Strona główna forum

Warownia Starego Morza

Nazwa użytkownika: Pamiętaj mnie
Hasło:
Teraz jest 24 lis 2020, 09:32

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 17 mar 2013, 00:48 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 mar 2013, 00:44
Posty: 9
Gra w: Wiedzmin Gothic
Witam mam problem z Alghulami i topielcami w qescie pobocznym gdyz mam umiejetnosc w inteligecji pozwalajaca Geraltowi przypominac sobie cos o stworzenia, jak mialem zabic utopce itp to mi wchodzily do bestiariusza bez czytania tych ksiazek, ale dalej nie moge z topielcow i alghuli dropic tego co mam do qesta...co mam zrobic? Bez kupowania tych ksiazek jest mozliosc zeby sie dalo to zrobic?


Góra
 Zobacz profil  
 
Avatar użytkownika
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 17 mar 2013, 11:23 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Przeczytaj książki, wtedy będziesz mógł z nich pozyskiwać składniki.

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 17 mar 2013, 16:14 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 mar 2013, 00:44
Posty: 9
Gra w: Wiedzmin Gothic
Ale mi chodzi o to ze mam umiejetnosc w inteligecji pozwalajaca Geraltowi przpominac sobie o potworach, w poprzednich misjach jak mialem przyniesc np mozg utopca to po chwili odrazu go mialem w betiariuszu, jednak niemoge zdobyc jezyka topielca i krwi alghula w ten sposob, musi byc w tedy tez z alghulami i topielcami tak samo, chcialbym to zrobic bez czytania ksiazek jesli to jest mozliwe, wiec mam z nimi walczyc az wejdzie odrazu do bestiariusza czy mam te ksiazki kupowac? Przez ta umiejetnosc w int troche oszczedzilem na tym, powiedzcie czy udalo wam sie to zrobic z sama umiejetnoscia w int.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 17 mar 2013, 23:12 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 mar 2013, 00:44
Posty: 9
Gra w: Wiedzmin Gothic
Chcialbym to zrobic bez czytania ksiazek bo chcialem sobie troche kaski zaoszczedzic, utopce psy i iwilki dzialaja poprzez ta umiejetnosc w int ale alghule topielce i echinospy nie..;/ ghule tez mi tak zadzialaly, tak czy inaczej prosze o pomoc czy jednak musze kupowac te ksiazki czy musze zrobic cos innego np porozmawiac z jakims npc co mi cos powie o stworzeniach jak tak to z kim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 18 mar 2013, 02:29 
Cuda Thedas
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2010, 07:33
Posty: 345
Lokalizacja: Lublin
Gra w: Wiedźminy, AC, DA
Sposobów jest kilka.
1. Rozwijaj postać - poza tą, którą odblokowałeś w drzewku masz jeszcze jedną umiejętność, która pozwala rozpoznać bardziej "zaawansowane" potwory. Niestety nie pamiętam ani jak się nazywa ani w którym miejscu znajduje. Poczytaj ich opisy, na pewno znajdziesz.
2. Gadaj z mieszczanami, wieśniakami, wszelakimi babciami - za kromkę chleba dasz radę uzupełnić braki w wiedzy. Rozmawiaj z tymi, którzy chcą gadać nawet po kilka razy (nie pod rząd ale np. po upłynięciu doby czy wyjściu z jakiejś lokacji, kiedy się "zresetują"), bo czasem jest możliwość poznania opowieści o kilku różnych potworach od jednej postaci. Każda gadka typu "dzieciaki mi głodują, daj mi żreć" stwarza okazję do uzyskania wpisu w kodeksie.
3. Pozbieraj kasiorę i kup księgi. Na tym etapie to i tak jedyna rzecz na jaką warto kasę wydać.
4. Szukaj książek na własną rękę. Właź do wszystkich domów, bez pardonu i grzeb w kufrach. Na pewno znajdziesz jakieś księgi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 18 mar 2013, 08:24 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
Tyle, że nie o wszystkich potworach opowiedzą nam wieśniacy czy mieszczanie. Dlatego książki są podstawą w poborze informacji o świecie, potworach i składnikach. Nie znaczy to jednak, że wszystkie książki musimy kupować ;) Czyszczenie kufrów to podstawa, z tego co pamiętam to na Podgrodziu można wejść w posiadanie tym sposobem kilku woluminów. I jest jeszcze jeden sposób - przepicie pijaka w karczmie, po tym jak uzna naszą wyższość w spożywaniu trunków wysokoprocentowych, staniemy się posiadaczami ciekawego tytułu :).

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 18 mar 2013, 18:58 
Casual
Casual

Dołączył(a): 17 mar 2013, 00:44
Posty: 9
Gra w: Wiedzmin Gothic
Ta umiejetnosc jest za srebrne talenty niestety ale wystarszy zuzyc dwa na int lv 3 i potem ta umiejetnosc, a co do podgrodza to one jest w akcie 1 czy pozniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKT II AlGhule i topielce qest problem.
PostNapisane: 18 mar 2013, 19:54 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): 19 lis 2012, 09:37
Posty: 1109
Lokalizacja: Opole
Gra w: Gothic, Wiedźmin, DA, Skyrim
I akt.

_________________
"Zmierzam do Samotni dołączyć do Legionu. Zjednoczone Cesarstwo będzie lepsze dla wszystkich"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules