmentarne pająki i skalne pająki. Pomyslalem sobie, ze spoko, pewnie najpierw musze rozwalić kryształowy portal. Rozwalilem krysztalowy portal, mam zadanie "Pomów z wyrocznią" zaznaczone na Margoloth ale gdy do niej ide, ta ciagle spuszcza na mnie swe pająki a sama nie chce rozmawiac ani nic... co mam robić?

_________________
.


Moje polonizacje modów do RimWorlda -> NEXUS


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 18 sie 2014, 08:30 
Casual
Casual

Dołączył(a): 18 maja 2011, 20:05
Posty: 15
Odnośnie monoklu na wyspie Kila to wygrywa się go w zawodach rzucania sztyletami, jest tam jeden pirat który czasami przebywa pod tą tarczą do rzucania.

Pamietąj ogólnie że wsyztskie mini gry (rzucanie sztyletami, siłowanie się na rękę, picie alkoholu na czas) są dostępne tylko o określonych pora dnia z danym NPC, czyli np NPC X siłuje się tylko wieczorami, a NPC Y rzuca sztyletami tylko w samo południe

Jeśli akurat nie widzisz nikogo przy tarczy do rzucania to prześpij się do określonej pory a potem zagadaj do danej postaci i poczekaj czy po zakonczeniu rozmowy pojdzie pod tarcze do rzucania. Jeśli nie to powtórz zabieg z inną porą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 18 sie 2014, 13:03 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad

Dołączył(a): 05 lip 2012, 18:21
Posty: 124
bazix napisał(a):
Odnośnie monoklu na wyspie Kila to wygrywa się go w zawodach rzucania sztyletami, jest tam jeden pirat który czasami przebywa pod tą tarczą do rzucania.

Pamietąj ogólnie że wsyztskie mini gry (rzucanie sztyletami, siłowanie się na rękę, picie alkoholu na czas) są dostępne tylko o określonych pora dnia z danym NPC, czyli np NPC X siłuje się tylko wieczorami, a NPC Y rzuca sztyletami tylko w samo południe

Jeśli akurat nie widzisz nikogo przy tarczy do rzucania to prześpij się do określonej pory a potem zagadaj do danej postaci i poczekaj czy po zakonczeniu rozmowy pojdzie pod tarcze do rzucania. Jeśli nie to powtórz zabieg z inną porą.



A widzisz... dobrze wiedziec. Rzucanie nozami to tak srednio mi idzie a samo silowanie na reke jest u mnie niemozliwe. Powtarzam pytanie:


Werewolf napisał(a):
Dobra, dzieki za pomoc. Teraz mam inny problem - otoz pokonuje bossa (margoloth), wlacza sie cutscenka, cutscenka mija po czym Margoloth przestaje walczyć ale nadal zsyla na mnie cmentarne pająki i skalne pająki. Pomyslalem sobie, ze spoko, pewnie najpierw musze rozwalić kryształowy portal. Rozwalilem krysztalowy portal, mam zadanie "Pomów z wyrocznią" zaznaczone na Margoloth ale gdy do niej ide, ta ciagle spuszcza na mnie swe pająki a sama nie chce rozmawiac ani nic... co mam robić?

_________________
.


Moje polonizacje modów do RimWorlda -> NEXUS


.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 18 sie 2014, 13:49 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2012, 19:15
Posty: 80
Miałem ten sam problem z siłowaniem. Odpowiedz jest prosta. Musisz NAPRAWDĘ SZYBKO naciskać te klawisze kiedy migają. Jeśli tego nie zrobisz pojawi się inny i oczywiście wróci się do punktu wyjścia. To najłatwiejsza minigra a z początku doprowadzała mnie do szału.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 19 sie 2014, 02:11 
Casual
Casual

Dołączył(a): 19 sie 2014, 02:06
Posty: 1
Werewolf napisał(a):
Dobra, dzieki za pomoc. Teraz mam inny problem - otoz pokonuje bossa (margoloth), wlacza sie cutscenka, cutscenka mija po czym Margoloth przestaje walczyć ale nadal zsyla na mnie cmentarne pająki i skalne pająki. Pomyslalem sobie, ze spoko, pewnie najpierw musze rozwalić kryształowy portal. Rozwalilem krysztalowy portal, mam zadanie "Pomów z wyrocznią" zaznaczone na Margoloth ale gdy do niej ide, ta ciagle spuszcza na mnie swe pająki a sama nie chce rozmawiac ani nic... co mam robić?

Obawiam się, źe to bug. Możesz spróbować popłynąć na inną wyspe, a nastepnie wrocic na kilę, ale niestety wydaje mi sie, ze tylko wczytanie gry przed walka pomoże.

Tak swoją drogą, skad wzialeś ten pancerz? Twoje wytlumaczenie nie pomoglo w znalezieniu ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytan fabularno-technicznej natury.
PostNapisane: 19 sie 2014, 12:03 
Casual
Casual

Dołączył(a): 15 sie 2014, 17:11
Posty: 14
Aby zdobyć ten pancerz (najlepszy w grze tak przy okazji) to za każdym razem gdy Kostuch sugeruje porozmawianie z załogą to musisz zagadać do papugi Polly. Trzeba kilka razy taką rozmowę odbyć ponieważ ptaszysko gada skrawkami i dopiero potem powie miejsce i nazwę wyspy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules