Teraz jest 25 maja 2019, 16:19


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tutaj]
PostNapisane: 15 gru 2015, 13:34 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Tablica ogłoszeń poszukiwaczy pustkowi.
Szukasz jakiegoś moda lub efektu do Fallout 4?
Widziałeś gdzieś jakiś efekt lub preset ENB na screenie, ale nie wiesz jak się nazywa i gdzie go znaleźć? Pytaj tutaj.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 08 lut 2016, 18:43 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
mam jeszcze okno, więc pomyślałem o wielkoduszności i spróbuję zagrać raz jeszcze. lecz niestety moje serce nie zdzierży samego faktu, iż Szpony Śmierci będą wyświetlane jako czerwony punkt na kompasie. także poszukuję modyfikacji, która zmienia wrogość ww. w miłość, lub akceptację chociażby. sam już wcześniej grzebałem w sieci i guzik z niej wyleciał. jeśli nie ma, nikt nic, to również proszę o utwierdzenie w tym fakcie. ostatecznie sam mógłbym coś takiego napisać; z tego co widzę nie zmieniło się w plikach zbyt wiele ~ot nowy geck pewno.

add
nieważne! napisałem własny plugin. mam zamiar wrzucić go potem na sieć, lecz wpierw muszę to przetestować; nie jestem bowiem przekonany co do tego czy frakcja Szponów zawiera wszystkie ich warianty. w poprzednich odsłonach serii istniały wyjątki, a wolałbym uniknąć niespodzianek. zacznę od Szpona spawnującego się w Concord/e.

add2
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/9727 - o! sprawdzian w Concord/e dał wynik połowiczny - z tego względu, iż tamtejszy Szpon jest oskryptowany bardziej niż zwykle. mój plugin blokuje jednak agresję z jego strony. także konsolą można przepchnąć zadanie w kilka sekund.


Ostatnio edytowano 10 lut 2016, 16:47 przez loneirus, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 09 lut 2016, 16:44 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lut 2016, 09:52
Posty: 6
Szukam kilku takich podstawowych modów, by choć trochę przyjemniej się grało;
- system chowania się za osłonami (byle raider potrafi, a nasz gieroj po służbie wojskowej nie potrafi - Bethesda...)
- normalne tekstury broni (karabin bojowy wygląda jak strzelba bojowa, a karabin szturmowy jak przeciwlotnicze działko boforsa chłodzone wodą jak maxim - w zasadzie te dwie spluwy wołają o największą pomstę do nieba) Chętnie przygarnę jakiegoś HK G3 czy AK, zamiast karabinu bojowego może być BAR M1918 - w sumie najbardziej przypomina
- Obrażenia broni - najlepiej jakiś program do ogólnej edycji, bo po 30lvl to jakaś porażka - Grubas albo Gauss to jedyne skuteczne spluwy - resztą można co najwyżej w d**** sobie pogrzebać, nawet, jeśli wcześniej była świetna i ulubiona
- Bazy - by nie lagowały przy każdych odwiedzinach. W sanktuarium w pobliżu bramy w pięcioma wieżyczkami mam pokaz slajdów.

Tych modów nie znalazłem, resztę ogarnąłem.

No i Nocny, pytałem w PW co mam zrobić gdy nie mam folderów w data tylko wszystko jest popakowane :)

#Dobra, poradziłem już sobie, serdecznie dziękuję za pomoc :D (tak, to ironia, to forum jest bardziej martwe niż morze martwe)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 11 lut 2016, 19:09 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lut 2016, 09:52
Posty: 6
Dobra, poradziłem już sobie, serdecznie dziękuję za pomoc :D (tak, to ironia, to forum jest bardziej martwe niż morze martwe)

Jeśli piszesz post pod postem, użyj opcji edytuj. Nie dostałem od ciebie wiadomości na priv na tym forum. Jeśli sobie poradziłeś z tymi modami to opisz, by inn mogli skorzystać. Jutro wracam z urlopu i będę mógł odpowiedzieć szerzej na w/w tematy nocny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 15 lut 2016, 11:04 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
loneirus napisał(a):
napisałem własny plugin. mam zamiar wrzucić go potem na sieć, lecz wpierw muszę to przetestować;

z ciekawości: po co przestawiasz wrogów na przyjaciół, chodzi o tą misję z jajem szpona?

Asz napisał(a):
Szukam kilku takich podstawowych modów, by choć trochę przyjemniej się grało;
- system chowania się za osłonami (byle raider potrafi, a nasz gieroj po służbie wojskowej nie potrafi - Bethesda...)

nie widziałem takiego moda, ale jest na to tip
Asz napisał(a):
- normalne tekstury broni (karabin bojowy wygląda jak strzelba bojowa, a karabin szturmowy jak przeciwlotnicze działko boforsa chłodzone wodą jak maxim - w zasadzie te dwie spluwy wołają o największą pomstę do nieba) Chętnie przygarnę jakiegoś HK G3 czy AK, zamiast karabinu bojowego może być BAR M1918 - w sumie najbardziej przypomina

na retex shotguna i riffle nie ma nic lepszego niż
ScratchMade - New Combat Shotgun and Rifle textures by Millenia
polecam również
WH-77 Modular L.S.W by skibadaa by skibadaa
a zwłaszcza doskonały M14 (mod ma imponujący custom)
The M14 Standalone Rifle by FF7CloudStrife and Moniterman

pozostałe bronie o które pytasz
AK 47 The AK-2047 Standalone Assault Rifle by FF7CloudStrife
HK G3 HK G3 Battle Rifle by Z06Frank
Barretta (powiedzmy)Realistic Recorded .50 Caliber Barrett Sound replacer for 50 Cal Hunting Rifle by LilJoy
Asz napisał(a):
- Obrażenia broni - najlepiej jakiś program do ogólnej edycji, bo po 30lvl to jakaś porażka - Grubas albo Gauss to jedyne skuteczne spluwy - resztą można co najwyżej w d**** sobie pogrzebać, nawet, jeśli wcześniej była świetna i ulubiona

można zastosować
Weapon Balance Overhaul by The Iron Rose
plus mod na balans gry, jak np
Rebalancer - Gameplay Balance Centre by Jonnyeah
bez Rebalancera nie wyobrażam sobie w ogóle gry .
Asz napisał(a):
- Bazy - by nie lagowały przy każdych odwiedzinach. W sanktuarium w pobliżu bramy w pięcioma wieżyczkami mam pokaz slajdów.

póki nie wyjdzie w pełni stabilny G.E.C.K. zostaje tylko optymalizacja tekstur
Fallout 4 - Texture Optimization Project by torcher
możesz zajrzeć co oferują poniższe mody
Fallout 4 (For Low End PCs Tweaks and More FPS) by JigsM
FAR - Faraway Area Reform (LOD) by SparrowPrince
Stuttering and Memory patch ENBoost by Boris Vorontsov
FPS dynamic shadows - Shadow Boost by Alexander Blade
warto też zajrzeć do plików ini i przejrzeć kilka parametrów w sekcji [Display] np rozdzielczość cieni. Różnica między 4k a 2k jest słabo widoczna nawet na screenach, a w grze prawie niemożliwa do wyłapania, za to koszt FPS między tymi parametrami jest znaczący.
Asz napisał(a):
-No i Nocny, pytałem w PW co mam zrobić gdy nie mam folderów w data tylko wszystko jest popakowane :)

znalazłem to pytanie na drugim forum :)
te foldery w data zakładają instalowane mody. Jeżeli używasz Nexus mod managera to nie musisz się tym przejmować. Jeśli nie, to wypakowujesz mod do data i właściwe foldery znajdą się tam gdzie trzeba.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 16 lut 2016, 17:32 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
wspomniany quest wykonałem dosłownie dzisiaj, więc o zbieżności mowy być nie może. co do właściwego pytania.. zwyczajowo nie uważam ich za wrogów. "Fallout 2" proponował ciekawy wątek odnośnie Szponów, w tym specyficznego kompana. w zasadzie od tego momentu moje podejście do nich nabrało pełnych kształtów. dla mnie to inteligentne stworzenia, obojętnie czy Enklawa macza w tym palce, czy też nie. Bethesda co prawda stawia ich w roli "zua", aczkolwiek nie przejmuję się tym zbytnio.
wracając do podlinkowanej wcześniej wtyczki dodam, iż zmieniłem jej status. spotkałem już dość Szponów, by się upewnić iż założenie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 16 lut 2016, 21:56 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
no fakt, Beth zrobiło ze szponów zwykłe potwory, ale czy twój plugin zmienia coś poza nastawieniem tych stworzeń ?
i pytanie techniczne, za pomocą jakiego softu robiłeś ten mod?

