Strona główna forum

Warownia Starego Morza

Nazwa użytkownika: Pamiętaj mnie
Hasło:
Teraz jest 22 sty 2021, 13:37

Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 20 sie 2011, 21:59 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 03 lip 2011, 20:51
Posty: 43
mówisz że ci kości nie idzie ale to bez różnicy zapisz sobie przed grą z talarem i wystawiaj full kasy jak przegrasz wczytaj gre a jak mu sie kasa skończy to pomedytój albo idz do tego krasnala w karczmie ( niepamietam imienia ) To najszybszy sposób na kase bo dużo zarabiasz i nie musisz tracić na eliksiry i inne takie badziewia


Góra
 Zobacz profil  
 
Avatar użytkownika
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 16 gru 2011, 19:44 
Casual
Casual

Dołączył(a): 13 gru 2011, 17:39
Posty: 4
Lokalizacja: Taborea
Gra w: Runes of Magic
Dokładnie zadania poboczne, walka na pięści, zbieranie kosztowności i gra w kości. Ja na początku II rozdziału miałem ok. 4k orenów co było moim rekordem, a na koniec gry ok. 32k. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 25 gru 2011, 20:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lis 2011, 14:10
Posty: 26
http://playa.pl/dodatki-zobacz/content, ... naga-latka
Polecam ww trainer i NUMPAD 8 to coś dla ciebie ;).
Chciałeś kasę to masz w minutę nabijesz ponad 10.000 orenów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 26 gru 2011, 01:41 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 gru 2011, 01:04
Posty: 240
Lokalizacja: Gdynia
Gra w: komputer
@deepack99

Nie rozumiesz chyba różnicy pomiędzy sprytnym i zaangażowanym rozpracowywaniu mechaniki gry a zwykłym oszukiwaniem :P
Chociaż ja tam, po pierwszym przejściu gry(i to też nie zawsze!), tak jadę na cheatach i trainerach, że głowa mała. Gry przechodzę dla satysfakcji fabularnej a nie dla jej mechaniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 14 mar 2012, 17:52 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2011, 23:40
Posty: 17
Gra w: Minecraft, Dungeon Defenders, CS, GTA:SA
Eee tam bugi... Rób all questy, zbieraj trofea, sprzedawaj zbędny ekwipunek :P

_________________
Obrazek

||"Coś więcej niż muzyka"||


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 19 mar 2012, 16:12 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2012, 06:55
Posty: 6
Gra w: Wiedźmin,The Elder Scrolls V Skryrim
Ja w wiedźminie nigdy problemu z kasą nie miałem... Tajemnica?? Wszystkie misje poboczne ,bossowie itp. itd.

_________________
"Co wyszło z jaskini,pożarło konia i bydło? Nie wiadomo , ale na wszelki wypadek - Powieśmy Elfa!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 23 mar 2012, 11:10 
Casual
Casual
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2012, 13:27
Posty: 13
Łatwa kasa w sumie leży niemal wszędzie... Jak popatrzysz po beczkach to w wyzimie klasztornej chyba ze 300 orenów jest porozrzucanych.. utopce niedaleko wioski ceglarzy zawsze mają kasę... trza szukać, nie oszukiwać, poza tym jak zabijesz cos dla Vincenta albo Łowczego to masz kilkaset orenów. Poza tym jak wyżej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 28 gru 2012, 10:56 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Pozwolę sobie odświeżyć nieco temat, gdyż ponownie gram w Wiedźmina :D

W kwestii kasy, a dokładniej zarobienia na wymarzoną kamizelkę za 5 tysięcy orenów już na początku II rozdziału, mam następujące rady:
1) Wykonać wszystkie zlecenia (wiem nic nowego :) ) - od mózgów utopców po trofea dla Łowczego, razem zarobimy na tym ok. 1100 orenów
2) Zbieramy czaszki barghestów i sprzedajemy je Abigail. Za każdy dostaniemy po 5 orenów a biega ich jak... psów :) Przy okazji nocnych spacerów spotkamy ich mnóstwo. Można po każdej "nocce" mieć dodatkowe 100 orenów w kieszeni.
3) Za nim kupimy jakąkolwiek książkę robimy obchód po wiosce! Zbieramy nie tylko to co znajdziemy po domach ale także gadamy ze staruszkami. Za dosłownie "cokolwiek do jedzenia" opowiedzą nam o potworach i roślinach.
4) Na dzień dobry przepijamy pijaka w knajpie, wychodzi to ok. 5 piw, ale w zamian dostaniemy "Księgę Trwogi i Obrzydzenia Tom I" (dowiemy się z niej o Ghulach i Graveirach), za którą normalnie zapłacilibyśmy 250 orenów. Czysty zysk.
5) Nocą oprócz polowania na upiorne psy udajemy się nad rzekę i kosimy topielce oraz utopce. Z ich ciał pozyskujemy składnik o nazwie "Kwas Ginatzy" - przy sprzedaży dostajemy za niego po 15 orenów za sztukę :) Spokojnie można zarobić kilkaset orenów.
6) Ekwipunek - wiadomo, sprzedajemy co się da i co nie jest nam potrzebne. Polecam popatrzeć na składniki alchemiczne, jest kilka, które spokojnie możemy zastąpić tanim zielskiem, a sprzedając je możemy zarobić po kilkadziesiąt orenów !
W szczególności:
- Biały ocet (w I rozdziale wydobędziemy go z Ghuli), jako zamiennik może nam posłużyć Krew Ghula :) A ocet w sprzedaży stoi po 20 orenów.
- Księżycowe drobiny (20 orenów), Roztwór rtęciowy (25 orenów) oraz Woda książęca (również 25 orenów). Wszystkie do znalezienia w jednej z chat zaraz przed bramą do Wyzimy, tej przy której na początku stoi Mikul.
- Pamiętajcie, że znajdziecie lub dostanie kilka pierścionków czy sygnetów. Biżuteria w skupie też nieźle stoi ;)
7) Jeżeli chce nam się nieco latać to zbieramy broń po zabitych Salamandrach i sprzedajemy ją u Krasnoludzkiego Kowala lub Harena.
8) Gramy w kości, codziennie z kim się tylko da, po najwyższych stawkach :) Będzie nas to kosztowało nieco wczytywania save'ów, ale po jednej partii np. Zoltanem byłem w stanie wyciągnąć nawet po ponad 300 orenów :D

Stosując się do powyższych zaleceń uzbierać w końcówce I rozdziału 5000 orenów na wymarzone wdzianko nie stanowi problemu :D

Większość z powyższych rad da się wykorzystać również w kolejnych rozdziałach :)

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 12 sty 2013, 08:49 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2013, 21:40
Posty: 31
Lokalizacja: Wyzima Zamkowa
Gra w: Wiedźmin, Mount & Blade
Najlepszym sposobem na zarabianie w Wiedźminie jest wykonywanie wszystkich zadań pobocznych. Warto też zagrać w kimś w kościanego pokera lub zwyciężyć w walce na pięści. Najbardziej dochodowe są ją jednak misje poboczne. Choć rywalizacja w walce na pięści już poza głównymi przeciwnikami również może dostarczyć nieco orenów. Ja jednak zalecam misje poboczne, kościanego pokera oraz....masę epizodycznych rozmów z mieszkańcami, którzy są wdzięczni Geraltowi za pomoc jakiej udzielił im jeszcze przed wydarzeniami przedstawionymi w grze (np. kupiec spacerujący w okolicach karczmy i wioski w pierwszym akcie po rozmowie z bohaterem wręczy mu 100 orenów na oczyszczenie jego piwnicy z gravierów).


Lord

_________________
Dopóki Walczysz Jesteś Zwycięzcą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zarabianie kasy w Wiedźminie
PostNapisane: 13 sty 2013, 20:51 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 15 gru 2011, 15:27
Posty: 21765
Nie wiem czy tego nie poprawiono w patchu lub w ER, ale pamiętam, że najlepszym sposobem na zdobycie kasy w Wiedźminie był kościany poker, a dokładniej gra w niego z Talarem w akcie 2. Kasa mu się nigdy nie kończyła, ale tylko w akcie 2. Zarobiłem w sumie na najlepszą kurtkę i tyle samo mi zostało w kieszeni. Tylko by zagrać z Talerem trzeba chyba już graczem zawodowym w pokora, ale do końca tego pewny nie jestem.

EDIT: Zapomniałem napisać, że nabicie tej kasy zajęły mi 2 dni, a dokładniej kilka godzin dziennie w przeciągu tych dwóch dni. Kilkugodzinna gra w kościanego pokera jest na dłuższą metę męcząca, ale warto.

_________________
KP - PTP

KP - SWO

KP - TTP

KP - PŻ

KP - UŚ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules