Teraz jest 29 lip 2021, 17:05

Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 2 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomoc w instalacji modów.
PostNapisane: 14 kwi 2014, 15:55 
Casual
Casual

Witam, z góry uprzedzam, że moje pytania dla większości z państwa będą po prostu żałosne, ale niestety zmuszony jestem poprosić już o pomoc. Na samym początku proszę już o ewentualne nie usuwanie tematu, gdyż jestem po prostu bezradny. ^^

Jestem absolutnie zielony w grach RPG i ogólnie w grach komputerowych, gdyż bardzo rzadko gram. Nie znam "waszego" "specjalistycznego" języka, ani z pewnością nie domyślę się waszych skrótów myślowych, więc prosiłbym, aby ewentualne wskazówki były pisane niezwykle łopatologicznie, niczym dziecku w przedszkolu.

No więc do rzeczy. Mam zainstalowanego Dragon Age Początek z DLC (wersja 1.02a), którego już dwa razy przeszedłem, a teraz chciałem troszkę bardziej upiększyć grę. Znalazłem kilkanaście modów, niby robię wszystko dobrze (niektóre mody działają, niektóre nie) lecz cały czas mam dziwne wrażenie, że to wszystko nie działa tak jak należy. Mam zainstalowane kilka modów dodających fryzury, jakieś zbroje, ale cały czas wynajduję w internecie nowe mody i nie jestem w stanie ich zainstalować (lub instaluje, a nie wiem jak je uruchomić). Najwięcej kłopotu sprawiają mi dodatki, które zmieniają ogólny wizerunek twarzy postaci, czy te za pomocą których można dodać innych członków drużyny itd.

Czytałem bardzo dużo tematów na forum, dzięki czemu wiem, że niektóre mody trzeba wrzucać w override, niektóre trzeba instalować za pomocą uptadera i tak robię, lecz po prostu niektóre najzwyczajniej w świecie nie działają i chciałbym dowiedzieć się, czy jest to mój błąd, czy po prostu coś systemowego.