Strona główna forum

Warownia Starego Morza

Nazwa użytkownika: Pamiętaj mnie
Hasło:
Teraz jest 27 lis 2020, 16:28

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 24 mar 2011, 19:48 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2011, 00:05
Posty: 289
Gra w: Seria Wiedźmin
Piszcie w tym temacie w/w pojęcia.
Podam kilka na rozruch:
[Akt 1]-Po podgrodziu spaceruje kupiec "przy kości"ubrany na czarno.Daje 100 orenów za darmo.
[Akt 3]-Na placu z grajkami jest chudy koleś który wręcza nam książkę "Physiologus"(Patrz:Czas Pogardy,str.57)-Legendarny bestiariusz.
Dodam również:
[Akt 1]-Za jedzenie staruszki kręcące się po podgrodziu dają wpisy w Bestiariuszu i Składnikach
Podawajcie swoje przykłady!

_________________
Obrazek


Wielki Komtur - Zakon Płonącej Róży

"Zabić Wiedźmina - Kur*iego syna!"


Ostatnio edytowano 25 mar 2011, 12:59 przez Coen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Avatar użytkownika
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:50 
El Bastardo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2009, 22:32
Posty: 1357
Lokalizacja: Stalowa Wola
Gra w: Klasy
Warto rozmawiać z bezimiennymi NPCami. Często mogą uzupełnić nasz bestiariusz o niektóre potwory, a za jakieś eliksiry mogą nam podarować przydatne przedmioty.
Wiem, że na Podgrodziu pewna staruszka chce, bodajże, Białą Mewę, w Odmętach wieśniaczka Perfumy, a młynarz biały miód. Tylko, że nie pamiętam co w zamian ;)

PS: Młynarz w zamian za biały miód da nam cukrową laleczkę. Ową laleczkę chce od nas pewna wieśniaczka z Odmęt, która może pokazać nam za nią swoje... hmm... predyspozycje.

_________________
heheszki.
Aedd Gynvael - Arcymistrz; Założyciel Miasta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:54 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2011, 00:37
Posty: 6735
Gra w: Zawal przed czterdziestką
Za perfumy wieśniaczka płaci po 100 orenów.

_________________
.

Obrazek

AG - BÓG IMPERATOR

CLICK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 25 mar 2011, 08:34 
Aedd Gynvael
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2011, 18:41
Posty: 2986
staruszka na podgrodziu za wieprzowinę da nam białe wino
pucybut w wyzimie klasztornej to Ori Reuven który za wygraną od Talara książkę ,,Ludzie z cienia`` da nam sygnet proroka Lebiody. Możemy go pokazać babci w domu Shani.
Alchemik w wyzimie handlowej da nam kilka książek jeśli odpowiednio pokierujemy dyskusją.
Druidzi w V akcie za różne przedmioty dadzą nam eliksiry.

_________________
Aedd Gynvael - Doradca

Nie pomyl nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 25 mar 2011, 13:21 
Pierwszy gamepad
Pierwszy gamepad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2011, 14:58
Posty: 84
Lokalizacja: Obrzerza Temerii
Gra w: Wiedźmin ]:->
Emiel Regis Rohellec napisał(a):
Alchemik w wyzimie handlowej da nam kilka książek jeśli odpowiednio pokierujemy dyskusją.

[Akt 3] Alchemik ten znajduje się za dnia w manufakturze. Wystarczy opowiedzieć mu o Kalksteinie i zacząć tłumaczyć mu, że metamorfozy to dobra książka. Najpierw trzeba powiedzieć że sub podrzędne nie występują samoistnie, później o "niestałym" łańcuchu psełdożycia, w którym 5 sub jest w ciągłym ruchu i tak naprawdę jest 6 sub, a na koniec podsunąć mu pomysł że wiedza ta przydatna jest do konstrukcji golema. Po tej rozmowie alchemik da nam 2 zwoje z przepisami na 3 petardy i brązowy, czy brunatny olej (zwiększa szanse na krwawienie u przeciwnika).
Co do tego alchemika, jeśli przyniesiemy mu czerwony meteoryt da nam zwój z przepisami na 2 petardy - król i królowa i samum bodajże (ale można kupić go już w akcje 2 i moim zdaniem jest to nieopłacalna wymiana)

[Akt 2] Jeśli zabiliśmy wiewiórki w akcie pierwszym Coleman w 2 akcie będzie żył. Odkupi od nas każdą sztukę fisstechu 20 orenów za sztukę, a jesłi uważymy dla niego fisstech z dominacją (albedo, nigero, rubedo) zapłaci nam za niego 40 orenów (czy jest to opłacalny biznes to już zależy od was)

[Prolog] Po walce z Przerazą/Savollą nie rozmawiajmy z Vesemirem o niczym co nie dotyczy lekarstwa dla Triss. Jeśli podamy Triss lekarstwo i dopiero wypytamy Vesemira o wszystko (bezpośrednio przed wyruszeniem na pogrzeb Leo) da on nam kawałek czerwonego meteorytu.

[Akt III] W Nowym Narakorcie siedzi odziana w żółte szaty mieszczka która za 3 garnce mleka bądź 3 kufle piwa opowie nam o bazyliszku, wywernie i archesporze (po jednym napitku za potwora). Przydatna opcja, jeśli nie macie jeszcze wpisów w bestiariuszu.

Na razie to wszystko co mi się przypomniało, jeśli przypomnę sobie więcej będę edytował posta.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 29 mar 2011, 22:47 przez mej_dej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 25 mar 2011, 14:01 
El Bastardo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2009, 22:32
Posty: 1357
Lokalizacja: Stalowa Wola
Gra w: Klasy
mej_dej napisał(a):
[Prolog] Po walce z Przerazą/Savollą nie rozmawiajmy z Vesemirem o niczym co nie dotyczy lekarstwa dla Triss. Jeśli podamy Triss lekarstwo i dopiero wypytamy Vesemira o wszystko (bezpośrednio przed wyruszeniem na pogrzeb Leo) da on nam kawałek czerwonego meteorytu.

Na razie to wszystko co mi się przypomniało, jeśli przypomnę sobie więcej będę edytował posta.

Akurat meteoryt i tak nam da, jeśli wybraliśmy walkę z przerazą, niezależnie od momentu w fabule.

_________________
heheszki.
Aedd Gynvael - Arcymistrz; Założyciel Miasta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 03 kwi 2011, 20:09 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2011, 00:05
Posty: 289
Gra w: Seria Wiedźmin
[Akt III]-Jeżeli się upijemy w karczmie NN i zagadamy do kelnerki da nam receptę na jakąś petardę,nie wiem niestety jaką.
[Akt I]-na Podgrodziu jakaś staruch w "centrum" Podgrodzia w zamian za Białą Mewę da Sygnet Wiecznego Ognia

_________________
Obrazek


Wielki Komtur - Zakon Płonącej Róży

"Zabić Wiedźmina - Kur*iego syna!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 11 kwi 2011, 15:32 
Aedd Gynvael
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2011, 18:41
Posty: 2986
Coen napisał(a):
[Akt III]-Jeżeli się upijemy w karczmie NN i zagadamy do kelnerki da nam receptę na jakąś petardę,nie wiem niestety jaką.
[Akt I]-na Podgrodziu jakaś staruch w "centrum" Podgrodzia w zamian za Białą Mewę da Sygnet Wiecznego Ognia


Kelnerka da nam przepis na eliksir żonie łzy jeśli damy jej czerwone rękawiczki, lub zagadamy do niej pijani
Sygnet za Białą Mewę da nam Żebraczka

_________________
Aedd Gynvael - Doradca

Nie pomyl nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 29 gru 2012, 20:41 
Adept analogów
Adept analogów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2011, 00:05
Posty: 289
Gra w: Seria Wiedźmin
[Akt IV]

Wiec tak:
-W karczmie, lub w wiosce "Starzy Wieśniacy" (Ci zgarbieni, siwi) opowiadają bodaj o południcach i północnicach
-W wiosce wieśniaczka opowiada o Bruxie
-Również w wiosce wieśniak ubrany jak mnie pamięć nie myli na czerwono daje kamień szlifierski za free
-Inna wieśniaczka również opowiada o Ginatii, Berberce i Kapryfolium
-Stara Wieśniaczka (Ta co wygląda jak szlachcianki z Wyzimy, jest taka jedna w Odmetach) za Damski Szal(Do znalezienia w domu Adama, lub kupno u Julka u 200 orenów) daje przepis na Biały Miód + cynk że piekarz jest nim zainteresowany. Idziemy do piekarza - Jak to wyżej Gis powiedział - dajemy BM i dostajemy cukrowa laleczkę, którą z kolei można dać wieśniaczce, i spędzić u niej kilka miłych chwil :D

_________________
Obrazek


Wielki Komtur - Zakon Płonącej Róży

"Zabić Wiedźmina - Kur*iego syna!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ukryte questy,nagrody,NPC
PostNapisane: 06 sie 2013, 19:59 
Fechmistrz krzyżaka
Fechmistrz krzyżaka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2013, 14:26
Posty: 324
Pozwólcie zabić Abigail w akcie I. Po walce z bestią wróćcie do jaskini. Przed grotą znajdziecie zwłoki Abigail, a przy nich parę drobiazgów, w tym Olej przeciwko Upiorom. Dzięki temu Adam popełni również samobójstwo w akcie IV, a w jego ciele znajdziemy... 850 orenów!

Jeżeli zbierzemy wszystkie trofea półspecjalnych potworów (Nadir, Ozzrell, Kuroliszek, Kokacydium, Woref, Moa, itp.) i damy je odpowiednim osobom ze wszystkich aktów, to w akcie V Wielki Łowczy da nam do wyboru miecz stalowy sihil lub miecz srebrny Księżycowe Ostrze. Lepiej wziąć to drugie, po okazje do zdobycia sihila są jeszcze dwie, o czym piszę w dwóch poniższych aktach... Przy okazji będziemy co jakiś czas za te głowy otrzymywać kamienie do naostrzania mieczy...

W akcie V bierzemy od Antoinette na zamku królewskim zadanie "Aksamit i błoto", za co otrzymujemy 900 orenów. Po wykonaniu zadania dla stronnictwa wracamy do łowcy głów Jean-Pierre'a i mówimy, że nie daliśmy kuzynom pieniędzy i że ich nie oddajemy. Wywiązuje się walka. Walimy w łowcę głów Aardem i Igni, bo obrażenia zadaje większe niż 100. Po zabiciu J. P. zabieramy mu miecz Sihil, dający premię 100% do obrażeń.

Trzeci i ostatni sposób na zdobycie Sihila jak najlepsze wykonanie zadania "Nie będzie bilało" u Zahina Schmartza. Dostarczamy mu jak najwięcej zębów i dostajemy od niego Sihil.

Zadanie z Salamandrą w akcie III można zakończyć w szybki, ale przynoszący mało PD sposób: idziemy do dawnego obozu wiewiórek w północno-wschodnim krańcy mapy na bagnach, rozpieprzamy całą bazę złoczyńców i zabieramy z ciała ich przywódcy ważne pisma, po czym meldujemy się Vasce - koniec questa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 12 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules