Wczytywanie
Teraz jest 18 sty 2020, 21:16

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 14 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gra na przegladarke
PostNapisane: 29 gru 2012, 15:36 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Szukam gry na przeglądarke podobną do My Fantasy / Margonem / My Mafia Online.
Prosze o gry tego typu.

Z góry dziękuje

Tytuł: Re: Gra na przegladarke
PostNapisane: 09 mar 2013, 23:00 
Casual
Casual

ja za to gram w GalacticWars.pl :)
strategiczno - ekonomiczna gierka w ktorej zarzadzasz swoja cywilizacja i potem walczysz z innymi :) gram od pół roku i nie zaluje zadnej chwili poswiecona na nią :D

PostNapisane: 12 mar 2013, 16:28 
Casual
Casual

a co lepsze - uruchomilem sobie usluge dzieki ktorej dostaje smsem powiadomienie o zagrozeniu planety :D bardzo mi sie to podoba ! dlatego polecam GalacticWars.pl!

PostNapisane: 15 kwi 2013, 22:13 
Adept analogów
Adept analogów

Gra w: Star Wars: The Old Republic
Hm, a GalacticWars to nie jest przypadkiem Ogame, ale ze zmienioną nazwą?

PostNapisane: 28 lut 2014, 09:14 
Casual
Casual

Hej, ja szukam jakiejś dobrej gry przeglądarkowej w stylu Rising Cities - czyli strategia ekonomiczna - może byc starożytny klimat. Ktos coś polecA?

PostNapisane: 04 mar 2014, 20:42 
Casual
Casual

Sprawdź My Little Farmies, nieco dziecinnie wygląda, ale mimo pozornie prostego wygląda gra jest dość wymagająca. Nieco informacji na jej temat znajdziesz tutaj: ????. Co do innych propozycjo to może Kapi Farm, albo coś pochodnego?

PostNapisane: 04 mar 2014, 20:48 
Casual
Casual

Gra w: Forge of Empires, Anno Online i Ghost Recon Online
@Pheonix999 widziałem już ją jednak jakoś mnie nie przekonują gry farmerskie i wolałbym coś o piłce nożnej. A dla twórcy topicu mogę powiedzieć, że kopi i gier ala Margonem jest cała masa w sieci. Wystarczy użyć Google i poszukać bo z tego co widzę mało osób już gra w tego typu gry.

PostNapisane: 04 mar 2014, 20:49 
Casual
Casual