Teraz jest 24 lip 2021, 07:56


Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 7   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 06 kwi 2011, 19:31 
Free Company of Alinor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2010, 18:24
Posty: 5327
Lokalizacja: Sosnowiec
Gra w: śmierć
Aaaa.... klawiatura mi się pali!
A poza tym wreszcie mam następną część. Amen


Zad. 3 „Żywe kamienie”

By wykonać zadanie musimy udać się na ziemie banna Teodora. Okaże się bowiem, że Goodwyn jest jego synem i zajmuje się zamkiem ojca podczas gdy ten jest chory. Wylądujemy na Słonecznych Łąkach. Roi się tam od demonów, zabójców, bandytów, nieumarłych. Zaczynamy na południowej części mapy. Musimy udać się na północy zachód, ale warto tę miejscówkę pozwiedzać. W jednym miejscu znajdziemy samotny grób. W środku będą zniszczone buty strażnika. Potrzebne są do Questu pobocznego. Bronić go będzie „czerwony” ożywieniec. Gdy już dojdziemy do Podgrodzia nie zastaniemy tam wrogów, tylko kilku NPC’ów z którymi można będzie pogadać. Będzie też 2 handlarzy: jeden z broną a drugi z runami. Aby dostać się do zamku trzeba będzie porozmawiać z elfim służącym. Zaproponuje nam plan przebrania się za miejscowych szlachciców i dostania się na salę audiencyjną. Niestety do zamku musimy dostać się na własną rękę. Elf zaproponuje dwa sposoby. Opiszę obydwa:
Sposób 1. Zamknięte Drzwi.
Jest to tylnie wyjście z zamku. Niestety klucz do niego mam nadworny łowca, który kilka dni temu wraz z swoim uczniem wyruszył na polowanie. Musimy wrócić na Słoneczne Łąki i znaleźć jaskinię niedźwiedzi. Wewnątrz spotkamy ucznia łowczego. Dowiemy się, że wraz ze swym nauczycielem wyruszył w głąb jaskini, lecz przeraził się i uciekł. Jego mentor ma ponoć klucz i przebywa w głębszych częściach jaskini. Gdy wejdziemy do środka rzucą się na nas hordy wszelkich odmian niedźwiedzi. Na samym końcu znajdziemy monstrualnego niedźwiedzia (czerwonego przeciwnika). Gdy go utłuczemy znajdziemy w jego legowisku zwłoki łowczego a przy nich klucz do tylnich drzwi. Po przejściu przez nie znajdziemy się w Zamek Banna Teodora – Piwnice.

Sposób 2: Opuszczona kopalnia.
Elf da nam krasnoludzie ładunki wybuchowe. Dalej jest to czysta walka. Musimy udać się z powrotem na Słoneczne Łąki i wejść do starej kopalni. Jest to dość duży kompleks tuneli w których natkniemy się na najróżniejsze plugastwa. Ze smokami na czele oczywiście. Gdy dostaniemy się do końca przy zawalonym przejściu musimy użyć krasnoludzkiego ładunku wybuchowego. Znajdziemy się w podziemiach zamku. Tutaj musimy uporać z kilkoma nieumarłymi. Gdy przebijemy się do końca znajdziemy się w Zamek Banna Teodora – Piwnice.

Drogi się schodzą.
W piwnicach spotkamy znanego nam już ostroucha. Da nam on przebrania szlacheckie. Musimy udać się do sali audiencyjnej. Po drodze spotkamy strażników, z którymi musimy dobrze porozmawiać. Gdy to zrobimy znajdziemy się w Sali Audiencyjnej (Obecność Morrigan – Obowiązkowa). Okaże się, że Goodwyn to templariusz. Zajmuje się zamkiem na czas choroby ojca. Podczas swojego przemówienia rozpozna Morrigan i wezwie straż. Czeka nas krótka walka z gwardzistami. Potem czeka nas rozmowa z Goodwynem. Twierdzi on, że chce dobrze, i to Morrigan stanowi niebezpieczeństwo. Niestety Morri sprowokuje go do ataku i rozpocznie się rzeź. Najpierw Goodwyn przy użyciu korony golema przyzwie kilka duchów pustki pod postacią golemów. Będziemy musieli walczyć z dwoma „czerwonymi” przeciwnikami. Goodwynem i Eterycznym Golemem. Dodatkowo Korona ściąga magię z okolicy przez co magowie ciągle będą tracić manę a mikstury lyrium będą dodawać tylko część energii. Po rozwaleniu wszystkiego co się rusza Goodwyn ucieknie a my będziemy musieli przeszukać jego gabinet. Będzie tam mapa głębokich ścieżek potrzebna do zadania „Powołanie”. Dodatkowo w jednej z bocznych komnat znajdziemy Bodahna i Sandala. Znajdą się oni w naszym obozie i nadal będzie można z nimi handlować. Pod koniec gry jednak odpłyną do Wolnych Marchii. To chyba wszystko w tym zadaniu. W obozie możemy jeszcze porozmawiać o tym z Morrigan. Ta jednak (o dziwo) postanowi zaczekać na dalszy rozwój sytuacji.
I jak, podoba się?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 06 kwi 2011, 20:03 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 mar 2011, 12:53
Posty: 4202
Lokalizacja: Poznań
Gra w: DA,ME,LiS,TWD,OW,CS
Beatifull

_________________
Steam:Damix22|CD-Action|Social BioWare|Last.fm|ESL|
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 09 kwi 2011, 09:54 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2011, 19:21
Posty: 53
Gra w: Dragon Age II
Bez komentarza. Jedno słowo, CUDO!

_________________
"I tylko serce bije, tak jak bić powinno!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 12 cze 2012, 17:50 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz

Dołączył(a): 27 mar 2012, 15:16
Posty: 31
Stanęliście już z pracą?To słabo...
Bo na prawdę te pomysły były dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 19 cze 2012, 11:17 
Niedzielny gracz
Niedzielny gracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2012, 22:18
Posty: 47
Gra w: Wiedźmin poziom Mroczny, Dragon Age, Skyrim, Minecraft i wiele innych
jest mod w którym można w przebudzeniu jest misja w której spotykamy morigan i możemy ją pocałować. nazywa się witch Hunter czy jakoś tak

_________________
Kto mieczem wojuje od miecza ginie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dalsza historia Morrigan - pomysly na mod
PostNapisane: 19 cze 2012, 23:45 
Wiedźma z Głuszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2010, 12:04
Posty: 4289
Lokalizacja: Korcari
Gra w: Wiedźmin, DA, Skyrim
Enderman001 napisał(a):
jest mod w którym można w przebudzeniu jest misja w której spotykamy morigan i możemy ją pocałować. nazywa się witch Hunter czy jakoś tak


To nie jest mod, tylko dodatek - oficjalny i płatny - "Witch Hunt".
http://www.dragon-age.pl/dragon-age-poc ... czarownice

_________________
"Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 7   [ Posty: 66 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Daniel St. Jules