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 16 lut 2016, 22:39 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 22 mar 2012, 03:11
Posty: 3074
za pomocą chyba jedynego pewnego obecnie narzędzia, czyli FO4Edit. wtyczka powinna być czysta i zawierać wyłącznie zmianę w polu 'relation'.

add. sprawdziłem nawet. jeden rekord zmodyfikowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 20 lut 2016, 18:44 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lut 2016, 09:52
Posty: 6
Thanks nocny, ogarnąłem te mody i są naprawdę fajne - kilku nie znalazłem sam. Szukam teraz jakiegoś fajnego moda na budowanie osady - tzn chcę zbudować jakieś nietypowe ale klimatyczne domy, no i zasiedlić je jakąś sporą liczbą osadników. Ten mod wskakuje bez problemu, ale jest fatalny (nie potrzebuje zielonych drzewek tylko budynków i murów):
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1145/?

Ten mod nie zaskakuje, wywala mnie do windy przy próbie wczytania gry, a wydaje się dużo lepszy od poprzedniego;
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1478/?

No, i potrzebuję jeszcze ludzi do tych osad, ta 16 czy 17 zasiedlająca rozbudowane sanktuarium tworzy klimat miasta duchów, chciałbym dodać więcej mieszkańców (ponad limit charyzmy). Wrzuciłem już jedynego takiego moda na nexusie którego znalazłem ale nic się nie zmieniło.

Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukiwany mod, żywy lub martwy [szukasz moda? pisz tut
PostNapisane: 22 lut 2016, 11:16 
ShadowCaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2014, 12:59
Posty: 2004
Lokalizacja: Poznań
Settlement Supplies Expanded 2.5 - Safe SSEx
jest obsolute (czyli, autor go opuścił i nie uczestniczy w pomocy technicznej, mod nie będzie aktualizowany, chociaż pisze: "The mod is not dead people, I'm just a busy guy.", ale znamy takie historie)
Używałem tego przez jakiś czas i jedyne co mogę powiedzieć, to, że jest mocno zabugowany. Aktualnie na forach z supportem F4 odradza się instalowanie tego moda jako jeden z podstawowych warunków stabilności gry.

Niewiele lepiej wygląda Homemaker - Expanded Settlements, ale przynajmniej autor dodaje wsparcie dla Settlement Keywords (SK), który jest aktualnie modem absolutnie kluczowym. Nie ma jakiegoś super wyboru w modach do budowania, więc trzeba jechać na tym co jest.

1] zacznij od wgrania Settlement Keywords
Trzeba pamiętać o podstawowej zasadzie dla tego moda: NIE MOŻE zostać nadpisany jakimkolwiek innym modem. Nigdy.

2] wgraj Homemaker - Expanded Settlements, (plus opcja z instalatora - wtyczka dla SK)
ustaw ręcznie kolejność w LO, bo LOOT ci tego dobrze nie posortuje
Kod:
Fallout4.esm
Homemaker.esm
SettlementKeywords.esm
|
Homemaker - SK IntegrationPatch.esp
SnB - Patches.esp
|
Homemaker - Disablers
Homemaker - Unlocked Institute Objects
pozostałe mody

3] Snap'n Build
warto przejrzeć prace tego modera, robi ciekawe rzeczy. Na stronie moda, na samym końcu autor podaje uwagi do LO.

4] Stackable Brick Walls and Foundations
mod dodaje mury ze snapem

5] do tego kilka modów na wsporniki, balkony, podpory znajdziesz na Nexus bez problemu w kategorii
Player Settlement

6] mod na zwiększenie budowlanego budżetu osady. Normalnie Fallout 4 ma ograniczenie budowania dudynków na terenie osady, ten mod znosi tą blokadę
Settlements Expanded
zwróc uwagę na sposób aktywacji tego moda w grze w sekcji
In-Game Instructions

7] kolejny mod na zdjęcie blokady rozwoju osady
Higher Settlement Budget
używałem obu i działają dobrze, wybierz oczywiście jeden, albo 6] albo 7]

8] mod na lepszych osadników
Better Settlers
w tym pakiecie mam ustawiony limit dla osadników na 50, więcej nie ma sensu bo szybko spada zadowolenie w osadzie.
Polecam połączyć moda z
The new settlers a plus Overhaul vanilla
żeby to zrobić trzeba użyć patcha
Better Settlers plus The New Settlers Compat Patch

9] do powyższego zestawu używam jeszcze OCDecorator oraz mod na uprawy
NX Pro Farming

10] mod na powiększenie populacji
Increased Settler Population with Infinite Settlement Budget

poza tym zestawem nic więcej nie trzeba, mam dostępne praktycznie wszystkie obiekty w osadzie.

teraz robisz tak, że stawiasz w osadach nadajniki radiowe i kierujesz osadników do dowolnej osady przez opcję [ruch]. Gotowe.

_________________
Galeria Skyrim


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules