Teraz jest 24 wrz 2018, 08:24


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 20:50 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 lip 2012, 10:11
Posty: 668
Gra w: ...gry
@Kazuya
Mam podobne odczucia co do Ryderów. Przy niektórych scenach mRyder wygląda faktycznie na niepełnosprytnego. Jednak są też niektóre sceny, gdzie prezentuje się lepiej od siostry (i vice versa)

@Azzinoth
Też zauważyłem ten "drobny" szczegół związany z - chwalonymi przez BW - powiązaniami rodzinnymi. Córka miała wypadek, leży w śpiączce, ale co tam... Nieźle się zaczynają te relacje rodzinne. Chciałbym mieć nadzieję, że to wczesna wersja, albo konsekwencja jakiegoś wyboru (mRyder po wypadku nie podbiegł do kapsuły sprawdzić co z siostrą)

@leon199299
Tak, da się zmienić imię naszego Rydera (główną postać - pozostałe zostają) Jednak jeśli to się zrobi, to postacie (NPC) nie będą się zwracać do nas po imieniu (Scott/Sara)

"nie wyobrażam sobie, żeby nasza siostra cxy ojciec czy Li w poważnym tonie ciągle się do nas tak zwracały.."
Jeśli chodzi o zastępstwa wymowy imienia bohatera (jeśli chodzi o ojca i siostrę) to przecież jest spory wybór: synu/córko, młody/młoda, bracie/siostro - ew. jakieś przydomki, tak jak to robił Vega w ME3. Pewnie konstrukcja dialogów będzie taka, że większość i tak będzie się zwracała po tytule bądź nazwisku (za dużo zachodu z "przerywaniem" dialogów by wtrącić imię/tytuł/nazwisko, bo jeden wybrał imię domyślne, a drugi je zmienił - to by zaburzyło płynność dialogów, albo zwiększyło ich ilość jeśli je zdublują o te różnice)

@Nexeve
I gdy zdejmą okulary, to będzie jak w tym skeczu Fair Play Crew - Bond (01:49) :lol:

@Vakarian
Jak dla mnie, to imię Sara idealnie pasuje do tej postaci. Zwłaszcza jak sobie przypomnę, że jest podobna do Sary Connor. :)
Spoiler:


======
Co do głównego wątku tematu. Zdecydowanie zagram facetem (podobnie jak Azzinoth, jakoś lepiej się wczuję w postać męską niż kobiecą - zwłaszcza jeśli liczyć romanse) I zdecydowanie mój Ryder zmieni twarz - obawiam się jedynie tego jak to wpłynie na ojca i siostrę, którzy to niby mają się "dostosować" wyglądem do tworzonej przez nas postaci.
Odnośnie potencjalnych LI, to z ujawnionych towarzyszy wydaje się, że Cora - niemniej jej wygląd jest dla mnie dość kontrowersyjny i mało kobiecy. A, że preferuję ludzkie postacie, to też ciekaw jestem innych opcji (ponoć jest jakaś nawigatorka) BW niestety nie ujawni wszystkich LI, więc pozostaje czekać, aż zrobią to gracze...

_________________
Nowe nieoficjalne Social Bioware: http://biowaresocialnetwork.boards.net/ <- POLSKA SEKCJA, POLECAM!

Obrazek
N7/I HQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:09 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Podoba mi się rozwiązanie z nimi, póki co. Trochę podobieństw, trochę różnic... Mam nadzieję, że będą fajni.
Może będzie to trochę relacja jak przedstawiona?

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:10 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, 22:00
Posty: 208
Lokalizacja: Palaven
Gra w: Arcanum: Of Steamwork & Magick Obscura
xsas7 napisał(a):
zdecydowanie mój Ryder zmieni twarz - obawiam się jedynie tego jak to wpłynie na ojca i siostrę, którzy to niby mają się "dostosować" wyglądem do tworzonej przez nas postaci.


Operacja plastyczna to podstawa - ja nawet Shepardem/Shepardówą nie grałem na defaulcie, mimo że postacie były całkiem fajne. Tutaj standardowy wygląd bohatera/bohaterki jest chyba dla masochistów - nie wytrzymałbym kilkudziesięciu godzin grania takim maszkaronem.

Co do "dostosowywania" rodzinki do wyglądu głównego bohatera, to ja podejrzewam, że będzie to kosmetyka - kolor włosów, oczu, tego typu pierdołki. Jeżeli dostosowywać się będą całe twarze, to możemy dostać siostrę jeszcze brzydszą, niż ten standardowy wygląd Sary. <_<

_________________
I'm Garrus Vakarian and this is now my favourite spot on the Citadel!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:15 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 maja 2012, 10:14
Posty: 746
Grając w trylogię, zawsze wybierałem faceta (a grałem chyba z 20 razy :D), w dodatku z domyślną twarzą. Raz - że jakościowo przewyższała te, które mogliśmy wykreować (szczegółowość modelu twarzy), a dwa - może dlatego, że był tak reklamowany i w sumie pasował do mojej wizji. Nigdy nie zagrałem kobietą, lecz raz namówiłem siostrę by przeszła trylogię i obejrzałem kompletny gameplay :P. Dla mnie Shepard pozostanie w pamięci jako facet.

W przypadku Andromedy będzie troszkę inaczej. Pierwszy raz grę ukończę facetem, lecz zmiana twarzy jest nieunikniona. Nie chodzi mi o to, że podstawowy model jest jakiś tragiczny, lecz nie ma tego czegoś, co miał Shep. Drugie podejście, zamierzam wykonać kobietą, do czego w trylogii nie mogłem się przekonać. Standardowi protagoniści nie wydają mi się na tyle charakterni (z wyglądu), by byli stałą twarzą w każdej nowej grze, więc teraz nie będę miał problemów. Co innego, gdyby protagonistą był Alec - wtedy może sprawy miałyby się inaczej.

xsas7 napisał(a):
I zdecydowanie mój Ryder zmieni twarz - obawiam się jedynie tego jak to wpłynie na ojca i siostrę, którzy to niby mają się "dostosować" wyglądem do tworzonej przez nas postaci.

Pewnie zmieni się to, że jak zrobisz murzyna - to twoja rodzinka też przybierze czarny kolor skóry, bo tak byś trochę nie pasował - a na pewno Alec miałby poważne podejrzenia, że ktoś mu wyr***ał żonkę :P. Ewentualnie jak pójdziesz w skrajności z np. rozstawem oczu, to im się leciutko też rozstawią, żeby chociaż rysy były troszkę podobne.

_________________
Origin ID / Uplay / Steam: Nexeve
N7HQ: KLIK!
Chcesz pograć? Napisz PW ;)

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:19 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2011, 17:30
Posty: 22463
Pewnie ze zmianą twarzy u rodziny będzie jak przy DA2. Choć miejmy nadzieję, że lepiej pomyślane
http://i56.tinypic.com/25yx5wg.jpg

_________________
Tinka
Tylko głupcy ślepo trzymają się zasad, mądrzy ludzie jedynie przyjmują je do wiadomości.

Błąd Czasu
Jedz jak oni.
Kochaj to co oni.
I żyj tak jak oni.
Ubieraj się jak oni.
Jedź razem z nimi.
I bądź razem z nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:22 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, 22:00
Posty: 208
Lokalizacja: Palaven
Gra w: Arcanum: Of Steamwork & Magick Obscura
Nexeve napisał(a):
Nigdy nie zagrałem kobietą, lecz raz namówiłem siostrę by przeszła trylogię i obejrzałem kompletny gameplay :P. Dla mnie Shepard pozostanie w pamięci jako facet.


Dla mnie kanonicznie Shepard również był facetem, ale przejście babką romansującą z Garrusem (to tango w kasynie na Cytadeli!!! <3 ) dało mi masę frajdy i bez problemu się w tę postać wczułem.

Nexeve napisał(a):
Pewnie zmieni się to, że jak zrobisz murzyna - to twoja rodzinka też przybierze czarny kolor skóry, bo tak byś trochę nie pasował - a na pewno Alec miałby poważne podejrzenia, że ktoś mu wyr***ał żonkę


Oj tam, to pewnie u nich rodzinne, objawia się co trzecie pokolenie. :P

_________________
I'm Garrus Vakarian and this is now my favourite spot on the Citadel!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 21:53 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 maja 2012, 10:14
Posty: 746
Vakarian napisał(a):
Dla mnie kanonicznie Shepard również był facetem, ale przejście babką romansującą z Garrusem (to tango w kasynie na Cytadeli!!! <3 ) dało mi masę frajdy i bez problemu się w tę postać wczułem.

Całe szczęście, moja siostra wybrała - za moją drobną sugestią - tą opcję. No i nie żałowała, więc mam czyste sumienie :P.

Cytuj:
Nexeve napisał(a):
Pewnie zmieni się to, że jak zrobisz murzyna - to twoja rodzinka też przybierze czarny kolor skóry, bo tak byś trochę nie pasował - a na pewno Alec miałby poważne podejrzenia, że ktoś mu wyr***ał żonkę


Oj tam, to pewnie u nich rodzinne, objawia się co trzecie pokolenie. :P

W sumie teraz sobie wyobraziłem model Sary i Scotta jako murzynów. No i jeszcze Alec! Dla mnie na dziś wystarczy %).

_________________
Origin ID / Uplay / Steam: Nexeve
N7HQ: KLIK!
Chcesz pograć? Napisz PW ;)

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 22:27 
Pierwsza zarwana nocka
Pierwsza zarwana nocka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 lip 2012, 10:11
Posty: 668
Gra w: ...gry
@Vakarian
" Jeżeli dostosowywać się będą całe twarze, to możemy dostać siostrę jeszcze brzydszą, niż ten standardowy wygląd Sary."
No i właśnie tego się obawiam. Chociaż z drugiej strony czytałem, że gdy modyfikujemy brata, to siostrę mimo wszystko też będzie się dało dostosować.
BTW. Mój Shepard też nie miał domyślnej twarzy. Natomiast jeśli o płeć chodzi, to kobietą próbowałem zagrać w ME1 i zdołałem tylko opuścić Normandię, dalej nie potrafiłem grać. :)

@Nexeve
"Nie chodzi mi o to, że podstawowy model jest jakiś tragiczny, lecz nie ma tego czegoś, co miał Shep"
Shepard miał dość charakterystyczną twarz i wypisane doświadczenie na twarzy. Natomiast Ryderzy, to takie dzieciaki z sąsiedztwa o miałkim wyglądzie, bez cech charakterystycznych.

"Pewnie zmieni się to, że jak zrobisz murzyna - to twoja rodzinka też przybierze czarny kolor skóry, bo tak byś trochę nie pasował - a na pewno Alec miałby poważne podejrzenia, że ktoś mu wyr***ał żonkę"
Gdyby nic się nie zmieniło, to znaczy, że już na wstępie odkryliśmy plot-twista, że postać którą wybraliśmy została adoptowana ;)

_________________
Nowe nieoficjalne Social Bioware: http://biowaresocialnetwork.boards.net/ <- POLSKA SEKCJA, POLECAM!

Obrazek
N7/I HQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 09 mar 2017, 23:09 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2015, 22:07
Posty: 331
Pierwsze przejście planuje domyślną, z charakteru głupiutką, nieśmiałą i nieporadną femRyder. Z tymi animacjami i modelami postaci może być całkiem zabawnie
Spoiler:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Scott/Sara Ryder
PostNapisane: 10 mar 2017, 00:40 
Mistrz pada
Mistrz pada

Dołączył(a): 24 kwi 2014, 18:07
Posty: 974
Lokalizacja: Lublin
Gra w: różne gry, w zależnosci od ochoty
Rodzeństwo Ryder po kilku(nastu) głębszych albo na haju... nieźle się zapowiada.

_________________
Mati :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules